![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Vreemdeling
|
![]() kan zijn, maar dan moet je konsekwent zijn en dan moeten de allochtone BELGEN ook niet meegeteld worden cijfers over vreemdelingencriminaliteit en Nederlanders en Fransen wel, om nog maar eens te tonen hoe je met zulke termen alle kanten opkan en dus eigenlijk niets zegt.
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 21 mei 2006 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tamelijk topic-verwant lijkt mij een recente term: "grensoverschrijdende criminaliteit"; uiteraard iets méér omvattend dan alleen de inwonende vreemdelingen.
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter: bij de werkloosheidscijfers worden de allochtonen weldegelijk apart geteld, echter dan weer zonder rekening te houden met de constante toestroom van ongeschoolde en analfabete "loves of their life"import huwelijkspartners. Als je rekening houdt met die extra ongeschoolde import, samen met de hopen niet-afgestudeerde spijbelaars, en je vergelijkt die met de autochtone werkloosheid, inclusief de grote hoeveelheid pensionneringen, dan kom je tot de conclusie dat de stijging van werkloosheid onder autochtonen zelfs groter is dan die onder allochtonen. Maar dat klinkt natuurlijk niet PC.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#166 |
Vreemdeling
|
![]() Ik betwist die cijfers helemaal niet, integendeel, ik betreur het dat sommige politiekers dit proberen te minimaliseren want dat werkt averechts. Ik ben trouwens ook voor een hardere aanpak van criminaliteit, maar dan zonder onderscheid. Daarom heb ik er moeite mee dat het VB spreekt over vreemdelingencriminaliteit in zijn programma, want dat is niet objectief en "ruikt" toch naar racisme.
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Gouverneur
|
![]() Het is wel zo dat politiekers geen schaamte kennen en alles gebruiken om aan de macht te blijven , alles halen zij uit de kast soms hebben zij geluk maar met dit gebeuren in antwerpen is voor sommige partijen is dit tevroeg gebeurt en proberen zij het zo lang mogelijk te trekken tot de verkiezingen er zijn . Een voorbeeld is dat sommige partijen vragen aan de zwarte gemmeenschap om een stille betoging te houden dat is durven he maar bewijs het maar maar eens . Zoals de Gucht zegt dat alle die kiezers die voor het V.B stemde rasisten zijn . Voorbeeld wat heeft mr de gucht gezegt over de congoleze regering dat er sommigen ombekwaam zijn wat houd dat in en ga maar zo verder
|
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Schrijnend hoe Bart de Wever en Jean-Marie de Decker, uit angst voor de electorale gevolgen, Karel De Gucht "terechtwijzen" voor diens uitspraken. Het klimaat is dus al zodanig verziekt dat niemand nog iets confronterends mag zeggen over en tegen de VB-kiezer; maar over 'de allochtoon' mag en moet zowat alles gezegd worden, het goorste en stompzinnigste eerst.
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
By the way, ik wacht nog steeds op een antwoord op een vraag die ik je eerder stelde. Licht eens concreet de multiculturele verrijking toe van bij voorbeeld Noord-Afrikanen. Ik vind het opmerkelijk dat geen enkele zelfverklaarde knuffelaar de moeite neemt om al zijn verrijkingen toe te lichten, laat staan te delen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog meer: hij moet er niet voor naar de rechtbank |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Mensen die zich hier vestigen zijn enerzijds al in verregaande mate uit hun oorspronkelijke culturele habitat gesneden en anderzijds al in aanzienlijke mate door hun nieuwe omgeving beïnvloed. Dat zo'n proces met blutsen en builen gepaard gaat, is niet abnormaal. Als er dan ook nog eens een grote, invloedrijke partij en massa is die beweert voor integratie te zijn, maar eigenlijk het volk liever wil zuiveren van vreemde elementen, gaat het natuurlijk nog wat moeilijker. Alsof een allochtoon het vreemde in zichzelf, dat voor hem net het vertrouwde is, zomaar van zich af kan schudden zoals een ander van ondergoed wisselt... Los daarvan vind ik het alarmdenken over integratie zwaar overtrokken. Het ligt er maar aan hoeveel diversiteit je verdraagt: hoe minder je verdraagt, hoe meer je wil dat de ander op jou lijkt en zich als jou gedraagt. |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb overigens niet beweerd dat er geschimpt mag worden. Ik sta wel achter een 'confrontatie van de VB'er met zijn racistische moraal'. |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar de CGKR, de gedachtepolitie en de inquisitiewetgeving van de linksen. Vandaar de opgeblazen stigmatiseringen van een politieke tegenstander met hulp van hun handlangers bij de rode media. Onverdraagzaam volkje. |
|
![]() |