![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
Bekijk resultaten enquête: Gaat u ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,25% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
75 | 93,75% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? slachtofferrol? De ene mijnheer heeft me net weer een reprimande gegeven! Och ja! nu ben ik wéér slachtoffer omdat ik niet wou komen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel: ik ben VB'er en ik wil aan de mars deelnemen en men zegt mij dat de mandatarissen van het VB niet welkom zijn, dan nog zou ik gaan. Je bent in de eerste plaats nog altijd mens, geen partij-aanhangsel dat braaf de bevelen van de opperbevelhebber opvolgt.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 26 mei 2006 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
#163 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Absoluut, ze mogen Hitler en consoorten dankbaar zijn dat die zo over de schreef ging. Sindsdien is alles wat erop zou wijzen dat er wel degelijk cultuurverschillen tussen groepen mensen bestaan een taboe.
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mevrouw Bouazza die een kristallen bol heeft en ondertussen weet dat Filip de Winter haar zoon eerst heeft uitgekleed en dan in de Schelde heeft gegooid, heeft klaar en duidelijk gezegd dat VB stemmers niet welkom waren in HAAR GEMEENSCHAP! 't Is maar dat ge weet wie in Antwerpen de lakens uitdeelt he meiske! En wie ben ik dat ik een marokkaanse mevrouw zou durven tegenspreken? Ik ben gene racist zulle.
|
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hou het mss eens on topic. ik vraag jouw asl toch ook niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Heeft nooit onze sociale zekerheid geplunderd en is ook geen practiserend Moslim. Uiteraard zijn daar geen problemen mee. |
|
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#171 |
Burger
|
![]() Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen - Stormfront ...Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen Nieuwsberichten.
www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=292406 - 55k - In cache - Gelijkwaardige pagina's Het Parool - NIEUWSBovendien zijn Marokkanen alleen maar nieuws als iets vervelends is gebeurd. Zonder de moord op Theo van Gogh was deze serie er ook niet gekomen. ... Jongens doe jullie ogen open voor het echte gevaar analyseer en bestudeer hun gedrag, dat van ons is niet gewijzigd al die jaren maar door invloed van anderen moeten wij nog maar eens een stap achteruit zetten....de tijd tikt en wij zullen verliezen twijfel daar niet aan. Voor elke geboren Vlaming is er telkens een geboortegolf van het 10 voudige door vreemdelingen. Wie denkt dat hij later verzorgt zal worden door hun komt bedrogen uit, wij worden de paria's van Europa...zucht...jammer maar waar |
![]() |
![]() |
#172 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb wel naar de link naar het VVS gekeken en vroeg me af of er nog wel een cent voor autochtone studenten zal overblijven als F vd B handenvol geld wil spenderen aan het alfabetiseren van onze Islamieten. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is HVT niet tot in de metro geraakt. En bij mijn weten hebben HOPEN mensen problemen om veilig met de Metro te kunnen rijden! Allemaal de schuld van het VB.
|
![]() |
![]() |
#174 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We kunnen hier best wat rechtse oppositie gebruiken op dit linkse forum. |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joepie eindelijk nog eens een criminele marokaan, je zou bijna denken dat ze niet bestaan. Blijkbaar hebt ge maar één oog open en sluit je je andere oog voor de criminele gedrag van uw politieke familie. Onze ogen zijn geopend we weten nu dat crimineel gedraag zich niet enkel beperkt tot marokanen. Criminaliteit vind je dus terug in alle lagen van de bevolking en bij elke nationaliteit. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#178 |
Burger
|
![]() Telkens het zelfde!!
Ergernis: je rijdt op drukke steenweg, met een rijvak voor elke richting. Plots staat er een onverklaarbare file. Zeven auto's voor je zie je twee Marokkanen met het raam open een babbeltje slaan. Ergernis: zelfde steenweg, een paar dagen later. Je rijdt aan de toegelaten maximumtraagheid op de bewuste hoofdweg. Een auto nadert vanuit een zijstraat, jij rijdt gezapig verder, je hebt immers voorrang. De auto gooit zich met gevaar voor eigen koetswerk op de weg, je stampt op je rempedaal, het ABS klopt alarmerend. De adrenaline ook. Je flitst met de lichten. De bestuurder van de andere auto steekt zijn middelvinger in de lucht en stopt. Zet zich in achteruit. Wanneer hij uiteindelijk doorrijdt, en je staat aan de volgende verkeerslichten, kijkt de Marokkaanse bestuurder je vuil aan: stap uit die auto, ik maak je kapot. Ergernis: je wandelt door de wijk waar je bent opgegroeid. Een dertigtal Marokkanen met sjaals tot onder de ogen en kappen van trainingspakken over het hoofd checken of je OK bent. Zij beslissen of je doormag. Wanneer zij uiteindelijk plaats maken, loopt er nog gauw eentje voor je voeten. Een schuine blik laat je maar beter. Opzij gaan doe je best niet. Ja, hoor ik u nu denken, dat overdrijft die Frédéric natuurlijk weer. Hij ziet dat natuurlijk allemaal heel selectief. Dat doen autochtonen toch ook de hele tijd? Wel, het spijt mij. Dat zie ik dus niet. In de bovenstaande voorbeelden ben ik dan nog heel voorzichtig, het zijn voorvalletjes die ik in Mechelen bijna wekelijks meemaak. Het zijn bewust geen zware incidenten. Ik zou u eerstehands kunnen verhalen over een sigarettenwinkeltje vlak in de buurt dat drie keer is overvallen door Marokkanen. Over een roofmoord in de buurt. Over vuurwapenbezit. Ik probeer die nog te zien als uitzonderingen. En hetgeen mij minstens zoveel ergert als die attitude, is dat je in de zogenaamd progressieve kringen niet hardop mag zeggen dat er een probleem is zonder verdacht te worden van fascistische sympathieën. Zeggen dat er iets scheelt met de houding van de meeste Marokkaanse jongeren in Mechelen, staat gelijk met je outen als Vlaams Blokker. Ik ken waarschijnlijk meer Marokkanen dan de meesten van die progressieven. Een Marokkaanse vrouw vanuit de ouderlijke buurt noemt mij haar zoon. Deze zoon zegt hier en nu: er is een probleem in Mechelen. Al jaren. En het wordt erger. Wie dat niet ziet, heeft progressieve oogkleppen op. |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat uwe fuhrer nog uitdrukkelijk gezegd had op het partijcongres dat ze niet meer welkom waren. Maar blijkbaar kunnen we op politics.be de echte gang van zaken volgen. |
|
![]() |
![]() |
#180 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Uiteraard. Als de allochtonen en hun blanke vrienden beginnen te huilen over RACISME slaan ze totaal de bal mis, zelfs de meest rabiate Vlaams Blokker zal een Turk of Marokkaan die inziet dat achterlijk gedoe van Mohammed-dit-en-Allah-dat echt niet meer kan met Antwerpse gastvrijheid ontvangen in zijn stad.
|
![]() |