![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wanneer de moeder het VB medeverantwoordelijk noemt voor de moord, en wanneer zij de stoet leidt in de hoedanigheid van familielid van het slachtoffer van een racistische moord, en wanneer de media het hebben over een 'racistische dertiger' als dader, dan moet er toch al één en ander vaststaan. Ik ben de eerste om te beamen dat de media vaak de waarheid geweld aandoen, maar dat al het voorgaande zou gedaan en gezegd worden zonder relatieve zekerheid omtrent het feit vd moord en de identiteit en aanwijzingen voor motieven vd dader, lijkt me toch onwaarschijnlijk.
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze konden het gewoon niet maken om het niet te doen. Mocht het VB hadden geweten dat er maar 20.000 man zou komen dan hadden ze het nooit gedaan omdat het politiek niet interessant was. De verwachting was echter dat het er 50.000 zouden zijn en daarom voelde het VB zich wellicht gedwongen om er zich ook mee te gaan moeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is het racisme? Waarom moet het gestopt worden? Hoe wil je het stoppen? Wat vinden Sandrine, Brahim, Zohra, Chayenne daarvan?
Citaat:
Nihil novi sub sole.
![]() |
![]() |
#164 |
Minister
|
![]() Vae victis...
![]() Laatst gewijzigd door Casca : 26 mei 2006 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik word woedend als ik zie hoe haar emoties door media en politiek gebruikt worden
![]() |
![]() |
#166 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
misschien bent u geschrokken van de lage opkomst? geef eens eerlijk toe ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Partijlid
|
![]() je moest al weg zijn...
![]() |
![]() |
#168 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In uw benevelde geest, kan ik me dat best voorstellen. Leer toch eens lezen, ze geven nu cursus nederlands "gratis" De kosten voor deze gratis cursussen worden betaald door iedereen, ook door 1.000.000 VB kiezers ![]() Al ze dat hadden geweten was er niemand geweest. ![]() Mvg, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is het racisme? Waarom moet het gestopt worden? Hoe wil je het stoppen? Wat vinden Sandrine, Brahim, Zohra, Chayenne daarvan?
Is mijn onderschrift racistisch?
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 26 mei 2006 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik word eerder woedend van mensen die hier komen vertellen dat mensen belachelijk zijn als ze samen op straat komen om te laten zien dat ze problemen hebben met bepaalde maatschappelijke fenomenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=19 http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=20 http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=52 Citaat:
En voor alle duidelijkheid: het mag dan voor een aantal mensen wel een brugdag zijn, voor velen is dit niet het geval. Itt zondags waren vandaag bijvoorbeeld alle winkels open en ook de meeste bedrijven werkten gewoon door. Citaat:
En dan nog iets: ook teleurgesteld dat er geen enkel incident is gebeurd zeker? Vanochtend zaten jullie al schuimbekkend rellen te voorspellen. Bleek dat even wishfull thinking!!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die moeder is geen autoriteit. Als die zin heeft voorbarige conclusies te trekken om haar haat tegen het VB te spuien op een moment dat dat bon ton is, dan is dat op rekening van haar geloofwaardigheid en handelt ze hier niet als 'experte'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. Hij was/is een bekende en gekende drugshandelaar. 3. Het gaat hier absoluut niet om een racistische moord maar om een afrekening in ONDERMEER het "drugsmilieu". 4. Allez, Blokkers, stop met dit voorbeeld van de multikul te "beledigen". Diversiteit (in de criminaliteit) is de realiteit ! Beste (drugs)Groeten.
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() dat mag jij. net zo goed als ik mag vinden dat er te veel racisme is (in de definitie die ik daar aan geef) en ik daar voor op straat mag komen. net als 1000den anderen. en dan hoeft niemand daar zo grof over te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Niemand had dat hier beweerd! Niet liegen hé, jazeker, en de thread even volgen aub. Ik reageerde op een post van strijder die geen weet had van een oproep van het VB. En strijder reageerde op een post van spherelike die zei dat het VB alle Antwerpenaren had opgeroepen om te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Partijlid
|
![]() misschien hadden ze beter "stop de diversiteit. racisme is realiteit" gebruikt
![]()
![]() |