Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2006, 07:31   #161
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Alle Marrokanen terug naar Turkije!
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 07:34   #162
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Alle Marrokanen terug naar Turkije!
voila de oplossing...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 07:40   #163
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat van die schrik voor de politie is trouwens pure nonsens. Voor die stoere bonken zijn politieagenten mietjes.
Stoere bonken? Met z'n zessen op een weerloze man meppen en stampen is iets voor mietjes die niet man-tegen-man durven vechten. Ik durf wedden dat die janetten hebben gebleit na hun arrestatie. Stoere bonken...

Laatst gewijzigd door Djiezes : 27 juni 2006 om 07:40.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 07:58   #164
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Is het niet zo, dat als wanneer een minderjarige in een tehuis gezet word, voor zijn ezelsstreken, dat de ouders gewoon het kindergeld blijven trekken? Zonder één rotte eurocent te moeten afgeven voor zijn onderhoud ?Wie weet daar iets meer over? Want ik weet het enkel van "horen zeggen", dus kan ik niet beweren dat het 100% klopt...Maar moest dit waar zijn , zouden ze zelfs geld uitsparen de tijd dat hij/zij vastzit !
Hangt ervan af. In sommige gevallen blijven de ouders gewoon hetkindergeld ontvangen maar moeten deze weldegelijk een maandelijks bedrag betalen voor de opvang. Dit bedrag is afhankelijk van de inkomsten van de ouders.

In andere gevallen wordt het kindergeld door de instelling geïnd en is het de bedoeling dat die instelling dat (of een deel ervan) opzijzet op een spaarboekje tegen dat het kind volwassen is.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 08:14   #165
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
ATV-nieuws :

Volgens niet bevestigde bronnen zouden de arrestaties er gekomen zijn na tips uit de Marokkaanse gemeenschap.

Ook de hele buurt was al op de hoogte. Er zitten ook enkele goede argumenten voor links in :

http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=2339
De verkiezingen naderen, hetgeen onze progressieve bewindslui ertoe gemotiveerd heeft de publieke opinie te laten paaien met een spectaculair staaltje 'law and order', in de ijdele hoop een indruk van 'gerechtigheid is geschied' in het collectief autochtoon geheugen te droppen, en de voorspelbare verkiezingsschade zoveel mogelijk te beperken.

Eens de storm voorbij gewaaid is, zal er van die gerechtigheid maar bitter weinig overblijven. Wedden dat er al een batterij progressieve knuffeladvocaten klaar staan die zullen aantonen dat het nooit de bedoeling was van deze arme, kansarme, onbegrepen jongeren om G. De Moor verrot te slaan, maar het louter op zelfverdediging aankwam tegen de toch bijzonder verbale racistische provocatie van deze laatste "om het wat kalmer aan te doen".
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 08:14   #166
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Nu er eentje bekend heeft zal de rest wel snel opgepakt worden.
Gij zijt een optimist...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 08:16   #167
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
ze hebben er 1 te pakken (bron canvas)

en er volgen nog akties van de politie

ben eens benieuwd of er rellen komen?????
Heel goed mogelijk... Maar eigenlijk zouden er al rellen moeten geweest zijn volgens mij...

Als de "vriendjes" van de dader(s) de politie op afstand hebben gehouden, had er DAAR op DAT MOMENT een rel moeten zijn. Of deze nu over heel het land had verspreid of niet... Wel signaal hebben de flikken nu gegeven aan dat krapuul? Als we er eentje komen zoeken MOGEN jullie ons in de weg lopen? Als je iets misdaan hebt mogen al je vriendjes je komen afschermen? Hoe kunnen de flikken nu verwachten dat men de volgende keer niet NOG verder gaat gaan met hun "vriendjes" te beschermen en bvb zelfs met wapens, messen, knuppels, ed...
De politie had onmiddelijk al die "beschermers" moeten meenemen, al was het maar om te laten zien :"Nie mé ons heiii, manneke". Desnoods met geweld.
Als ik gisteren een paar beelden zag van heel de "operatie" dan viel het mij op dat men hier nu ook de "amerikaanse" tactiek begint te gebruiken : Snel binnen, pakken wat je moet hebben, en even snel weer weg in de hoop dat door de snelheid van de operatie er zo weinig mogelijk op zere teentjes te trappen. Wat eigenlijk voor mij overkomt als, we schijten in ons broek, we durven die mannen eigelijk niet te pakken. Een politie operatie zoals gisteren zou, klaar en duidelijk, open en bloot moeten worden ten toon gespreid, duidelijk makend dat : wie je ook bent, waar je ook zit, en wie je vriendjes zijn, we komen je halen als je naast de lijntjes kleurt. Een schril contrast met het, snel binnen en buiten want anders krijgen we slaag attitude dat ik gezien heb.
Hoe langer men wacht en hoe meer van die snel snel binnen en buiten operaties er nog zullen volgen, hoe meer noten op zijn zang dat zulk krapuul zal krijgen.
Al begrijp ik wel dat die flikken ook maar mensen zijn en 's avonds graag naar huis gaan met alle delen nog op de juiste plaats, en ze niet echt de pot met gouden munten krijgen voor de job die ze doen. Respect.
En nu maar hopen dat de straffen die hen hopelijk wachten streng genoeg zullen zijn.
xylitar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 08:16   #168
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratzo Bekijk bericht
Op het VRT journaal van 19:00 werd gezegd dat een van de daders was gevlucht in een winkel bij een poging tot arrestatie, maar dat tientallen solidaire 'jongeren' naar buiten zijn gekomen om hem van de politie af te schermen, zodat hij weer kon ontkomen!

Daar bestaat een woord voor: "medeplichtig".
Hoe typisch. Voor het geval dat het nog niet overduidelijk is: de islam is Vlaanderen langzaam maar zeker onder de voet aan het lopen...
Oud 27 juni 2006, 08:18   #169
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acid Bekijk bericht
Wat kunnen de gevolgen zijn indien zou blijken dat die marokkaantjes op de hoogte waren van de betrokkenheid van hun vriend bij de busmoord?
Ge kunt er zeker van zijn dat ze daar maar al te goed op de hoogte van waren...
Oud 27 juni 2006, 08:20   #170
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dan heeft de politie wettelijk het recht die bende al minstens een boete aan te smeren en als blijkt dat ze die moordenaar verborgen hebben zelfs onder aanhoudingsmandaat te plaatsen.
En dan een moslimrel veroorzaken zeker. Daar pissen ze teveel voor in hun broek, gezien de bekende vredelievendheid van Broeder Moslim...
Oud 27 juni 2006, 08:21   #171
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Ge kunt er zeker van zijn dat ze daar maar al te goed op de hoogte van waren...
Denk ik ook, het eerste dat dat krapuul waarschijnlijk gaan doen is, is gaan "stoeffen" bij de vriendjes...
Oud 27 juni 2006, 08:22   #172
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Dat is nog tenminste volk dat zich kan verdedigen. Misschien moeten we er van leren? Of leert u liever van vikings?
Wel spijtig dat gij niet tot dat "moedige" volk behoort, nietwaar? Dan zoudt ge zeker en vast geen wiet roken en stukken rechtser zijn...
Oud 27 juni 2006, 08:23   #173
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xylitar Bekijk bericht
Denk ik ook, het eerste dat dat krapuul waarschijnlijk gaan doen is, is gaan "stoeffen" bij de vriendjes...
Inderdaad, en als het om een moord gaat, stoeffen die nog een pak meer...
Oud 27 juni 2006, 08:23   #174
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe typisch. Voor het geval dat het nog niet overduidelijk is: de islam is Vlaanderen langzaam maar zeker onder de voet aan het lopen...
bewijzen?
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 08:25   #175
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Met dit verschil Knuppel, als wij dat doen worden we waarschijnlijk opgepakt.
Voortvluchtgen helpen is nog altijd strafbaar dacht ik.
Bij mijn weten heeft men die ''verdedigers'' niets in de weg gelegd dus rest de vraag :waarom niet?
Omdat het allochtonen en moslims zijn, en die dus geknuffeld en beschermd moeten worden, teneinde de linkse rode sossen aan meer stemmen te helpen. Autochtone Vlamingen discrimineren wordt dus vanzelfsprekend een must...

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 27 juni 2006 om 08:25.
Oud 27 juni 2006, 08:25   #176
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
ik weet dat niet, ik vraag mij nu af : STEL dat dat krapuul niet moslim is en katholiek zou opgevoed zijn, zou het nog zover gekomen zijn met die mannekes?
Oud 27 juni 2006, 08:28   #177
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xylitar Bekijk bericht
Als ik gisteren een paar beelden zag van heel de "operatie" dan viel het mij op dat men hier nu ook de "amerikaanse" tactiek begint te gebruiken : Snel binnen, pakken wat je moet hebben, en even snel weer weg in de hoop dat door de snelheid van de operatie er zo weinig mogelijk op zere teentjes te trappen. Wat eigenlijk voor mij overkomt als, we schijten in ons broek, we durven die mannen eigelijk niet te pakken.

....

Al begrijp ik wel dat die flikken ook maar mensen zijn
De flikken en hun gevoelens hebben hier niets mee te zien. De mannen op het schoon verdiep en op binnenlandse zaken in Brussel des te meer. De politie krijgt al jaren het uitdrukkelijke bevel niet te "provoceren", en alles wat heibel kan veroorzaken te vermijden. Ook als ze daarvoor misdadig gedrag door de vingers moeten zien.

Ge zijt met uw boosheid dus aan het verkeerde adres: het is bij P. Janssens en bij de paarse partijen dat ge moet zijn. Het is hun beleid dat de politie kreupel maakt.
Oud 27 juni 2006, 08:29   #178
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
en toch heb je het zonet gedaan op een interforum.
laat ons weten wat de gevolgen waren.
Het verschil is wel dat men op een internetforum anoniem is. Probeer dat maar eens openlijk onder uw eigen naam te zeggen, en zie dán wat de gevolgen zijn...
Oud 27 juni 2006, 08:29   #179
PAJOT
Banneling

Standaard

op VRTdesinformatie.net hebben ze weeral een nieuw eufemisme uitgevonden :

Citaat:
Enkele tientallen manschappen zetten de straat af en hielden [SIZE="4"]de nieuwsgierigen[/SIZE] uit de buurt op afstand.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 08:31   #180
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het verschil is wel dat men op een internetforum anoniem is. Probeer dat maar eens openlijk onder uw eigen naam te zeggen, en zie dán wat de gevolgen zijn...
ik zal het seffes op de grote vergadering eens doen, se.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be