![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Eén van de meest overschatte boeken tot nu toe. Ik begrijp nog steeds niet waar iedereen het over heeft als ze praten over hoe "Huntington de clash tussen het Westen en de Islam heeft voorspeld." Van de vijf grote hoofdstukken in het boek, is geen enkel hoofdstuk hier volledig aan gewijd. Ook vele mensen lijken te denken dat heel dit boek over Islam vs Westen gaat, dit terwijl Huntington het ook heeft over de verschillen tussen de Russisch-Orthodoxen en de Katholieken in Europa en de gevolgen hiervan op hun politiek, landen en bevolking. Zo vermeldt hij Oekraïne meerdere keren hierin.
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie waren hen aan het doodschoppen toen ze nodig waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
om dat vlaanderen belangrijk is VLAANDEREN ONAFHANKELIJK Laatst gewijzigd door strijder : 1 juli 2006 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Burger
|
![]() De nagel op de kop ! Ik heb vorig jaar "Mein Kampf" gelezen en ben dit jaar aan "Der Mythus des 20. Jahrhunderts" begonnen. De reden dat het zo lang duurt is omdat het nogal zware kost is. Ik moet elk blad zeker 5 keer lezen om te begrijpen wat er in staat.
![]()
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Revelatie. Solidarnosc komt tot een ontstellende waarheid en valt huilend in de armen van de eerste rechtse die hij tegenkomt en vraagt vergiffenis voor zijn vroeger leven.
I like it ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Rotslecht geschreven trouwens. Zelden zo'n ongestructureerd boek gelezen.
![]() |
#171 |
Parlementslid
|
![]() [quote=Neptunus;1783996]Er verdwijnen zelfs bladen uit het rouwregister dat in het Centraal Station in Antwerpen ligt voor de moord op Guido De Moor. Een hele bladzijde (waarin een kritisch zinnetje stond) is eruit gescheurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze censuur gebeurt in een zogezegde vrije open samenleving (op weg naar de totalitaire dictatuur...) In de inburgeringscursus van PINA in Antwerpen leren de curisten-nieuwkomers niet enkel de snelste weg naar OCMW, ziekenkas en vakbond voor de werkloosheidsuitkeringen, men leert er ook dat in Belgie 'FREEDOM OF SPEECH' bestaat, maar blijkbaar is dit enkel voor nieuwkomers uit het buitenland en NIET voor autochtone Belgen. Wat die nieuwkomers ook meekrijgen is waar ze zo snel mogelijk klacht kunnen indienen als iets hen niet bevalt: zo leren ze het comité P (klachten tegen de politie) in het lang en het breed kennen, ook hoe ze klacht kunnnen indienen bij het inquisitiecentrum van De Witte in Brussel en, hoe ze klacht kunnen neerlegggen tegen de kerk: (meldpunt misbruiken in de kerk - een gratis telefoonnummer trouwens). We zien dat onze samenleving langzaam maar zeker wordt ondermijnd en de autochtone bevolking in Antwerpen wordt gereduceerd tot een onderdrukte, gediscrimineerde minderheid die alleen, nog het recht heeft om te zwijgen ten voordele van de 'onaanraakbaren' uit alle continenten van de wereld, die onbeperkte rechten hebben en die geen enkel respect hebben voor de religie en cultuur van de autochtone bevolking. Wij zeggen 'njet', zo kan het niet langer!!!!!!!!!!!!![/quote] Tis da,voilá ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor de geïnteresseerden geef ik hieronder de gedetailleerde inhoudsopgave: Samuel P. HUNTINGTON, The Clash of Civilizations and the Remaking of World Order, London, 1998, ISBN 0-684-81987-2 I. A World of Civilizations 1. The New Era in World Politics Introduction: Flags and Cultural Identity A Multipolar, Multicivilizational World Other Worlds? Comparing Worlds: Realism, Parsimony, and Predictions 2. Civilizations in History and Today The Nature of Civilizations Relations Among Civilizations 3. A Universal Civilization? Modernization and Westernization Universal Civilizations: Meanings Universal Civilizations: Sources The West and Modernization Responses to the West and Modernization II. The Shifting Balance of Civilizations 4. The Fading of the West: Power, Culture, and Indigenization Western Power: Dominance and Decline Indigenization: The Resurgence of Non-Western Cultures La Revanche de Dieu 5. Economics, Demography, and the Challenger Civilizations The Asian Affirmation The Islamic Resurgence Changing Challenges III. The Emerging Order of Civilizations 6. The Cultural Reconfiguration of Global Politics Groping for Groupings: The Politics of Identity Culture and Economic Cooperation The Structure of Civilizations Torn Countries: The Failure of Civilization Shifting 7. Core States, Concentric Circles, and Civilization Order Civilizations and Order Bounding the West Russia and Its Near Abroad Greater China and Its Co-Prosperity Sphere Islam: Consciousness Without Cohesion IV. Clashes of Civilizations 8. The West and the Rest: Intercivilizational Issues Western Universalism Weapons Proliferation Human Rights and Democracy Immigration 9. The Global Politics of Civilizations Core State and Fault Line Conflicts Islam and the West Asia, China, and America Civilizations and Core States: Emerging Alignments 10. From Transition Wars to Fault Line Wars Transition Wars: Afghanistan and the Gulf Characteristics of Fault Line Wars Incidence: Islam’s Bloody Borders Causes: History, Demography, Politics 11. The Dynamics of Fault Line Wars Identity: The Rise of Civilization Consciousness Civilization Rallying: Kin Countries and Diasporas Halting Fault Line Wars V. The Future of Civilizations 12. The West, Civilizations, and Civilization The Renewal of the West? The West in the World Civilizational War and Order The Commonalities of Civilization |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Islam, Islamic civilization, en Islamic resurgence, worden op zowat de helft van alle bladzijden van het boek vermeld ... Indien ik hier alle passages zou moeten posten die over de mohammedaanse wereld handelen zou ik ongeveer de helft van het boek moeten overtikken, en afgezien van de praktische bezwaren die ik daar tegen heb, zijn er ook wettelijke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 1 juli 2006 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
![]() "Freedom of Speech" geldt wel voor om het even welke nieuwkomer, die vrijwillig dit land aandoet. Deze mag het met de grond gelijk afbreken (letterlijk en figuurlijk) en de autochtonen die hier een opmerking over wil maken, mogen ze meteen voor de rechter dagen. Ik heb onlangs ook zeer nare ervaringen gehad met allochtoon crapuul en ben blij dat ik niet naar de politie gestapt ben, nu ik weet hoe ze feiten kunnen verdraaien. Ze hebben nu eenmaal de wet aan hun kant en er zijn genoeg linkse advocaten om hen te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Weet u trouwens wat er op de bladen stond die zijn verwijderd? Neen, maar als ik sommige uitlatingen op dit forum lees, kan ik het me best voorstellen. Stel u voor, dat rouwregister wordt de eerstkomende dagen overhandigd aan de familie van de overledene en dat staat bol met "Al die schijtluizen naar hun land!", "Die Motherfuckende bruine klo*****ken zouden ze beter ophangen", enzovoort en zo verder. Vindt u dat het recht op vrije meningsuiting zo ver moet gaan dat de familie van de overledene gechoqueerd moet worden of kan u toch nog een beetje begrip opbrengen voor hen in plaats van steeds met uw eigen verzuchtingen bezig te zijn?
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 2 juli 2006 om 04:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() PS: het is het spoorwegpersoneel zelf dat controle uitoefent op wat geschreven wordt en de meest onwelluidende berichten verwijdert, ten einde de familie van Guido Demoor het één en ander te besparen. Gans jullie verhaal over beperking van vrije meningsuiting en de link met het rouwregister is eerlijk gezegd pervers.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 2 juli 2006 om 04:21. |
|
![]() |
![]() |