![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch werd nooit haat gepredikt tegen die mensen zoals Mohammed en Hitler met de Joden gedaan hebben. Ondanks dat men ze niet als evenwaardige mensen zag, in die tijd. Later werd dat trouwens ook rechtgezet. Veel te laat uiteraard. En ook dat mogen we van Mohammed niet verwachten, gezien zijn woord goddelijk geïnspireerd zou zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 juli 2006 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou eveneens Hitler niet voorwenden als niet-christelijke - gebruik dan Mao of zo - aangezien hij wel zijn christelijke aard naar voor bracht (al dan niet uit populisme, maar zeker binnen het kader van de bezieling van het programma van de NSDAP, zeker in het geval van onderwijs), en ook een aantal maal toegaf aan christelijke belangengroepen (bijvoorbeeld met het stoppen van extermineren van gehandicapten na protesten van christelijke verenigingen en betogingen).
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door lombas : 2 juli 2006 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vooral het OT is "verhelderen" op dat vlak ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus heeft het OT wel degelijk tot O gemaakt en enkel zijn woord dient opgevolgd te worden.
Laatst gewijzigd door lombas : 2 juli 2006 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar extremisten focussen liever op die radicale minderheid ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waren de kruistochten geen verdediging tegen de uitbreidende islam in plaats van een aanval van christenen tegen andersdenkenden? Is het niet omdat Europa bedreigd werd, dat de kruistochten werden georganiseerd, veel meer dan religieuse motieven, die bij de Turken en de Moren weldegelijk aan de basis van hun agressie lag? Ik dacht van wel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik je "Les croisades vue par les arabes" aanraden van Amin Maalouf? Zeer interessant leesmateriaal, niet te duur - als je Frans op peil is ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moderne beleving van het christendom baseert zich, net als de moderne beleving van de islam, nog steeds op dezelfde boeken hoor.
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() baseren is niet gelijk aan letterlijk interpreteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat mij je er ook één geven. "De strijd om God" van Karen Armstrong. Ik stuur hem gratis op naar een adres dat je me geeft. (vrijblijvend uiteraard) Toch al uitgelezen... prachtig en waardevol werk. vriendelijk aangeboden door... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iran, Saudi-Arabië, Mauretanië, Sudan, Jemen en Somalië baseren zich echter op hun heilige geschriften als ze voor homoseksualiteit de doodstraf voorschrijven.
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nogmaals bedankt voor het uiterst vriendelijke aanbod.
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() neen, zichzelf laten ontploffen doet Bin Laden niet, inderdaad.Maar bomaanslagen ORGANISEREN wél, of gaat ge dat ook ontkennen?Hij speelt dus een leidersrol.Ga je mij nu willen wijsmaken dat leiders van criminele organisaties niet schuldig zijn aan de moorden die hun ondergeschikten op hun bevel uitvoeren?Denk zélf maar eens wat na, man.Als je in staat bent om OBJECTIEF te denken tenminste.Zet die oogkleppen eens een paar seconden af, en je zult bemerken dat de wereld er dan totaal anders uitziet...
|
![]() |
![]() |