![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En net wel hierom: Citaat:
Aangezien u zelf geen graten ziet in dat soort geweld als skinhead vraag ik mij af waarom u zich nog zo verwondert over het feit waarom zulke 'gekken' (zoals Vanthemsche en de jongeman die twee jongeren neerschoot) zich nog aangetrokken voelen tot uw beweging. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit geleerd je in beschaafde termen uit te drukken ??
![]() |
#164 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ok, dit gaat echt nergens heen. 1. mensen op straat zomaar de kop inslaan keur ik volledig af. de meeste vechtpartijen gaan tussen 2 mensen die er BEIDEN voor gekozen hebben te vechten. net zoals bij een bokswestrijd. Net zoals het verschil tussen sex en verkrachting ook de instemming van beide partijen inhoudt. dan 2. alweer stigmatiseert u een subcultuur waarvan u blijkbaar geen zak weet door ervan uit te gaan dat alles draait om geweld. Daar sla je de bal volledig mis. feit is dat skinheads een vechtpartij zelden uit de weg zullen gaan wanneer ze worden uitgedaagd. en dat uitdagen zal je veel vaker zien bij niet-skinheads met teveel wit poeder in hun neus. Ik ken ook geen skinheads die in groepjes langs de straat staan en voorbijgangers uitdagen in sommige antwerpse of brusselse wijken... de skinhead subcultuur draait net zoals al de andere subculturen zoals punkers, rockabillys, gothics,... rond muziek en niets anders. Wie iets anders beweert in welk magazine dan ook heeft er geen kloten van begrepen. Laatst gewijzigd door smash_the_reds : 12 juli 2006 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Burger
|
![]() Pfff, waarom staat dat hier weer 2 keer?
![]() Laatst gewijzigd door Shadowman : 12 juli 2006 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ervaring heeft me geleerd, dat wanneer skinheads iemand aftuigen, zij steeds beweren dat het slachtoffer hen heeft uitgedaagd.
![]() |
#169 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Burger
|
![]() Citaat:
wat trouwens zeker niet altijd geldt. elk geval is verschillend. komop zeg, er wordt hier net gedaan of er elk weekend zware geweldsdelicten worden gepleeg door skinheads.. wat een bullshit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is dit voor een goor taaltje? laag bij de grond hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelf vind je geweld een normale zaak, dan vraag ik mij af wie hier de extremist is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Burger
|
![]() Citaat:
wie spreekt hier trouwens over extremisten? en waar zie jij mij zeggen "als anderen dat doen mogen wij dat ook?" het enige wat ik wil zeggen is dat heel deze zaak volledig werd opgeblazen, en hier geen enkel verschil in benadering zou mogen zijn met welke andere uit de hand gelopen vechtpartij. het is een feit dat dit in de voorloop tot de verkiezingen serieus wordt misbruikt omdat er toevallig skinheads en een kleurling in betrokken zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wordt het niet hoog tijd dat die twee groepen elkaar eens gaan bekampen en alle andere mensen gerust laten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar je moet de dingen wel juist vertellen en niet uit z'n context trekken. als jij een andere kijk op dingen hebt is dat jouw zaak, en zal je van mij geen last hebben. ik word gewoon een beetje doodmoe van alle leugens en laster |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |