![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Parlementslid
|
![]() Nynorsk schreef :
Citaat:
Beste Groeten !
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is de advocaat van de familie Demoor?
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bus stopte op aanvraag van een paar angstige meisjes die de chauffeur toeriepen dat het er té ernstig aan toe ging. Dat was ondertussen op het Astridplein. De lieve achtergestelde ridders in de orde van verdraagzaamheid en Thalys-bescherming, duwden daarop op de noodstop zodat de deuren opengingen en ze samen met een dertigtal mensen rap konden gaan lopen. Volgens de chauffeur bleven er enkel nog een paar MOEDIGE MENSEN zitten om te kunnen getuigen. En pak nu je kleurboek maar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2006 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht wilt u daarmee aantonen dat het slachtoffer geen racistische opvattingen had?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dank u!
Het doet mij plezier dat u in aanwezigheid van mijn informatie om uzelf kotst. Het maakt mijn dag goed. Neen: mijn week! |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 18 juli 2006 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begint niet zomaar een man te slaan en te trappen.
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Dat klopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementslid
|
![]() kim vroeg :
Citaat:
Zegt de naam Vermassen je iets ?
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zelfs al had het slachtoffer in kwestie zaken gezegd die kwetsend waren, dan nog had men niet het recht om te slaan.
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard zegt die naam mij iets, ik wist alleen niet dat hij de verdediging van de familie op zich nam.
Het was maar een gewone vraag hoor...
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar het kans als verzachtende omstandigheid ingeroepen worden door de verdediging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Hoe kon ik toch zo bevooroordeeld zijn! SHame on me! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Parlementslid
|
![]() Soli stelde :
Citaat:
Soli hoe kan je nu ... euh ... racistisch zijn, wanneer : - én ericferemans; - én den tienne, PardoN, Prof. Vermeersch; - én soortgelijk links gedoe ten stelligste volhouden dat het begrip : RAS niet bestaat !
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar niet gelezen wat de zoon van mijn poetsvrouw tegenkwam. Die mensen PRAATTEN met zo'n sujetten. Stel je voor!
gebroken neus, gebroken ribben, gebroken schouderblad. maar gelukkig geen hersenvliesbloeding, anders had het aan de verkeerde boekjes gelegen volgens mijnheer SPIRIT. Doe de groetjes eens aan Bertje en vertel hem eens welke reclame je maakt voor zijn (ochgut niet meer "zijn" natuurlijk, voor hem is enkel ht ministerpostje weggelegd) partijtje. Hoeveel betaalt het VB jou in feite? Met zo'n spindoctors als Freremans hebben die mannen geen subsidies meer nodig! (iemand daar trouwens nog iets van gehoord? FDW had iets gezegd van "islamofoob" dacht ik....) - bij mijn weten kreeg er niemand zelfs maar een hersenvliesbloeding van. Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2006 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() de marokkanen mogen gewoon niet veroordeeld worden. Dat is zo beslist.
Links heeft de marokkaanse kiezers nodig om in de meerderheid te geraken, zij moeten dus zoete broodjes bakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Mijn gedacht: de "witten" van onze pers en van onze regering en vooral van de bruinbakkende leugenpartij hebben hysterisch gereageerd. Een zageman met VB neigingen wurgt een Marokkaan, wordt eventjes op zijn plaats gezet en valt dan dood van collère. Moet er nog meer diversiteitsgehalte zijn, schat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe? d�*t heb ik gemist! Is die gewurgde Marokkaan DOODGEVALLEN van colèire?
dat verandert de zaak natuurlijk. |
![]() |
![]() |