Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2006, 03:07   #161
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dat fotoke is u op het lijf geschreven, ge zij ne clown. Nog altijd dat afgezaagd verhaaltje zij doen hier werk dat wij niet willen doen. Spreek toch voor uzelf man, omdat gij volgens uw uitleg een hekel hebt aan werken daarom het gros van vlamingen niet hé, of bent u mischien geen vlaming? Achter dat masker kan van alles zitten is zoals met ne bourka, weet nooit welke lelijke vent daar kan onder zitten.
Ik heb een clown als avatar genomen omdat ik hier nieuw ben op het forum, slimmerik.

Ik wil hier niet meteen een avatar nemen die verschrikkelijk veel mensen provoceert of me meteen in één hoekje duwt (want ik lees hier al een hele tijd mee op dit forum).

Misschien ga ik die clown wel houden, dat maakt mensen zoals jij namelijk onzeker. Ik vind dat een goeie zaak. 't Is beter dan al die "politieke vlaggen" die ik hier zie bij mensen.
Oud 23 augustus 2006, 10:17   #162
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
wel: de officieel georganiseerde immigratie begon veertig jaar geleden en stopte twintig jaar geleden, trouwens met een totale migratiestop...Je bent dus meer dan een decenium verkeerd.
Ik vraag me af of er al een econoom zou hebben uitgerekend hoe "rijk" ons landje zou zijn gebleven zonder de steenkolenslag van Asiel Sarbon, zonder de inbreng van onze migranten....Ik beweerde niet dat het vroeger vuilder of properder was. Maar dat hebben de intelligente mensen hier al wel begrepen
Uw antwoord blijft nietszeggend. Ik verwijs naar uw bijdrage http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=152
Toon mij aan hoeveel Marokkanen aanwezig waren rond de jaren 1970 – 1980.
Toon mij aan welke hun bijdrage was aan onze economie – liefst met cijfers van het Nationaal Instituut voor Statistiek (NIS)
Toon mij aan waarom hun aanwezigheid voorkomt dat ons land er smerig uitziet.
Toon mij aan waarom ‘ons eten tijdens het weekeinde’ plots betaalbaar geworden is. Definieer dan ook wat ge verstaat onder ‘betaalbaar’.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 10:25   #163
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard Gelukkige verjaardag Philippe!

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  aaaab.jpg
Bekeken: 196
Grootte:  20,6 KB
ID: 12220
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
Uw antwoord blijft nietszeggend. Ik verwijs naar uw bijdrage http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=152
Toon mij aan welke hun bijdrage was aan onze economie – liefst met cijfers van het Nationaal Instituut voor Statistiek (NIS)
Toon mij aan waarom ‘ons eten tijdens het weekeinde’ plots betaalbaar geworden is. Definieer dan ook wat ge verstaat onder ‘betaalbaar’.
Bewijs eens dat 1+1 twee is.
Toon me aan dat het NIS niet in handen is van de tegenpartij
Toon me aan dat er nog Belgen leven in Brussel
Hoeveel turken masturbeerden er links vooraan in hun fietskot in 1989

en tenslotte: welke PDW krijgt er op zijn verjaardag verse koekjes van zijn moemoe:

Helukehe verjaardah Philipeke!
Kom hie moar vlug no Bruhhe were!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 augustus 2006 om 10:34.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 12:37   #164
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Bijlage 12220 Bewijs eens dat 1+1 twee is.
Toon me aan dat het NIS niet in handen is van de tegenpartij
Toon me aan dat er nog Belgen leven in Brussel
Hoeveel turken masturbeerden er links vooraan in hun fietskot in 1989

en tenslotte: welke PDW krijgt er op zijn verjaardag verse koekjes van zijn moemoe:
Begin eerst met uw eigen verklaringen aan te tonen. Uw antwoord blijft nietszeggend. Ik verwijs naar uw bijdrage http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=152
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be