![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar als Moslim mogen we ons niet verkleden hé, kwestie van geen racist te zijn. Als "voil janet" daarentegen.
Enfin, met haar banden in "het milieu" wist ze het al van vorige week dat er gingen ontsnappen. Waarom was ze niet in Dendermonde denk je?
![]() |
#163 |
Vreemdeling
|
![]() belgie blijft maar blunderen maar nemen partijen hun verantwoordelijkheid NEE ze blijven gewoon maar zitten en verder doen . wordt het geen tijd dat iedereen eens het licht gaat zien . 40 % van de gevangen zijn buitelanders zo men die niet gewoon eens terugsturen naar land van herkomst zo komt er plaats vrij en bespaart men kosten . die men eens voor andere doeleinden zou kunnen gebruiken .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 40% ?? van deze ontsnapte bende was er VAN ORIGINE GEEN ENKELE BELG !!!
![]() ![]()
![]() |
#165 |
Parlementslid
|
![]() Het Vlaams Blok werd veroordeeld wegens racisme en daardoor verboden als politieke partij, oa wegens hun voorstel om criminelen hun straf te laten uitzitten in hun land van herkomst. Vandaag komt Verhofstadt zélf met dat voorstel voor de pinnen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al niet meer de eerste keer dit jaar,maar de politiediensten hebben alweer een gedenkwaardige prestatie geleverd!
chapeau! |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Het Ros Beiaard
Karel de Grote, groot Frankisch vorst, had zijn zus Aya aan een leenman vermorst : ene Heer Aymon uit Dendermonde kreeg haar met geld in zijn huwelijkssponde. Uit die echt kwamen vier kloeke zonen maar die wilden gaarne in Aalst gaan wonen. Karel stemde in met dit wijs besluit maar Aymon was nijdig en opgeruid. De vier zonen hadden elk hun paard en Reinout, de jongste, bezat ‘t ros Beiaard. Naar verluidt kon hij dit briesend dier temmen door zijn …. tussen 2 sluisdeuren te klemmen. Aymon schold zijn zwager de hele huid vol en kraaide tot oproer in zijn Oostvlaamse hol. Karel beval hem tot rede te roepen en stuurde de nodige elitetroepen. Aymon werd niet zonder moeite gearresteerd maar zijn zonen waren hem intussen gesmeerd : op de rug van het oersterke ros Beiaard bleven ze uit gerechtelijke handen gespaard. Het verhaal wekte opschudding in het hele land waardoor het paard mythische vormen aannam De Koning stuurde aan op een eerlijke ruil : Aymon voor het paard van de jongste meesmuil. Na lang gepalaver stemde Reinout toe en zag verbitterd en verslagen hoe zijn ros, met 3 molenstenen verzwaard, geworpen werd in de monding van de vaart Het paard vocht zich nog driemaal boven water maar stopte uiteindelijk toch zijn theater want Reinout was al op weg naar een naburige stad waar iemand een nòg sterker ros bezat …. Verschoning, maar ik ben vergeten hoe die andere stad dan wel mocht heten … Kent iemand het vervolg van die historie en frist mij mijn verschraalde memorie ? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat maakt dat uit. Zelfs de CD&V, klaar voor haar federaal zitje, eist niet eens meer het ontslag van Onckelinckx. Het wordt echt zielig. En bij elke verkiezingsdag dan weer dat gedoe van "het is toch niet mogelijk dat zoveel mensen stemmen op die nazis?". *zucht*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat dit in de zaak Erdal was en dat het toen over politieke verantwoordelijkheid ging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ongelofelijk, die ideoloogjes op de VRT propaganda, sorry nieuwsdienst.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 augustus 2006 om 01:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
jij weet duidelijk waar de klepel hangt halen we dit citaat nog eens boven als 8 oktober voorbijgeraasd is? ![]() Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 24 augustus 2006 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles in ons Laurette haar schoenen schuiven in deze, is niet fair. Die gevangenis in Dendermonde staat er al langer dan de laatste paar jaren. Dus vorige ministers gingen evengoed in de fout. Ene pot nat.
Ik vraag mij wel af soms, hoe het mogelijk is, dat je sneller als gevangene uit de gevangenis raakt, dan als bezoeker erin. ![]() En hoe het in godsnaam mogelijk is, dat 2 ontsnappers, 3 cipiers de baas kunnen...Ze zouden die mensen vele meer moeten toelaten en vele meer rechten geven, dit alleen al voor hun eigen veiligheid. Het is en blijft 'den bak', als je daarin komt, hebt ge wat mispeuterd, en hoeft ge niet teveel eitjes onder u gat krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Vandaag nog een paar straffe verhalen gehoord van cipiers die er werkten.
Zo bvb. konden bepaalde gevangenen de deuren sneller openen zonder sleutel dan de bewakers met sleutel. Of zat een gevangene enkele cellen verder te kaarten nadat de deuren reeds afgesloten waren. Het is eigenlijk een verrassing te noemen dat het zolang geduurd heeft vooraleer deze massa-ontsnapping is ontstaan. Laatst gewijzigd door Geertje : 24 augustus 2006 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets anders komt daar niet uit.
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar overdrijven is ook een vak ![]()
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tss u moet dringend eens een dagje of 8 binnen gaan en zelf zien en horen en ruiken en voelen hoe dat daar is.
Kan u nadien stilletjes genieten van al die overdreven verhalen. Misschien loopt u op de 7é dag ook wel weg? ![]()
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het andere geval klets u maar wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij moet jazeker daar niet binnengaan, maar als hij er niks van weet dan kan hij daar ook niet veel over vertellen. Dat lijkt me sterk op "zomaar wat kletsen dus" Van horen zeggen zijn er al veel boeken geschreven nietwaar?
![]() |