Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2006, 19:08   #161
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen rechts Bekijk bericht
excuus, maar xavier is géén pedofiel... het was een afrekening, een 17jarige n klets op de kont geven is géén misbruik dacht ik....
Je gaat compleet voorbij aan de essentie van mijn post.

Een relatie aan gaan met een meerderjarige man is ook geen pedofilie, toch zet Protest homo's en kinderverkrachters op dezelfde lijn. Wie opzettelijk mijn naam door het slijk haalt door mij valselijk te beschuldigen van kindermisbruik kan maar beter uit mijn buurt blijven.

"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 20 oktober 2006 om 19:10.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 19:13   #162
Chilles
Partijlid

Chilles's schermafbeelding

Standaard

Jouw naam? Homo is de naam voor iedereen met Homoseksuele gevoelens. Ook ik zie het verband tussen Homofilie en Pedofilie niet, zoals eerder aangegeven door mij in deze topic.
Chilles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 19:20   #163
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chilles Bekijk bericht
Jouw naam? Homo is de naam voor iedereen met Homoseksuele gevoelens. Ook ik zie het verband tussen Homofilie en Pedofilie niet, zoals eerder aangegeven door mij in deze topic.
Je weet wel wat ik wil zeggen. Als Bronselaer zou zeggen dat alle Vlaams Belang-leden kinderverkrachters zijn, dan zou het kot te klein zijn, dan zouden Vlaams Belangers zich ook beledigd voelen. Wel, ik voel me als holebi evenzeer beledigd door Protest als iedereen die zonder enige vorm van aanleiding valselijk wordt beschuldigd van kindermisbruik.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 20 oktober 2006, 20:01   #164
ElFlamencoLoco
Minister

ElFlamencoLoco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Je weet wel wat ik wil zeggen. Als Bronselaer zou zeggen dat alle Vlaams Belang-leden kinderverkrachters zijn, dan zou het kot te klein zijn, dan zouden Vlaams Belangers zich ook beledigd voelen. Wel, ik voel me als holebi evenzeer beledigd door Protest als iedereen die zonder enige vorm van aanleiding valselijk wordt beschuldigd van kindermisbruik.
Ik vind Bronselaer niet zozeer mensen (in dit geval homo's) beledigen. Ik vind hem vooral ontstellend komisch.

Waarom die man geen job zoekt in de vermakelijkheidssector blijft me eigenlijk een raadsel. Schatrijk wordt hij, succes gegarandeerd. En bovendien zal iedereen hem op handen dragen.

Beter dat, dan dat hij in de politiek gaat. Want daarvan heeft hij niet écht kaas gegeten, blijkens de vele reacties op zijn kolder in deze discussiedraad.

Olivier zou misschien eens moeten solliciteren bij Woestijnvis. Of beter nog: bij John De Mol Productions.

Ik benijd hem écht voor zoveel kolderesk talent.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2006, 01:37   #165
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
U vuilbekt zelf door homo's op dezelfde lijn als kinderverkrachters te plaatsen (zonder enige vorm van bewijs) en ze voor "varken" uit te schelden.

Wellicht vergeet je dat holebi's ook horecazaken bezoeken en ze dus 10 % (als het niet meer is) van je loon betalen. Ik zou graag weten waar je werkt, dan weet ik dat ik nooit meer naar daar moet gaan, omdat de kelner een respectloos onmens is. Wie geen respect heeft voor mij en mijn partner, krijgt geen respect terug, laat staan dat ik er mijn geld aan zou willen geven.
Meneer, ik zal u wat vertellen: De plaats waar ik werk stond vroeger bekend als "populair" bij homo's, wat ikzelf niet wist toen ik er ging solliciteren, net zomin als mijn baas wist dat ik homofoob was toen hij mij in dienst nam... Uw inschatting van 10 percent homo-klanten was volgens mij wat aan de lage kant: volgens mij was zelfs 20 percent homo!!! Na verloop van tijd speelde mijn baas nagenoeg al dat homo-clientele kwijt, en kwam hij te weten dat dat was door mijn aanwezigheid en bekendheid als "homo-hater"...

U wilt nu het vervolg van het verhaal kennen en te weten komen waarom ik nog steeds in dienst ben? Welnu, zet u schrap: Nadat al die homo'tjes definitief wegbleven ontstond er een toeloop van "gewone" (lees: "'niet-holebi" klanten), een toeloop die het klanten-aantal van voorheen nagenoeg heeft verdubbeld...!!! Geloof het of niet maar laatst kreeg ik nog het compliment van een bejaarde meneer die mij feliciteerde met de correcte bediening en zich gelukkig prees dat er terug zoveel "normale" klanten kwamen, in de plaats van al die "rare snuiters" van vroeger (zijn woorden, niet die van mij). Kortom: mijn baas is mij zeer dankbaar dat dankzij mij zijn omzet aanzienlijk is gestegen en het gemis aan homo-klantjes is hij allang vergeten... En nu gij, zielenpoot...!!! Trek jullie terug in jullie homo-bars en laat de andere mensen met rust!!!
Olivier Bronselaer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2006, 06:38   #166
amedee
Partijlid

amedee's schermafbeelding

Standaard

Olivier... de "zuiveraar"?

amedee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2006, 07:00   #167
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier Bronselaer Bekijk bericht
Meneer, ik zal u wat vertellen: De plaats waar ik werk stond vroeger bekend als "populair" bij homo's, wat ikzelf niet wist toen ik er ging solliciteren, net zomin als mijn baas wist dat ik homofoob was toen hij mij in dienst nam... Uw inschatting van 10 percent homo-klanten was volgens mij wat aan de lage kant: volgens mij was zelfs 20 percent homo!!! Na verloop van tijd speelde mijn baas nagenoeg al dat homo-clientele kwijt, en kwam hij te weten dat dat was door mijn aanwezigheid en bekendheid als "homo-hater"...

U wilt nu het vervolg van het verhaal kennen en te weten komen waarom ik nog steeds in dienst ben? Welnu, zet u schrap: Nadat al die homo'tjes definitief wegbleven ontstond er een toeloop van "gewone" (lees: "'niet-holebi" klanten), een toeloop die het klanten-aantal van voorheen nagenoeg heeft verdubbeld...!!! Geloof het of niet maar laatst kreeg ik nog het compliment van een bejaarde meneer die mij feliciteerde met de correcte bediening en zich gelukkig prees dat er terug zoveel "normale" klanten kwamen, in de plaats van al die "rare snuiters" van vroeger (zijn woorden, niet die van mij). Kortom: mijn baas is mij zeer dankbaar dat dankzij mij zijn omzet aanzienlijk is gestegen en het gemis aan homo-klantjes is hij allang vergeten... En nu gij, zielenpoot...!!! Trek jullie terug in jullie homo-bars en laat de andere mensen met rust!!!
Wat een bullshit-verhaal is dit nu weer.

Jij hebt er persoonlijk door je allesoverheersende homofobie voor gezorgd dat alle homo's "jouw" zaak meden? Die zaak is hopelijk uiteindelijk wel op de fles gegaan door jouw unieke goddelijke interventie, hoop ik, zodat je weer ontslagen werd?

Man, wat een NARCIST ben jij eigenlijk, als je dit gelooft.
Oud 21 oktober 2006, 10:05   #168
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier Bronselaer Bekijk bericht

Proficiat, je hebt dus de eerste bar voor homohaters opgericht. Wel, trek je er in terug en laat de gewone mensen - die holebi's niet haten - met rust!
Je geeft ook toe dat een tijdlang 20% van je loon werd betaald voor holebi's. Haat je nu ook dat geld (of de dingen die je er mee gekocht hebt)?

Heb je ook opslag gekregen omdat je je medehomohatertjes naar dat café van je baas hebt gelokt (en zo meer klanten kreeg)? By the way, als jullie nu eens geen ongegronde haat tegenover holebi's zouden hebben, dan had je nog meer klanten gehad (en inkomsten). Wat is trouwens de naam van die homohaterbar? Dan weet ik dat ik dat best niet ga bezoeken, ik zou je grote zuiveringsactie niet ongedaan willen maken (of slachtoffer worden van jouw homohaat, je gebrek aan respect, leugens en beledigingen op dit forum doen mij al genoeg walgen).

Als ik met mijn vrienden (zowel hetero als holebi) enen wil gaan drinken in een café waar ik mij thuis voel en waar ik welkom ben, dan doe ik dat gewoon. Waar haal jij het recht vandaan om te zeggen welk café ik mag bezoeken en welk niet?

Als jij mij persoonlijk "zielenpoot" noemt, bedoel je dan dat je oprecht mededogen met mij hebt (met mededogen bedoel ik dat je met mij te doen hebt en je het beste met mij voor hebt)? Uit je andere posts blijkt echter dat je mij haat, dus mag ik er van uit gaan dat je die "zielenpoot" beledigend bedoelt?

Laatst gewijzigd door Fozzie : 21 oktober 2006 om 10:20.
Oud 21 oktober 2006, 10:16   #169
Chilles
Partijlid

Chilles's schermafbeelding

Standaard

Olivier, ik wachtte met smacht weer op één van jouw Christelijke wonderen. Man, ze moeten je heilig verklaren! Wat jij niet allemaal toedraagt aan onze maatschappij. Dat is gewoon.. Onvoorstelbaar.

Een bejaarde meneer? Was het toevallig ook een homofoob fossiel, zoals jij? Dat zou al heel veel verklaren.
Chilles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2006, 16:49   #170
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Politie op percent.....Idd, d�*t hebben we nodig *zucht*
Dat heet 'loon' naar 'werken' en komt ten goede van 'motivatie'.
Vind jij precies niet tof?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2006, 12:10   #171
Fozzie
Minister-President

Standaard

Olivier Bronselaer is blijkbaar niet enkel de "grote zuiveraar" (die langs de ene kans homobars verketterd, maar tegelijkertijd wil dat homo's enkel naar homobars gaan, zodat ze zijn "normale café" niet zouden bezoedelen en de seksuele geaardheid op de identiteitskaart wil zitten) maar hij praat ook de moord op homo's goed...

Olivier Bronselaer vbmenu_register("postmenu_2100311", true);

Banneling

Hier werd niet alleen een pedofiel vermoord maar tevens een homo... twee vliegen in 1 klap dus... Die vrijspraak is dus dubbel en dik verdiend!

Wat is de volgende stap? Gaat Protest nu actief op "homo-jacht"? Is het programmapunt van Protest waarbij de seksuele geaardheid op de identiteiskaart wordt gezet, slecht de eerste stap, om de homo's gemakkelijker op te sporen en zo de massamoord gemakkelijker te organiseren? Wil Olivier Bronselaer mij vermoorden? Zijn ik en alle andere holebi's nog wel veilig zolang Olivier Bronselaer vrij rond loopt?

Laatst gewijzigd door Fozzie : 25 oktober 2006 om 12:15.
Oud 26 oktober 2006, 17:49   #172
ElFlamencoLoco
Minister

ElFlamencoLoco's schermafbeelding

Standaard

Fozzie,

Ik denk dat de discussie weinig zin heeft, aangezien de heer Bronselaer nu al voor de tweede keer van dit forum is verbannen: eerst als Wolfgang Meister en nu als zichzelf.

Weet je gesterkt door de simpele vaststelling dat Bronselaer zich, op dit forum alléén al, in een onmogelijke positie heeft gemaneuvreerd, vooral vanwege zijn stellingname tegenover holebi's. Als hij hier al zoveel tegenstand oogst, hoeveel te meer dan in de échte wereld?!

Mogen we hieruit besluiten dat slechts een kleine minderheid in deze samenleving homofoob is? Ik hoop het en ik heb alle reden tot goede hoop.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2006, 19:58   #173
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco Bekijk bericht
Fozzie,

Ik denk dat de discussie weinig zin heeft, aangezien de heer Bronselaer nu al voor de tweede keer van dit forum is verbannen: eerst als Wolfgang Meister en nu als zichzelf.

Weet je gesterkt door de simpele vaststelling dat Bronselaer zich, op dit forum alléén al, in een onmogelijke positie heeft gemaneuvreerd, vooral vanwege zijn stellingname tegenover holebi's. Als hij hier al zoveel tegenstand oogst, hoeveel te meer dan in de échte wereld?!

Mogen we hieruit besluiten dat slechts een kleine minderheid in deze samenleving homofoob is? Ik hoop het en ik heb alle reden tot goede hoop.
Alle, we leven met hoop. Ik heb eerlijk gezegd ook eens op het driehoekje van Olivier geklikt (wegens een persoonlijke aanval en zijn oproep tot moord). Ben blij dat het effect heeft gehad
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be