Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2006, 16:23   #161
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In ieder geval sta ik vergevingsgezind om de Vlaams-nationalisten-separatisten de hand te reiken en hen te bekeren tot vreedzame Belgen.
Bekeren is voor missionarissen, Ruben.
Jouw taak ligt dus eerder in de ex.kroonkolonie van LeopoldII.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 16:26   #162
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Ik ben monarchist maar dat heeft niks te maken met mijn Belgicisme, laat staan dat het er de kern van zou vormen.
Een jonge kerel die dweept met een koningshuis... Ik vind dat gewoon triestig.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 16:39   #163
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
wat verwacht ie nu eigelijk?

Citaat:

Geachte Hoogwaardige Excellentie, Mgr. Vangheluwe, Bisschop van Brugge,

Vandaag zien wij dat de Yzerwake zich ontpopt tot een politieke broeihaard van onvrede en onverdraagzaamheid. De organisatoren-separatisten, gesteund door de politieke groeperingen zoals Vlaams Belang en N-VA, spreken zich uit in haatdragende woorden en viseren constant één bepaalde groep, de Franstalige Belgen....

Zelfs onze Vlaams-minister-président Yves Leterme (Christelijk, Democratisch & Vlaams) heult nu beschamend genoeg met deze beweging mee en verwijt de Franstaligen "niet intellectueel in staat om Nederlands te leren". De erkenning van het gebruik van het uniforme of dialectische Nederlands is al jaren een feit in België
Monseigneur, taal is only a form of communication, blablabla...

(Dan volgt een dikke wette leugen)

Vorig jaar werden op de Yzerwake twee van onze BUB-leden, (Kimmekeeeeeeeeeeeee) mijn voorganger van West-Vlaanderen, Philippe Leclerq en Andy Vermaut duchtig in elkaar geslagen om de enige reden dat zij getooid waren in de Belgische tricolore én dat op vaderlandse grond. Niemand greep in tot vrede in deze vechtpartij.....

Wil me vergeven indien ik iets niet zie wat moet gezien worden, maar ik kan momenteel niet begrijpen dat de Rooms Katholieke kerk, elk jaar opnieuw, op die haat- en oorlogstaalsprekende Yzerwake een eucharistieviering opdraagt.

Als Christen....blablablabla....

In ieder geval sta ik vergevingsgezind om de Vlaams-nationalisten-separatisten de hand te reiken en hen te bekeren tot vreedzame Belgen.
Wat een doorbakken hypocriet, zeg...

Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 augustus 2006 om 16:41.
Oud 23 augustus 2006, 17:09   #164
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar BUB
Standaard liegen ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
2. De actie die Andy Vermaut en Geoffroy Coomans gevoerd hebben en die op mijn site na te lezen is, was géén actie in naam van BUB.

3. Respect voor een politieke tegenstander zegt u weinig blijkbaar... maar spuugt u lustig verder, ik zal u uw pleziertje niet ontnemen.
De actie van Andy Vermaut en Geoffroy Coomans de Brachnène was niet een BUB-actie, in de brief gaat het duidelijk over de actie waar toenmalig BUB-West-Vlaanderen voorzitter Philippe Leclerq met zijn compaan Andy Vermaut in elkaar zijn geslagen door de Vlaams-Nationalisten. In hun verslag schrijven zij duidelijk dat het tijdens de eucharistieviering was gebeurd en dat de "ordediensten" van de wake zelf pas ingrepen nadat de politie was op komen dagen terwijl Andy Vermaut 1 minuut ervoor de pers nog aan de lijn had via zijn gsm...
BUB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 17:11   #165
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard zorg dat ge het in uw landje krijgt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Ik zit niet in mijn luie zetel: ik werk aan iets veel grootser.
groter ??? de flaminganten gaan er op vooruit
Oud 23 augustus 2006, 17:23   #166
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BUB Bekijk bericht
De actie van Andy Vermaut en Geoffroy Coomans de Brachnène was niet een BUB-actie, in de brief gaat het duidelijk over de actie waar toenmalig BUB-West-Vlaanderen voorzitter Philippe Leclerq met zijn compaan Andy Vermaut in elkaar zijn geslagen door de Vlaams-Nationalisten. In hun verslag schrijven zij duidelijk dat het tijdens de eucharistieviering was gebeurd en dat de "ordediensten" van de wake zelf pas ingrepen nadat de politie was op komen dagen terwijl Andy Vermaut 1 minuut ervoor de pers nog aan de lijn had via zijn gsm...
Jij was er niet bij.
Rikske en ik wél.

Je liegt dus tegen de klippen van de hel aan.
Je fameuze BUB-vrienden kregen pas rammel aan het water. Dat ligt buiten de omheinig waarachter zich de weide bevindt en dus ook buiten de bevoegdheid van de veiligheidsdienst van de IJzerwake. Een van de twee heeft dit trouwens op dit forum bevestigd.
Oud 23 augustus 2006, 17:25   #167
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Dat respect is geheel wederzijds. Uiteindelijk streeft ieder van ons een idee na waarvan hij of zij denkt dat goed is voor de samenleving. Vlaams-nationalisten zijn van mening dat alles pas goed zal draaien wanneer Vlaanderen onafhankelijk zal worden, Belgicisten zijn van mening dat er nog altijd meer voordeel valt te halen uit België dan uit Vlaanderen alleen.
Ja, dat is waar, maar de franstalige politici en de franstaligen uit de Rand en Bruxelles doen helemaal géén moeite om belgique bij mekaar te houden.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 17:26   #168
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je brief aan de bisschop van Brugge druipt trouwens in zijn geheel van haat.
Je mag je 'christelijke vergevingsgezindheid' dus steken waar de zon nooit schijnt.
Oud 23 augustus 2006, 17:49   #169
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard druipt van haat ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je brief aan de bisschop van Brugge druipt trouwens in zijn geheel van haat.
Je mag je 'christelijke vergevingsgezindheid' dus steken waar de zon nooit schijnt.
vind je dat ?
Oud 23 augustus 2006, 17:53   #170
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
leugens, leugens
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 17:57   #171
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Awel, ze liegen en gij bijgevolg ook. Niets om ons over te verwonderen trouwens. Bubbelkliekje hangt van de leugens aan elkaar. Doe maar moeite, ge moogt schrijven wat ge wilt. Niemand hecht er nog geloof aan.
Oud 23 augustus 2006, 18:10   #172
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Geoffroy Coomans de Brachnène .
De naam alleen al

Mvg,
Zéno D'Ypersele de Strihou d'Udekem d'Aerschot

Laatst gewijzigd door Zeno! : 23 augustus 2006 om 18:10.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 18:23   #173
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard Coomans de Brachnène

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
De naam alleen al

Mvg,
Zéno D'Ypersele de Strihou d'Udekem d'Aerschot
Wat is er nu weer mis met de naam...jullie zoeken toch altijd iets...Hitler had zijn joden en jullie alles wat niet van voetbal houdt én spuwt op kunst én stinkt naar oud zweet...
Oud 23 augustus 2006, 18:28   #174
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is er nu weer mis met de naam...jullie zoeken toch altijd iets...Hitler had zijn joden en jullie alles wat niet van voetbal houdt én spuwt op kunst én stinkt naar oud zweet...
Stinkt naar oud zweet?! Wat hebben wij met Fabi te maken?
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 18:29   #175
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Stinkt naar oud zweet?! Wat hebben wij met Fabi te maken?
wie is Fabi ?
Oud 23 augustus 2006, 18:31   #176
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Koe!Koe!
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 18:34   #177
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard aach

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht

Koe!Koe!
Ja ik noem mijn koningin niet bij de voornaam en dan nog afgekort dan wel, neen Hare Majesteit koningin Fabiola...ja...en wat we er mee te maken hebben ?
tjah, zij is de koningin-weduwe van onze vorst Z.M.koning Boudewijn I...
Oud 23 augustus 2006, 18:37   #178
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
De actie van Andy Vermaut en Geoffroy Coomans de Brachnène was niet een BUB-actie, in de brief gaat het duidelijk over de actie waar toenmalig BUB-West-Vlaanderen voorzitter Philippe Leclerq met zijn compaan Andy Vermaut in elkaar zijn geslagen door de Vlaams-Nationalisten.
Eerst op fora zeggen "wij gaan actie voeren" en als reactie krijgen: "dan krijgde gulle slaag!". Vervolgens de vermoorde onschuld spelen: "Wij hadden niet verwacht dat we klop gingen krijgen, bleit bleit." Dapper, maar dom.
Citaat:
In hun verslag schrijven zij duidelijk dat het tijdens de eucharistieviering
Walgelijk gewoon. Een religieuze ceremonie verstoren om je exhibitionistische neigingen wat te botvieren.
Citaat:
was gebeurd en dat de "ordediensten" van de wake zelf pas ingrepen nadat de politie was op komen dagen
De ordedienst was er direct bij. Ze moesten de exhibitionistische belgicisten immers redden van een serieus pak slaag van de derde leeftijd. Die gebroken neus, etc... komt niet van Voorpost, NSV! of welke organisatie dan ook maar van de derde leeftijd in actie.
Citaat:
terwijl Andy Vermaut 1 minuut ervoor de pers nog aan de lijn had via zijn gsm...
"Goe naar oemij zien é, ik ga exhibitionist speel!"

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 18:38   #179
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Ja ik noem mijn koningin niet bij de voornaam en dan nog afgekort dan wel, neen Hare Majesteit koningin Fabiola...ja...en wat we er mee te maken hebben ?
tjah, zij is de koningin-weduwe van onze vorst Z.M.koning Boudewijn I...
Zoals in de P-Magazine stond. Albert II is de antichrist en het kapsel van Fabiola (samen met Laurent en Filip) zijn demonische gevallen.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 18:40   #180
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard Andy Vermaut

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Eerst op fora zeggen "wij gaan actie voeren" en als reactie krijgen: "dan krijgde gulle slaag!". Vervolgens de vermoorde onschuld spelen: "Wij hadden niet verwacht dat we klop gingen krijgen, bleit bleit." Dapper, maar dom.Walgelijk gewoon. Een religieuze ceremonie verstoren om je exhibitionistische neigingen wat te botvieren.De ordedienst was er direct bij. Ze moesten de exhibitionistische belgicisten immers redden van een serieus pak slaag van de derde leeftijd. Die gebroken neus, etc... komt niet van Voorpost, NSV! of welke organisatie dan ook maar van de derde leeftijd in actie."Goe naar oemij zien é, ik ga exhibitionist speel!"
Andy Vermaut spreekt waarschijnlijk beter Koekelaars (Nederlands-dialect) dan gij
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be