![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
|
Tom De Moor formuleerde op zondag :
> In article <[email protected]>, > townkraeyer©@donteventry.hotmail.com says... >> >> Da's een goeie... Laten we het probleem wat verkleinen en zien wat er=20 >> dan gebeurt: wanneer ik morgen een briefje bij jou op de mat laat=20 >> vallen waarin duidelijk staat dat jij en je gezin 24 uur hebben om >> op te rotten omdat anders mijn gezin gaat beginnen met het schieten >> op jouw gezin, ga je dan zomaar verhuizen ? Kun je dan zomaar weg ? >> Wil je dan zomaar verhuizen ? Nee ? Dan moet je de gevolgen maar >> dragen. Ondertussen poetst mijn gezin onze wapens. En morgen zijn >> jullie de lul. >> >> >> > Doe wat je niet laten kan maar juist deze raad: do not start a war you might > not win... > > Gold ook voor de Palestijnen en andere Arabieren in de regio maar die waren > te trots en te dom om het aandacht te schenken. Breekt hen tot heden zuur > op. > > Eéntje wil nu de kogel ipv de strop als ie de doodstraf krijgt.Gunnen we hem > dat? > > Nah... een touw is herbruikbaarder. Kan zelfs in stukjes op Ebay geveild. > > Tom De Moor Met de kogel doel je waarschijnlijk op Saddam, dat land waar de Amerikanen binnengevallen waren met de proppagandaleugen dat ze massavernietigingswapens hadden in Irak, waarschijnlijk hebben ze dezelfde persvoorlichters gehad die nu werken voor Israel. |
|
|
#162 |
|
|
Tom De Moor:
> In article <[email protected]>, > townkraeyer©@donteventry.hotmail.com says... > > > > Da's een goeie... Laten we het probleem wat verkleinen en zien wat er=20 > > dan gebeurt: wanneer ik morgen een briefje bij jou op de mat laat=20 > > vallen waarin duidelijk staat dat jij en je gezin 24 uur hebben om > > op te rotten omdat anders mijn gezin gaat beginnen met het schieten > > op jouw gezin, ga je dan zomaar verhuizen ? Kun je dan zomaar weg ? > > Wil je dan zomaar verhuizen ? Nee ? Dan moet je de gevolgen maar > > dragen. Ondertussen poetst mijn gezin onze wapens. En morgen zijn > > jullie de lul. > > > > > > > Doe wat je niet laten kan maar juist deze raad: do not start a war you might > not win... Het was een (ik geef het toe) flauw geintje, direct gebaseerd op de potser's sympathieen voor Israel. > Gold ook voor de Palestijnen en andere Arabieren in de regio maar die waren te > trots en te dom om het aandacht te schenken. Breekt hen tot heden zuur op.. > > Eéntje wil nu de kogel ipv de strop als ie de doodstraf krijgt.Gunnen we hem > dat? Ik kleine reepjes hakken en marineren in zouzuur is te goed voor de man (al we het over dezelfde man hebben.) > Nah... een touw is herbruikbaarder. Kan zelfs in stukjes op Ebay geveild. Ik zal er niet op bieden. Wat moet ik met degelijke rotzooi in mijn huis ? > Tom De Moor > > > -- Rob |
|
|
#163 |
|
|
Vonkenboer:
> Tom De Moor formuleerde op zondag : > > In article <[email protected]>, > > townkraeyer©@donteventry.hotmail.com says... > >> > >> Da's een goeie... Laten we het probleem wat verkleinen en zien wat er=20 > >> dan gebeurt: wanneer ik morgen een briefje bij jou op de mat laat=20 > >> vallen waarin duidelijk staat dat jij en je gezin 24 uur hebben om > >> op te rotten omdat anders mijn gezin gaat beginnen met het schieten > >> op jouw gezin, ga je dan zomaar verhuizen ? Kun je dan zomaar weg ? > >> Wil je dan zomaar verhuizen ? Nee ? Dan moet je de gevolgen maar > >> dragen. Ondertussen poetst mijn gezin onze wapens. En morgen zijn > >> jullie de lul. > >> > >> > >> > > Doe wat je niet laten kan maar juist deze raad: do not start a war you might > > not win... > > > > Gold ook voor de Palestijnen en andere Arabieren in de regio maar die waren > > te trots en te dom om het aandacht te schenken. Breekt hen tot heden zuur > > op. > > > > Eéntje wil nu de kogel ipv de strop als ie de doodstraf krijgt.Gunnenwe hem > > dat? > > > > Nah... een touw is herbruikbaarder. Kan zelfs in stukjes op Ebay geveild. > > > > Tom De Moor > > Met de kogel doel je waarschijnlijk op Saddam, dat land waar de > Amerikanen binnengevallen waren met de proppagandaleugen dat ze > massavernietigingswapens hadden in Irak, waarschijnlijk hebben ze > dezelfde persvoorlichters gehad die nu werken voor Israel. Hoe bewijs je iets negatiefs, zoals "Irak had geen WMDs toen de VS besloot dat ze die wel hadden ?" Dat kun je niet. Er zijn zoveel manieren waarop die WMDs Irak verlaten kunnen hebben. En bovendien was wmb ieder excuus goed genoeg om de massamoordenaar Saddam naar de hel te sturen. Geen kogel voor die hufter. Laat hem maar bengelen aan een stukje touw. En laat Tom dat touw maar veilen op E-Bay. -- Rob |
|
|
#164 |
|
|
In article <[email protected]>,
townkraeyer©@donteventry.hotmail.com says... > Tom De Moor: > > In article <[email protected]>,=20 > > [email protected] says... > > >=20 > > > Da's een goeie... Laten we het probleem wat verkleinen en zien wat er= > =3D20 > > > dan gebeurt: wanneer ik morgen een briefje bij jou op de mat laat=3D20 > > > vallen waarin duidelijk staat dat jij en je gezin 24 uur hebben om > > > op te rotten omdat anders mijn gezin gaat beginnen met het schieten > > > op jouw gezin, ga je dan zomaar verhuizen ? Kun je dan zomaar weg ? > > > Wil je dan zomaar verhuizen ? Nee ? Dan moet je de gevolgen maar > > > dragen. Ondertussen poetst mijn gezin onze wapens. En morgen zijn > > > jullie de lul. > > >=20 > > >=20 > > > > > Doe wat je niet laten kan maar juist deze raad: do not start a war you mi= > ght=20 > > not win... > > Het was een (ik geef het toe) flauw geintje, direct gebaseerd op de=20 > potser's sympathieen voor Israel. Mijn sympathie voor Israël is een paar ettelijke keren hoger dan voro de Palestijnen en de rond Israël wonende Arabieren. 1. Israël kocht de gronden die thans Israël zijn. 2. Israël verloor noch begon geen enkele oorlog. Het werd wel al verschillende keren aangevallen. De aanvallers wisten zelfs zeer snel dat ze een spectaculaire vergissing hadden begaan. 3. Veroverd land is oorlogsbuit. Een normaal land geeft dat niet meer terug. The last one standing and unchallenged wins. Mexico plant actueel geen terroristische daden omdat de US hen 100 jaar een pak grond (New Mexico, Arizona en een flink stuk van Texas) heeft afgenomen. Mochten ze dat doen, dan is de kans niet gering dat de bevolking van die gebieden als eerste op de Mexicanen hun kop timmert. > =20 > > Gold ook voor de Palestijnen en andere Arabieren in de regio maar die war= > en te=20 > > trots en te dom om het aandacht te schenken. Breekt hen tot heden zuur op= > .=20 > >=20 > > E=E9ntje wil nu de kogel ipv de strop als ie de doodstraf krijgt.Gunnen w= > e hem=20 > > dat? > > Ik kleine reepjes hakken en marineren in zouzuur is te goed voor de man > (al we het over dezelfde man hebben.) Zijn nochtans enige echte stommiteit is een oorlog te verliezen... afin meerdere oorlogen - 3 om precies te zijn- te verliezen. Verder: jouw methode is mij te arbeidsintensief. Ik ben voor ophangen: de betreffende ex-dictator moet zoveel mogelijk oneerd worden, de man erachter ... wel ja: die heeft pech. > > > Nah... een touw is herbruikbaarder. Kan zelfs in stukjes op Ebay geveild. > > Ik zal er niet op bieden. Wat moet ik met degelijke rotzooi in mijn=20 > huis ? Jij misschien niet maar er zijn er gegarandeerd een pak die een stukje van dat touw willen en daar geld voor op tafel leggen. Did I say I have some Ebay-stock? I have. Tom De Moor |
|
|
#165 |
|
|
Tom De Moor wrote:
> In article <[email protected]>, > townkraeyer©@donteventry.hotmail.com says... >> Tom De Moor: >>> In article <[email protected]>,=20 >>> [email protected] says... >>>> =20 >>>> Da's een goeie... Laten we het probleem wat verkleinen en zien wat >>>> er= =3D20 dan gebeurt: wanneer ik morgen een briefje bij jou op de >>>> mat laat=3D20 vallen waarin duidelijk staat dat jij en je gezin 24 >>>> uur hebben om >>>> op te rotten omdat anders mijn gezin gaat beginnen met het schieten >>>> op jouw gezin, ga je dan zomaar verhuizen ? Kun je dan zomaar weg ? >>>> Wil je dan zomaar verhuizen ? Nee ? Dan moet je de gevolgen maar >>>> dragen. Ondertussen poetst mijn gezin onze wapens. En morgen zijn >>>> jullie de lul. >>>> =20 >>>> =20 >>>> >>> Doe wat je niet laten kan maar juist deze raad: do not start a war >>> you mi= ght=20 not win... >> >> Het was een (ik geef het toe) flauw geintje, direct gebaseerd op >> de=20 potser's sympathieen voor Israel. > > > > Mijn sympathie voor Israël is een paar ettelijke keren hoger dan voro > de Palestijnen en de rond Israël wonende Arabieren. > > > 1. Israël kocht de gronden die thans Israël zijn. > http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschie...an_Isra%C3%ABl 1947 de Algemene Vergadering van Verenigde Naties stemt in met een Brits plan voor de deling van het mandaatgebied Palestina in twee delen. Er wonen op dat moment tussen de Jordaan (rivier) en de Middellandse Zee ongeveer 1 miljoen Arabieren en 600.000 joden. 6,7% van het grondgebied is joods eigendom, de rest openbaar eigendom en privé-eigendom van moslims, christenen en Druzen. Vrijwel onmiddellijk breekt er een burgeroorlog uit tussen joden en Arabieren. Joodse milities slagen er in een groot deel van de Arabische bevolking met geweld te verdrijven. Met name na gevechten rond het dorp Deir Yassin op 9 april 1948 komt een grote vluchtelingenstroom op gang die volgens sommige bronnen direkt door de gevechten op gang kwam terwijl andere bronnen de oproepen van Arabische leiders aanhalen die de Arabische bevolking opriepen tijdelijk te vluchten in afwachting van de verwachte Arabische overwinning. 14 mei 1948: David Ben-Gurion roept de Staat Israël uit. Een dag later vallen ongeveer 30.000 strijders uit zeven Arabische landen de nieuwe staat aan die een soortgelijk aantal strijders inzet waaronder vluchtelingen die nog maar net zijn aangekomen; deze oorlog staat bekend als de Israëlische Onafhankelijkheidsoorlog of de Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948. Bij de wapenstilstand in 1949 heeft Israël een aantal gebieden veroverd die buiten het door het VN verdelingsplan voorgestelde gebied vielen en heeft Syrië gebieden ingenomen die door het VN verdelingsplan aan de joodse staat in Palestina werden toegekend. Honderdduizenden Palestijnen vluchten of worden gedwongen te vertrekken naar Jordanië (destijds nog incl. Westelijke Jordaanoever), Gazastrook en Libanon, alwaar zij in vluchtelingenkampen terecht komen. > 2. Israël verloor noch begon geen enkele oorlog. Het werd wel al > verschillende keren aangevallen. De aanvallers wisten zelfs zeer snel > dat ze een spectaculaire vergissing hadden begaan. "noch begon geen enkele oorlog"... twee negaties vormen een bevestiging, dat heb je goed gezien. http://nl.wikipedia.org/wiki/Suezcrisis (Nasser) nationaliseerde het Suezkanaal, dat gedeeltelijk in bezit was van een Frans-Engelse maatschappij. Ook blokkeerde hij de scheepvaart van Israël door het kanaal en blokkeerde de Golf van Akaba. De oorlog Israel viel op 29 oktober 1956 de Sinai binnen en de Gazastrook. Het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Israël hadden in het geheim afgesproken dat Engeland en Frankrijk een ultimatum stelden aan Egypte (teruggave van het Suezkanaal), waarna beide landen zich terug moesten trekken tot tien mijl van het kanaal. Egypte ging niet akkoord met de eis, maar Israel trok zich wel 10 mijl terug volgens hun afspraak. Op dat moment werd aan Egypte door het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk de oorlog verklaard. http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschie...an_Isra%C3%ABl 1967: de Egyptische president Nasser krijgt steun van andere Arabische leiders als hij het Suezkanaal opnieuw blokkeert. De VN-troepen worden teruggetrokken uit Gaza. De Israëlische regering ervaart de situatie als zeer bedreigend en gaat op 5 juni over tot de aanval op de omringende landen. De Zesdaagse oorlog is een feit. (...) 1982: Israël trekt Libanon binnen en verjaagt de PLO uit Beiroet. Twee dagen na de moord op hun leider, de Libanese president Bashir Gemayel, trekken Falangisten met Israëlisch goedkeuren de Palestijnse vluchtelingenkampen Sabra en Shatila binnen en richten daar een massamoord aan. Binnen- en buitenlandse verontwaardiging leidt tot een juridische onderzoekscommissie, die minister van Defensie Ariel Sharon dwingt tot aftreden. </uq> Ook nu begon Israël geen oorlog, natuurlijk. In 1939 Diende nazi-Duitsland zich ook te "verdedigen" tegen de ongelofelijke "Poolse" agressie van operatie Himmler http://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Himmler Net zoals de VS zich in 1964 diende te verdedigen tegen de Vietnamese agressie in het Tonkin incident:http://en.wikipedia.org/wiki/Gulf_of_Tonkin_Incident Maar bon. Ik besef dat ze in het stamcafé achter de hoek uw leugens en halve waarheden met plezier aanhoren, tenminste zolang ge tournees betaalt om te tonen wat een succesvol zakenman ge wel zijt. -- lex |
|
|
#166 |
|
|
Tom De Moor:
> > Mijn sympathie voor Israël is een paar ettelijke keren hoger dan voro de > Palestijnen en de rond Israël wonende Arabieren. > > 1. Israël kocht de gronden die thans Israël zijn. Dit is nieuw voor mij. Van wie heeft Israel de grond gekocht, wanneer en voor hoeveel ? > 2. Israël verloor noch begon geen enkele oorlog. Het werd wel al verschillende > keren aangevallen. De aanvallers wisten zelfs zeer snel dat ze een > spectaculaire vergissing hadden begaan. Komt dat door de Amerikaanse hulp of is er een andere reden ? > 3. Veroverd land is oorlogsbuit. Een normaal land geeft dat niet meer terug. > The last one standing and unchallenged wins. Wacht even...je zei net "gekocht". Wat heeft dat met "veroverd" te maken ? > Mexico plant actueel geen terroristische daden omdat de US hen 100 jaar een pak > grond (New Mexico, Arizona en een flink stuk van Texas) heeft afgenomen. > Mochten ze dat doen, dan is de kans niet gering dat de bevolking van die > gebieden als eerste op de Mexicanen hun kop timmert. Dat is niet vergelijkbaar met Israel en rondomliggende landen. Je kunt daar ook geen ideologische/religieuze/culturele verschillen ten berde brengen. > > > Gold ook voor de Palestijnen en andere Arabieren in de regio maar diewar= > > en te=20 > > > trots en te dom om het aandacht te schenken. Breekt hen tot heden zuur op= > > .=20 > > >=20 > > > E=E9ntje wil nu de kogel ipv de strop als ie de doodstraf krijgt.Gunnen w= > > e hem=20 > > > dat? > > > > Ik kleine reepjes hakken en marineren in zoutzuur is te goed voor de man > > (al we het over dezelfde man hebben.) > > Zijn nochtans enige echte stommiteit is een oorlog te verliezen... afin > meerdere oorlogen - 3 om precies te zijn- te verliezen. > > Verder: jouw methode is mij te arbeidsintensief. Als het om genocidale, martelende dictators gaat in luiheid verboden. > > > Nah... een touw is herbruikbaarder. Kan zelfs in stukjes op Ebay geveild. > > > > Ik zal er niet op bieden. Wat moet ik met degelijke rotzooi in mijn=20 > > huis ? > > Jij misschien niet maar er zijn er gegarandeerd een pak die een stukje van dat > touw willen en daar geld voor op tafel leggen. Een vraag die me onmiddellijk te binnen schiet is: wie krijgt dat geld ? > Did I say I have some Ebay-stock? I have. That makes two of us ;-) > Tom De Moor > > -- Rob |
|
|
#167 |
|
|
townkraeyer©@donteventry.hotmail.com says... > > Hoe bewijs je iets negatiefs, zoals "Irak had geen WMDs toen de VS > besloot dat ze die wel hadden ?" Dat kun je niet. Daar heeft het Iraakse bewind ruim de tijd voor gekregen: 8 (acht) jaar UNO- inspecties konden geen sluitend bewijs geven (check finale toespraak Hans Blick), wapeninspecteurs werden bedreigd en mochten niet vrijlijk inspecteren. Quote Butler: "Putting a gun against my head is no sign of co-operation." Doet zonder meer aannemen dat Irak en het regime iets te verbergen hadden, dat er wel WMD aanwezig waren. Blijkt achteraf bluf en vermijden van gezichtsverlies te zijn: hoe uitzonderlijk dat een verslagene zich moet schikken naar de overwinnaar... Rest het detail dat niet de Geallieerden moesten bewijzen dat Irak WMD had maar dat die bewijslast bij Irak lag. > Er zijn zoveel > manieren waarop die WMDs Irak verlaten kunnen hebben. > En bovendien > was wmb ieder excuus goed genoeg om de massamoordenaar Saddam naar > de hel te sturen. Geen kogel voor die hufter. Laat hem maar bengelen > aan een stukje touw. En laat Tom dat touw maar veilen op E-Bay.=20 > Ik hou je aan je woord! Tom De Moor |
|
|
#168 |
|
|
townkraeyer©@donteventry.hotmail.com says... > Tom De Moor: > >=20 > > Mijn sympathie voor Isra=EBl is een paar ettelijke keren hoger dan voro d= > e=20 > > Palestijnen en de rond Isra=EBl wonende Arabieren. > >=20 > > 1. Isra=EBl kocht de gronden die thans Isra=EBl zijn. > > Dit is nieuw voor mij. Van wie heeft Israel de grond gekocht, wanneer en > voor hoeveel ? VAnaf 1880 tot 1948 zijn Joodse settlers elk beschikbaar lapje grond beginnen opkopen van de diverse sjeiks en prinsen die de regio rijk was (en is). > > > 2. Isra=EBl verloor noch begon geen enkele oorlog. Het werd wel al versch= > illende=20 > > keren aangevallen. De aanvallers wisten zelfs zeer snel dat ze een=20 > > spectaculaire vergissing hadden begaan. > > Komt dat door de Amerikaanse hulp of is er een andere reden ? Israël kan in de US op een pak morele en geldelijke steun rekenen. De US heeft én een grote Joodse gemeenschap én die heeft flink wat invloed/geld én het kiessysteem van de US laat toe dat minderheidsgroepen heel invloedrijk kunnen zijn. Of de Israëlische overwinningen het gevolg zijn van Amerikaanse hulp zou ik niet stellen: noch in de Yom Kippur-oorlog, noch in de Suez-crisis noch tijdens het bombarderen van de Iraakse kerncentrale noch tijdens enige ander conflict zaten er Amerikaanse soldaten aan de machines of aan de planning. Het Israëlisch leger heeft stamina en geen alternatief dan te winnen. Blijkt altijd te resulteren in goede vechters. Het Israelisch leger geniet bij bevriende en vijandige legers bergen respect. Yom Kippur, Entebbe, enz zijn begrippen geworden, verplichte leerstof voor elk militair. Ok: US-materiaal maar Israelische mensen. > =20 > > 3. Veroverd land is oorlogsbuit. Een normaal land geeft dat niet meer ter= > ug.=20 > > The last one standing and unchallenged wins. > > Wacht even...je zei net "gekocht". Wat heeft dat met "veroverd" te=20 > maken ? Israël heeft zijn territioriun na 1948 wel nog een paar keer vergroot: Gaza- strip, Golan-height ring a bell? Dat was nadat ze aangevallen werden en terugsloegen. Inzake de Gaza-strip: had de US Israel toen niet "zeer sterk aangeraden" te stoppen dan was Sharon blijven doorgaan en was Cairo nu een Joodse stad. > =20 > > Mexico plant actueel geen terroristische daden omdat de US hen 100 jaar e= > en pak=20 > > grond (New Mexico, Arizona en een flink stuk van Texas) heeft afgenomen.= > =20 > > Mochten ze dat doen, dan is de kans niet gering dat de bevolking van die= > =20 > > gebieden als eerste op de Mexicanen hun kop timmert.=20 > > Dat is niet vergelijkbaar met Israel en rondomliggende landen. Je kunt=20 > daar ook geen ideologische/religieuze/culturele verschillen ten berde > brengen. Oei oei oei... Nu misschien minder dan vroeger maar ten tijde van de Mexicaanse oorlog waren die verschillen er wel degelijk. Er zijn de geromanceerde Hollywood-film (Alamo), er zijn ook officiële bronnen. Het kon in Europa op weinig belangstelling tellen omdat dat Frankrijk - Duitsland - Rusland - Engeland zelf continu aan het bakkeleien waren. > > > > > Gold ook voor de Palestijnen en andere Arabieren in de regio maar die= > war=3D > > > en te=3D20 > > > > trots en te dom om het aandacht te schenken. Breekt hen tot heden zuu= > r op=3D > > > .=3D20 > > > >=3D20 > > > > E=3DE9ntje wil nu de kogel ipv de strop als ie de doodstraf krijgt.Gu= > nnen w=3D > > > e hem=3D20 > > > > dat? > > >=20 > > > Ik kleine reepjes hakken en marineren in zoutzuur is te goed voor de ma= > n > > > (al we het over dezelfde man hebben.) > >=20 > > Zijn nochtans enige echte stommiteit is een oorlog te verliezen... afin= > =20 > > meerdere oorlogen - 3 om precies te zijn- te verliezen. > >=20 > > Verder: jouw methode is mij te arbeidsintensief. > > Als het om genocidale, martelende dictators gaat in luiheid verboden. Er mankeren nogal wat kernwoorden inzake de omschrijving van de betrokkenen: uit de gratie gevallen, omvergeworpen, een oorlog verloren, enz... Als alle genocidale, martelende dictators (of hun gekroonde afstammelingen) van dat deeg een koekje moeten krijgen, zou je merken dat het nogal snel dicht bij huis naar marinades begint te ruiken. > > > > > Nah... een touw is herbruikbaarder. Kan zelfs in stukjes op Ebay geve= > ild. > > >=20 > > > Ik zal er niet op bieden. Wat moet ik met degelijke rotzooi in mijn=3D2= > 0 > > > huis ? > >=20 > > Jij misschien niet maar er zijn er gegarandeerd een pak die een stukje va= > n dat=20 > > touw willen en daar geld voor op tafel leggen. > > Een vraag die me onmiddellijk te binnen schiet is: wie krijgt dat geld ? De verkoper van het touw begot. Tom De Moor |
|
|
#169 |
|
|
On Sun, 30 Jul 2006 00:27:09 GMT, Tom De Moor
<[email protected]> wrote: >In article <[email protected]>, >townkraeyer©@donteventry.hotmail.com says... >> Tom De Moor: >> > In article <[email protected]>,=20 >> > [email protected] says... >> > >=20 >> > > Da's een goeie... Laten we het probleem wat verkleinen en zien wat er= >> =3D20 >> > > dan gebeurt: wanneer ik morgen een briefje bij jou op de mat laat=3D20 >> > > vallen waarin duidelijk staat dat jij en je gezin 24 uur hebben om >> > > op te rotten omdat anders mijn gezin gaat beginnen met het schieten >> > > op jouw gezin, ga je dan zomaar verhuizen ? Kun je dan zomaar weg ? >> > > Wil je dan zomaar verhuizen ? Nee ? Dan moet je de gevolgen maar >> > > dragen. Ondertussen poetst mijn gezin onze wapens. En morgen zijn >> > > jullie de lul. >> > >=20 >> > >=20 >> > > >> > Doe wat je niet laten kan maar juist deze raad: do not start a war you mi= >> ght=20 >> > not win... >> >> Het was een (ik geef het toe) flauw geintje, direct gebaseerd op de=20 >> potser's sympathieen voor Israel. > > > >Mijn sympathie voor Israël is een paar ettelijke keren hoger dan voro de >Palestijnen en de rond Israël wonende Arabieren. > > >1. Israël kocht de gronden die thans Israël zijn. Leugenaar. -- 1 + 1 = 2 "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#170 |
|
|
Op 30-7-2006, heeft townkraeyer© verondersteld :
> Tom De Moor: >> In article <[email protected]>, >> townkraeyer©@donteventry.hotmail.com says... >>> >>> Hoe bewijs je iets negatiefs, zoals "Irak had geen WMDs toen de VS >>> besloot dat ze die wel hadden ?" Dat kun je niet. Er is geen spoortje gevonden, niks helemaal niks. >> Daar heeft het Iraakse bewind ruim de tijd voor gekregen: 8 (acht) jaar UNO- >> inspecties konden geen sluitend bewijs geven (check finale toespraak Hans >> Blick), wapeninspecteurs werden bedreigd en mochten niet vrijlijk >> inspecteren. Quote Butler: "Putting a gun against my head is no sign of >> co-operation." >> >> Doet zonder meer aannemen dat Irak en het regime iets te verbergen hadden, >> dat er wel WMD aanwezig waren. Blijkt achteraf bluf en vermijden van >> gezichtsverlies te zijn: hoe uitzonderlijk dat een verslagene zich moet >> schikken naar de overwinnaar... > > Ja. Mogelijk. Ik ben nog steeds bereid om te geloven dat de WMDs wel > degelijk in Irak waren en heel snel naar Syrie oid verhuisd werden > toen de VS troepen neerdaalden op het stukje dictator/moordenaar aarde > dat toen nog Irak heette. Dat is het domme van Amerika, Amerika en de Joden denken andere landen hun wil op te kunnen leggen, net als bijvoorbeeld NU met Iran gaande is, zij mogen geen Kerncentrale maken om in hun energie behoefte te voorzien, maar Israel kan gewoon zijn eigen gang gaan, geen Amerika die Israel binnenvalt omdat ze atoombommen en kerncentrales aan het maken zijn. >> Rest het detail dat niet de Geallieerden moesten bewijzen dat Irak WMD had >> maar dat die bewijslast bij Irak lag. Waarom ? omdat een ander land dat wil, kom nou, ik trap bij jou toch ook niet de voordeur in en zeg vervolgens dat jij moet bewijzen dat er niet een stuk kaas wat niet van mij was bij jou in de koelkast lag. > Daarvoor geldt mijn adage dat het bijna onmogelijk is om te bewijzen > dat iets niet gebeurd is. |
|
|
#171 |
|
|
"Vonkenboer" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > Je luistert zeker naar de propaganda praatjes van Israel. Nee, naar de propaganda van de Palestijnen en de Hezbollah. Zolang de Joden daar zitten zitten die daar al en worden er Joden vermoord. De stand is nog steeds niet gelijk hoor en moet vereffend worden alvorens er rust en vrede komt. Er zijn meer Joden gedood dan arabieren/moslims. De Joden zijn er zelfs verdreven. En het is oorlog. In een oorlog mag alles en zijn er geen regels. Je moet er maar niet tussen gaan zitten. Verslaggevers zijn idioten en mislukte helden. Degenen die er werkelijk tussen zitten moeten ze inderdaad maar afmaken. Treurt iemand om de gewonden en doden van Israel ? Nee ! De Hezbollah is net zo wreed als de Joden. Gluiperds zijn het. Eerste klas moordenaars. De Joden zijn er vanaf het begin onheus bejegend vandaar dat ze moesten vechten. Nu ineens is het verkeerd om jezelf te verdedigen. Palestijnen zijn zwevers net als je hier nomaden had. Je mag leeg gebied toch inpikken ? > De journalisten (is ook op tv geweest) kwamen er snel achter dat het weer > propagandaleugens waren van de Israeliers toen ze het lokale ziekenhuis > binnenliepen en de gangen vol lagen met zwaar gewonden, kinderen vrouwen > en oude mensen, dat is dus in de ogen van de Israeliers LEEG. > Het rode kruis durft niet eens in het stadje te komen vanwege de constante > beschietingen door Israel. Kijk dat is propaganda van de Palestijnen en Hezbollah. Hoe wil je anders je vijand verslaan ? Ze gaan er met opzet tussen zitten om de Joden in diskrediet te brengen. Hetzelfde probleem is in Irak: de terroristen zijn de bevolking ! Dus moet je heel die terroristische kultuur en infrastruktuur vernietigen. Die is zeer bedreigend voor de wereld vrede. Want als Israel verslagen is dan zijn wij aan de beurt. Als Amerika weggevaagd is en dat gaat gebeuren door die laffe islamitische oorlog, dan is de weg vrij voor de islam in de hele wereld en zijn ook wij verloren. Maar ja, hou jij je oogkleppen maar lekker op en al die anderen. Dit gaat om iets veel groters dan de Joden/Israel. Dit gaat om geloof ! En de islam is een duivels geloof. Nog steeds heersen in dat soort landen prehistorische taferelen. Niet dat ik het christendom goed wil praten. Geen enkel geloof is goed. Alleen in beginsel. > Vandaag zegt Israel een drie daag staakt het vuren is niet nodig, want we > leggen de hulpverleners geen strobreed in de weg, me dunkt weer zo'n > leugen, zie 4 dode VN hulpverleners. Is ook niet nodig. Want dat willen VN'ers afdwingen door Israel te chanteren. Ik hoop dat ze snel heel Libanon vernietigen want die mensen hebben een klote mentaliteit. Alles wat je voor ze doet is toch verkeerd. Straks geeft de nederlandse regering weer honderden miljoenen weg. Het gaat in die landen veel beter dan hier. Nu even niet natuurlijk maar dat is weer in het voordeel. Oorlog is sowieso in ons nadeel. Daar kunnen ze alles alleen maar kapot maken. Ligt aan de instelling van moslims. Vergeten dat Syrië de baas is in Libanon en dat de Libanezen zelf geen reet te vertellen hebben ? Natuurlijk zijn de echte burgers altijd slachtoffers. > Met geen strobreed in de weg leggen bedoelen ze je rent maar tussen onze > bommen door. > Met een constante stroom van dergelike leugens en verwerpelijk moorddadig > gedrag van de kant van Israel kan ik PRIMA begrijpen waarom het in het > midden-oosten nog steeds zo'n puinhoop is. Dat doen ze toch zelf ? Tussen de bommen door rennen. Iedreen weet dat precisiewapens niet echt bestaan. Afzwaaiers heb je altijd en (fllinke) missers ook. De Joden hebben recht op zelfverdediging. De beste verdediging is de aanval. Ik hoop dat ze Syrië ook snel aanpakken en dat de Amerikanen dan te hulp komen. Amerika houdt Arabië wel tegen. Als je het goed wilt doen moet je het ook goed doen en dan maar een totale wereld oorlog. Niet halfslachtig, want de vorige keer zijn ze ook het vergeten af te maken. Ze stonden al aan de poorten van Egypte dus Israel is op alle fronten heel sociaal. Maar ja, dat is een teken van zwakte. De Palestijnen hebben alles gratis gekregen. Het zijn de Amerikanen van het MO. Met veel geweld proberen ze een eigen staat op te bouwen. Als al die terroristen eerst eens stoppen en aan de onderhandelingstafel gaan zitten. Ze houden alles zelf tegen en zijn niet in staat tot verzoening laat staan vegeving. Hun maken juist misbruik van propaganda. En ze profiteren van onze belasting centen. Gegroet door Peter |
|
|
#172 |
|
|
On Sun, 30 Jul 2006 14:20:41 +0200, "PARadijs"
<[email protected]> wrote: >"Vonkenboer" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> >> Je luistert zeker naar de propaganda praatjes van Israel. > >Nee, naar de propaganda van de Palestijnen en de Hezbollah. >Zolang de Joden daar zitten zitten die daar al en worden er Joden vermoord. >De stand is nog steeds niet gelijk hoor en moet vereffend worden alvorens er >rust en vrede komt. >Er zijn meer Joden gedood dan arabieren/moslims. Jij kunt niet eens tot 3 tellen dus hoe kun jij dat nu weten? -- 1 + 1 = 2 "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#173 |
|
|
"townkraeyer©" <townkraeyer©@donteventry.hotmail.com> schreef in bericht
news:[email protected]... Da's een goeie... Laten we het probleem wat verkleinen en zien wat er dan gebeurt: wanneer ik morgen een briefje bij jou op de mat laat vallen waarin duidelijk staat dat jij en je gezin 24 uur hebben om op te rotten omdat anders mijn gezin gaat beginnen met het schieten op jouw gezin, ga je dan zomaar verhuizen ? Kun je dan zomaar weg ? Wil je dan zomaar verhuizen ? Nee ? Dan moet je de gevolgen maar dragen. Ondertussen poetst mijn gezin onze wapens. En morgen zijn jullie de lul. Het is dan dom om te blijven. In een oorlog mag alles. Je ontkent de holocaust zeker ook ? De holocaust is nooit gestopt op de Joden. De Palestijnen hebben het over genomen. Gegroet door Peter |
|
|
#174 |
|
|
news:[email protected]... > > Ik sta er van verbaasd dat er nog zoveel mensen zijn die in de > proppagandaleugens trappen van de Israeliers. Kijk, je vriendjes zijn weer bezig geweest. Beckett is de Falkand oorlog vergeten. In een oorlog leer je de mens op z'n slechts kennen. De ene mag alles en de ander mag niks. Daarbij gijzelt de Hezbollah de bevolking. Ze mogen miljarden raketten afvuren en daar wordt helemaal niks van gezegd. Deze oorlog kan niet bloedig genoeg zijn. De Libaneze bevolking moet maar kapot gemaakt worden omat Hezbollah anders vrij spel heeft. Ik sta vierkant achter de Joden. Die idioten vallen nu ook al de VN aan. Tijd om uit heel het land te vertrekken en ze gewoon te laten stikken. Honderden woedende Libanezen hebben in Beiroet het kantoor van de Verenigde Naties bestormd. Ruiten werden ingegooid, kantoren werden geplunderd en vlaggen van de VN en de Verenigde Staten werden verbrand. De woede-uitbarsting volgde op een luchtaanval van de Israëliërs op Qana in Libanon. Daarbij werd een appartementencomplex geraakt, waarin, volgens de Libanese politie, vluchtelingen uit andere delen van het land zaten. Er vielen veel doden en gewonden. Hezbollah zou de afgelopen dagen vanuit Qana Noord-Israël met raketten hebben bestookt. De burgers in Qana is een paar dagen geleden gevraagd om die plaats zo snel mogelijk te verlaten. Het appartementencomplex werd door de luchtaanval voor een groot deel verwoest. Er vielen volgens de Libanese politie tientallen doden en gewonden, waaronder veel kinderen. Bronnen bij het Rode Kruis spreken van 50 tot 60 doden. Het gaat om de bloedigste aanval sinds het begin van het Israëlische offensief, bijna drie weken geleden. De Franse president Chirac veroordeelt de Israëlische luchtaanval en dringt aan op een onmiddellijk staakt het vuren. De Amerikaanse minister Rice zei bedroefd te zijn over de luchtaanval. De Britse minister Beckett zei ontsteld te zijn. De Jordaanse koning Abdallah sprak van een weerzinwekkende misdaad. |
|
|
#175 |
|
|
"Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > Eéntje wil nu de kogel ipv de strop als ie de doodstraf krijgt.Gunnen we > hem > dat? > > Nah... een touw is herbruikbaarder. Kan zelfs in stukjes op Ebay geveild. Lekker overheen laten walsen met een originele stoomwals door de slachtoffers en nabestaanden. Zodat ze zeker weten dat ze wraak hebben genomen. Gewoon geen spaan meer heel van laten. Al z'n botten breken. En daarna gewoon laten wegrotten en aan de aasvreters overlaten. Gegroet door Peter |
|
|
#176 |
|
|
news:[email protected]... > > Met de kogel doel je waarschijnlijk op Saddam, dat land waar de Amerikanen > binnengevallen waren met de proppagandaleugen dat ze > massavernietigingswapens hadden in Irak, waarschijnlijk hebben ze dezelfde > persvoorlichters gehad die nu werken voor Israel. Jij bent vast een Palestijn. De Amerikanen hebben het van de Duitsers overgenomen. In de propaganda wereld is het hard tegen hard. Het is wie het hardst kan liegen. Je bent dom als je alleen de Palestijnen en de Hezbollah geloofd. Islamieten zijn goed in het vervalsen van de waarheid. Van mij mogen ze allemaal naar de hel. Oh, dat is het daar al. Daarom leven hun in de hel en wij in het paradijs. Ze weten niet beter. Al duizenden jaren staat het daar stil. Gegroet door Peter |
|
|
#177 |
|
|
news:[email protected]... > > Dat is het domme van Amerika, Amerika en de Joden denken andere landen hun > wil op te kunnen leggen, net als bijvoorbeeld NU met Iran gaande is, zij > mogen geen Kerncentrale maken om in hun energie behoefte te voorzien, maar > Israel kan gewoon zijn eigen gang gaan, geen Amerika die Israel binnenvalt > omdat ze atoombommen en kerncentrales aan het maken zijn. Je hoeft van je vrienden toch niks te vrezen ? Amerika weet wat Israel in huis heeft. Ze hebben het zelf gegeven. Anders moeten ze Nederland ook maar plat bombarderen. Wij hebben geen idee van wat Nederland allemaal in huis heeft. Ze zijn hier nog geheimzinniger dan in Israel of Amerika. Irak e.d. is een heel ander verhaal. Saddam was in het zadel geholpen door Amerika maar die keerde zich tegen hun. Is toch logisch dat je dan bang wordt ? Islamitische regimes zijn zo instabiel en onbetrouwbaar dat je wel wat moet. Ik vind dat Amerika nu al moet beginnen met atoombommen gooien want ik weet 1 ding zeker: als Iran ze heeft zullen ze ze ook gebruiken en is Israel als eerste weg. En overal waar islamieten zitten zijn er (zware) konflikten. Saddam weg en de volgende diktator ligt alweer op de loer. Ik wil rustig slapen, ja. En een paar van die islamitische gekken weg is beter voor ons. Anders zullen de spanningen in de wereld nooit ophouden. Kan ook niet zolang er islamieten zijn. Hier beginnen ze ook al de baas te spelen. In Den Helder moest er 1 z'n vlag laten zien. Gelijk terug sturen naar de Gaza strook. Kan die z'n hobby uitoefenen. Gegroet door Peter |
|
|
#178 |
|
|
"townkraeyer©" <townkraeyer©@donteventry.hotmail.com> schreef in bericht
news:[email protected]... Wacht even...je zei net "gekocht". Wat heeft dat met "veroverd" te maken ? Israel had al heel het MO kunnen hebben. Maar daar hebben ze van af gezien omdat ze te menselijk waren. Egypte lag ook binnen hand bereik. Gegroet door Peter |
|
|
#179 |
|
|
news:[email protected]... > > Dus in jouw ogen Mogen de Joden en Amerika alles doen. > Domkop. Ja, en ik hoop ook dat Amerika hier tot zuiveringen over gaat. Iedereen die tegen Israel is en tegen demokratie het zwijgen voor altijd opleggen. De Joden staan in hun volste recht. Hetzelfde recht als jij hebt om dit land te verdedigen, maar wat we niet doen. We laten ons eerst overspoelen met moslims om vervolgens ons eigen land uitgezet te worden. Dat gaat over 25 jaar gebeuren en dan moeten we ook vluchten want we hebben dan geen recht meer om voor onze rechten op te komen. Dan komen er ook VN' ers die we allemaal door de kop gaan schieten. En gelijk hebben we dan want we claimen iets onterechts en we liegen er dan op los want dat mag allemaal in een oorlog. Het gaat er om wie het beste kan liegen. Daar draait het in deze wereld om anders ben je gigantisch dom. Alle Palestijnen naar de filistijnen ! Gegroet door Peter |
|
|
#180 |
|
|
On Sun, 30 Jul 2006 15:14:51 +0200, "PARadijs"
<[email protected]> wrote: >"townkraeyer©" <townkraeyer©@donteventry.hotmail.com> schreef in bericht >news:[email protected].. . > >Wacht even...je zei net "gekocht". Wat heeft dat met "veroverd" te >maken ? > >Israel had al heel het MO kunnen hebben. >Maar daar hebben ze van af gezien omdat ze te menselijk waren. >Egypte lag ook binnen hand bereik. Zeker meer opgestoken van Hitlers capriolen dan jij ? >Gegroet door Peter > -- 1 + 1 = 2 "Lievebeheersbeestjes" |