![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de stembusuitslag geen 'maatstaf' is, waarvoor dient de opkomstdwang dan?
Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 augustus 2006 om 20:53. |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wees eerlijk: kleur is niet het issue. Het issue is wel: - er is hier op zéér korte tijd een enorme volksverhuizing bezig. In heel wat grote steden in europa zijn autochtonen al een minderheid in eigen stad. - een bepaalde groep van inwijkelingen zorgt voor onevenredig veel problemen: Moslims. - de integratie is een grote mislukking. We zijn ondertussen aan de derde generatie en de problemen zijn veel groter dan bij de 1e en 2e generatie. Wat gaat dat worden bij de volgende generaties als men op deze manier voort blijft gaan? - de meeste van die inwijkelingen komen hoegenaamd niet uit landen waar ze gevaar voor eigen leven lopen. |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Extreem rechts heeft niks gedaan,het ijzerbedevaart comite heeft sinds hun nieuwe voorzitter een serieuze koerswijziging gemaakt,en is zoals eerder vermeld naar links gaan varen. ikzelf was jaarlijks bezoeker tot een jaar na dat de ijzerwake is opgericht,en het 2de jaar dat de ijzerwake er was ben ik jaarlijks naar stenstrate getrokken,en dat blijf ik doen,omdat ik in het nabije verleden op de ijzerbedevaart trouw heb gezworen aan het ijzertestament(zoals zovelen als ik)en de enige plaats waar je je trouw kan blijven geven is op de ijzerwake. Dat ze in laken een "orgasme" hebben gekregen is heel goed mogelijk,maar dat was al lang daarvoor,als ze gehoord hadden dat de ps geregeld had dat hun vlaamse medestanders iemand in het comite zouden plaatsen om zo de boel naar links te laten draaien |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
*het zijn niet 'de moslims' die voor het merendeel van de problemen zorgen maar wel één duidelijk afgebakende doelgroep: jonge mannelijke pubers van Marokkaanse afkomst die meestal van hun geloof niet te veel moeten weten. Deze problemen zijn reëel en het is een mislukking van hun twee vorige generaties dat ze dit niet beter hebben zien aankomen, al begint dat besef nu stilaan wel door te dringen. *de 1e generatie had nooit de ambitie hier te blijven en er werd ook geen moeite gedaan om hen te integreren, de 2e generatie wist zich te handhaven door het evenwicht tussen het thuisland waar ze nog een stevige band mee hadden en het gastland. De 3e generatie is de generatie zonder eigen land, zonder duidelijke identiteit. Marokkaan en ook niet, Belg en ook niet, er is niet echt een sociale structuur waar ze zich in kunnen bewegen of die hen controleert. *uw laatste stelling klopt, ze zijn historische migranten, naar hier gehaald om te werken in de mijnbouw en bij de aanleg van ons gigantisch wegennetwerk, om hun loyauteit te kopen mocht hun familie overkomen en de trein was vertrokken. Maar vergeet niet dat de 3e generatie zo goed als geen voeling heeft met het land van zijn vader en grootvader.
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of als ze kunnen rel schoppen bij een betoging tegen Amerika of tegen grappige cartoons... |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze worden juist nog fanatieker. |
|
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Ouvre ta bouche et dites quelque chose de serieux, ou taisez-vous, cornichon.
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2006 om 10:16. |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het VNJ die de oudstrijders van het podium verdrongen?
Mooie trouw aan de geest van de IJzerbedevaart... ![]() Waar heb jij een linkse koers van het IJzerbedevaart gezien?? Ze hebben zelfs de goedkeuring van de regionalisering van de wapenexport (door Lionel Vandenberghe en Staf Nimmegeerts) niet op de korrel durven nemen. |
![]() |
![]() |
#176 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs de Wake trekt maar 5.000 bezoekers. Verspil jullie tijd toch niet langer aan dat welles-nietes-spelletje tussen de Bedevaart en de Wake. Er zijn belangrijker dingen die voor Vlaanderen liggen te wachten!
|
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die dingen denk jij voor Vlaanderen te kunnen doen door deel uit te maken van een belgicistisch monsterverbond?