![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Vince van de Matroesjka's...questie van me op gevaarlijk terrein te begeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geert Bourgeois.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en dan? Is dat een excuus om MIJ in gebreke te laten?
![]()
![]() |
#166 |
Europees Commissaris
|
![]() Guy verhofstadt
Prins Charles Brahim Geert Verheyen Al zawahiri bart somers de gehele PS Jan ullrich Sam Gooris Abou jahjah normaal sla ik geen dames maar hier een lijstje Kate Ryan H. Clinton Xandee Babbette Van Veen de Williams zusje P. Ceyssens aka de E-mama
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() de hele politieke wereld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Europees Commissaris
|
![]() Tiens tiens toffe draad....
Onder andere: -Bart Dewever ![]() -Jean-Marie Dedecker ( ![]() -Geert Wilders -Jean-Marie Le Pen -Bart Debie (alhoewel feitelijk is dat nu niet meer nodig ![]() Enfin , ik ga maar stoppen want ik ben hier nu al even populair als dronkoers op een pedicure-avond ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Parlementslid
|
![]() Oh dat is niet moeilijk deze vraag. DE CREM!!!!
![]() |
#170 |
|
![]() Toeken op bakkes, dat gaat alleen maar over onmacht.
Ik wil geen toeken geven. Ik zou bruut geweld wel eens een zoen willen geven bijvoorbeeld. Lijkt me veel spannender. Kijken of ie smelt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Yeps, ik denk dat dit effeciënter is dan klappen uitdelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Of Abu Jahjah.
Die oewiel iek eens hartstochtelijk kuschen. ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 9 juli 2008 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Abu Jahjah? Die wou ik net een leuke postkaart sturen om hem te feliciteren dat hij eindelijk het probleem waar hij voor wou opkomen gaat oplossen waar het op te lossen valt en niet verder naar een ander importeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (niet dat er geen zijn die ik eens wil afrossen, maar ik ben dan ook een vat vol tegenstrijdigheden - al heb ik niet zo'n rot karakter als Multatuli) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet doen. Die kerel kickt juist op geweld.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hoort wel niet in dit subforum thuis, maar wat het gescheld van de SP.a op De Crem betreft moet je daar toch niet te erg in meegaan. Sommigen hebben op dit forum al draden geopend over het feit dat De Crem het leger inzet in Irak, wat niet waar is. Hij komt enkel zijn Navo-verplichtingen na in Afghanistan en dan nog voor zover ik weet in niet-offensieve missies.
Enne, ik ben geen fan van die man, dus ik ben hier geen lievelingetje aan het beschermen. Ik vind dat hij een heel ijdel en rancuneus politicus is. Maar dat kan ik hem moeilijk verwijten na acht jaar als enige oppositie-politicus tegen Flahaut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |