![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Miss Morel is trouwens doorlopend te zien op Actua TV, in de rubriek waar mandatarissen hun meningen en verzuchtingen geven over hun bestuur.
Wel erg dat ik moet betalen voor Actuva TV (digibox) terwijl ik hoor dat sommigen dat verdorie gratis ontvangen. Ze zag er stralend gelukkig uit. Ik denk dat zelfs de gematigden onder ons moeten toegeven dat Morel als burgemeester zeker geloofwaardig en capabel lijkt. Ik denk dat haar bestuur er iets anders en gematigder zou uitzien dan dat van Dewinter. Ik denk dat ze samen met geile Harrie Hendrickx (HH) een kwalitatief conservatief bestuur kan vormen. Ik ben echt eens benieuwd hoeveel stemmen ze gaat halen, probleem is dat ze verhuisd is naar Schoten dus er niet zelf is opgegroeid. Ik weet niet in hoeverre de inwoners haar dat kunnen aanrekenen. |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je moet ook haar positieve elementen bekijken: Ze heeft geen wratten op haar gezicht! Ze vliegt nooit meer met haar bezemsteel! Haar poes heet niet Asraël! Haar zus heet niet Gargamel! Haar film "Morel, wolvin van de SS" is niet voor kinderen! ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 september 2006 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Maar hij vreest wel dat die boze VB-ers zich schuldig zullen maken aan boekverbranding (hoewel hij denkt dat er geen verschil is!?) Toch eigenaardig: Bertje Anciaux wou een tijd geleden onze bibliotheken zuiveren van ongewenste litteratuur. Links verbood zopas aanwezigheid op de boekenbeurs van uitgeverij Egmont (van het VB). En juist die boekverbranders beschuldigen anderen (onterecht) van boekverbranding! |
|
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Pietje heeft een vraag: Leg ons volgende uitspraak dan maar eens uit
![]() Citaat: Oorspronkelijk bericht door Internaut ![]() . Ik hoop dat het Vlaams Belang eindelijk eens orde kan zetten inzake de lectuur in bibliotheken die overwegend links is. ************************************************** Eenvoudige vraag van een gecomplikeerd man! De bibliotheken worden aangevuld met literatuur die links verwijderde of niet aanbood (en neen, het gaat niet over negationistische literatuur!). Dus een einde stellen aan de linkse 'boekverbranding'. Laatst gewijzigd door luc broes : 5 september 2006 om 08:50. |
![]() |
![]() |
#166 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kijk op pagina 3 van dit topic maar eens naar mijn post ![]() |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem mij anders eens een paar "linkse" en "rechtse" romans. Boeken over het VB, noem ik geen litteratuur.
Laatst gewijzigd door Pietje : 5 september 2006 om 10:07. |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Ik zoek goede rechtse literatuur.
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En ter geruststelling: in de bib van Londerzeel kan je zelfs Mein Kampf uitlenen, dus niet komen zagen he, rechtse sjarels komen ook aan hun trekken. Dat negationistische literatuur wordt geweerd is niet meer dan logisch, net zoals je geen handleidingen voor het maken van bommen of een praktische cursus pedofilie zult vinden.
![]() |
#171 |
|
![]() Allez zeg, is er niemand van de zwartzakjes die goede rechtse literatuur kan opsommen? Zou er...
Wacht: geef me de naam van een paar goede rechtse schrijvers! |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() beeldhouwers?
|
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat er geen schriftelijke overeenkomst is dat het CS effectief ophoudt met bestaan. Zolang partijen weigeren met het VB te werken behoudt men effectief nog steeds een CS rond deze partij.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() alloooo...
Schilders dan maar? |
![]() |
![]() |
#175 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Er is wel degelijk een groot verschil tussen een samenzwering op papier, een pakt, een overeenkomst om op straffe van uitsluiting geen samenwerkingsverbanden op te zetten met het VB en wat er nu is: NIETS. Dat partijen voorkeuren hebben is normaal, dat ze niet graag samenwerken met hun politieke erfvijanden is zelf evident. Het VB is een partij die naar mijn mening met geen énkele partij wenst samen te werken. Dus doet zij aan volksverlakkerij door de eigen onwil om democratisch samen te werken nu voor te stellen als de onwil van anderen. Dit is je reinste leugen! Waarom blijven ze zo plakken aan die naam "cordon sanitaire"? Omdat het hun laatste strohalmpje is om de anderen op aan te vallen? En het halmpje is weg. BLEIT. Vlaams Bleit is een kluchtzangerspartij aan het worden. Degenen die er op stemmen zijn geen mestkevers meer maar pamperdragers... Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 september 2006 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
#177 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat is het probleem hiermee? Als de andere partijen geen zin hebben om met het VB in zee te gaan, dan is dat hun goed recht. Net zoals het het goede recht is van het VB om nooit met SP, groen! of de VLD in een coalitie te gaan.
Het feit dat alle partijen opnelijk toegeven dat ze niet met het VB in zee willen schept bovendien enkel duidelijkheid voor de kiezer. Dat we daardoor in een allen tegen een situatie terechtkomen, tja....
#178 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat Morel in schoten betreft. Ik moet het mens niet. Ik zou er nooit op stemmen. Maar, als partner om mee in zee te gaan lijkt ze me wel meer acceptabel dan een FDW...
![]() |
#179 | |
|
![]() Euh, nee, dat was ik....
|
|
![]() |
![]() |
#180 | ||||||
|
![]() Citaat:
Dat, mijn beste, is waar het finaal om draait. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |