![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Parlementslid
|
![]() Van die prive-firma's legers heb ik ook al gehoord. Die bestaan in principe ook al veel langer, en worden ook al sinds oudsher gebruikt om 'clandestiene' operaties uit te voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Parlementslid
|
![]() Die Torens? ah ja heb een paar maanden geleden ook een reportage op de VRT gezien waaruit zou blijken dat het allemaal opgezet spel was. Misschien is het dat ook, dat weet ik niet. Het is uiteindelijk minder belangrijk, belangrijker is dat het gebruikt werd als propaganda voor oorlog en dat we tegen die orlog moeten zijn etc.
(vroeger zou ik het wel belangrijk gevonden hebben, maar nu beschouw ik het tot op zekere hoogte bijzaak wie die vliegtuigen heeft gekaapt en die torens laten instorten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"More US troops for Iraq, Afghanistan" http://www.ft.com/cms/s/42d5b114-cff...b5df10621.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Artikels:
'Iraqi resistance winning, but it will be a long war' en The Salvador Option exposed. (zie pdf links) Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 17 maart 2007 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Parlementslid
|
![]() Volgens mij was dat een specifieke mening van Jonas, want ik heb voor de rest geen LSP'ers zoiets explicitiet horen stellen. Misschien wel als een mogelijkheid (naast andere mogelijkheden), maar niet als dat dat zeker ging gebeuren.
Het kan natuurlijk zijn dat Jonas' visie nog steeds bewaarheid wordt, maar dan wel een stuk later dan vandaag. Wel is het zo dat ook een deel van de Amerikaanse elite zich vragen stelt bij de strategie van Bush - dat rapport dat pleitte voor toenadering met Iran en Syrië om Irak te stabiliseren is daar een voorbeeld van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() Opmerking over artikel op LSP-site, ik lees driemaal het woord burgeroorlog zonder één keer echt de rol van het imperialisme hierin vermeld te zien.
En dan in een ander artikel: "Vandaag spreekt zelfs de pers openlijk over een burgeroorlog," Misschien is dat wel de bedoeling? |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() :-p
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 24 maart 2007 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() http://www.albasrah.net/en_articles_...ort_090507.htm
Citaat:
Laatst gewijzigd door tony p : 11 mei 2007 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Maar euh das niet door Amerikanen geschreven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.unconfirmedsources.com/index.php?itemid=2541 (George W. Bush Demands progress in Iraq : Threatens Invasion) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 5 juni 2007 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |