Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2006, 01:50   #161
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

hingis heeft een tekort aan vrienden en iedereen lacht hem uit op voetbalforums.
Ik heb hem al in het echt gezien, hij is supporter geweest voor zowat alle clubs zelfs Moeskroen en KV Mechelen. Neem het van mij aan dat je die man niet au serieux kan nemen. Het feit dat BUB hem zelfs voorzitter wilde maken is absurd want het enigste wat Hingis interesseert is kappen op het VB en hij kent niet veel van politiek. Werken kent hij niet.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 01:58   #162
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
hingis heeft een tekort aan vrienden en iedereen lacht hem uit op voetbalforums.
Ik heb hem al in het echt gezien, hij is supporter geweest voor zowat alle clubs zelfs Moeskroen en KV Mechelen. Neem het van mij aan dat je die man niet au serieux kan nemen. Het feit dat BUB hem zelfs voorzitter wilde maken is absurd want het enigste wat Hingis interesseert is kappen op het VB en hij kent niet veel van politiek. Werken kent hij niet.
Een labiele luierik, een zestienjarige... Provinciaal voorzitter bij de BUB ben je blijkbaar al héél snel. Tussen die duizend leden die ze hebben zit er dus niemand anders om zo'n belangrijke functie in te vullen dan twee mensen die er om uiteenlopende redenen totaal niet geschikt voor zijn?

Laatst gewijzigd door zorroaster : 12 september 2006 om 02:00.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 07:05   #163
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello Bekijk bericht
Leeftijd zegt niets over bekwaamheid natuurlijk. Er zijn jonge mensen die zeer bekwaam zijn, en er zijn volwassen mensen die nooit bekwaam zullen zijn...
Je bedoelt dat de 16-jarige Hinghis bij de eerste soort hoort en.... Hans bij de laatste?

Waar is de tijd dat je je geen kwaad woord over je ex.voorzitter durfde te laten ontvallen....
Oud 12 september 2006, 08:32   #164
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gezien het aantal leden slechts daalt.

Attendu que le nombre des membres ne cesse de péricliter.
En dit terwijl de bubbels, met de doorluchtige Voorzitter-Leider op kop, steeds hebben beweerd dat het aantal leden voortdurend steeg en bij iedere actie die men organiseerde toenam.

Dit bevestigt wat ik al zovele malen heb gezegd, daar uit goede bron vernomen maar steeds door Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand ontkend.

Ook hier wordt hij weer eens in z'n hemd gezet...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 08:37   #165
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Voor de rest moet jij mij niet zeggen hoe onze partij ervoor staat. Maar als jij in de waan verkeert dat wij uitsterven, dan vind ik dat prima.
Als u het prima vindt dat uw "partij" voortdurend leden verliest, dan is dat natuurlijk uw benadering. Of hoe de werkelijkheid blijkbaar echt aan u voorbij gaat...
Oud 12 september 2006, 08:37   #166
vulpes
Gouverneur

Standaard

zo-even geplukt van de BUB-website.

Als ik het goed begrepen heb:

Provincie Antwerpen: *knip* - met alle respect voor jeugdig enthousiasme - is nog minderjarig. Ideaal kan je dat niet noemen.

Provincie Hainaut: zit zonder voorzitter (nochtans wordt Mulnard nog steeds vermeld.. persoonlijk zou ik dat in zijn plaats niet appreciëren)

Ondanks het grote belang dat aan sterke provincies wordt gehecht moeten de provincies Liège en Luxembourg het met dezelfde voorzitter stellen: Michaël Missaire

Ook voor Oost- en West-Vlaanderen is er blijkbaar een bezettingsprobleem: tweemaal Ruben de Cottenjé

Tenslotte wordt ook de bestaande staatsstructuur miskend: enkel brabant -> geen Waals- en Vlaams-Brabant, en Brussels gewest, maar gewoon Brabant. Nu ja, aangezien - naar ik begrepen heb - de BUB staat voor één provincie Brabant valt dat nog uit te leggen.

Nu ligt het vinden van geschikt politiek 'personeel' wel in alle partijen moeilijk, veronderstel ik, maar 'k zou mij dan - in plaats van de BUB - toch wel iets bescheidener opstellen.

Citaat:
Voorzitter Brabant Alexandre BURIE

Voorzitter Henegouwen Jeremie MULNARD (a.i. sinds 26.06.06)

Voorzitter Limburg Olivier TALLON

Voorzitter Luik Michaël MISSAIRE

Voorzitter Luxemburg Michaël MISSAIRE (a.i. sinds 01.09.06)

Voorzitter Namen Valérie MOSSERAY

Voorzitter Oost-Vlaanderen Ruben COTTENJE (a.i. sinds 01.09.06)

Voorzitter West-Vlaanderen Ruben COTTENJE

www.belgischeunie.be

Laatst gewijzigd door Diatonos : 16 juni 2007 om 20:07.
vulpes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 08:46   #167
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Het wordt steeds leuker: Eerst is Hingis/Mulnard een half getikt type dat zich van alles laat wijsmaken, nu heeft hij ook al niets gepresteerd. En die werd bij de BUB PROVINCIAAL VOORZITTER? En uit de uitspraak van Bub/Rogier hier blijkt dat de provinciale voorzitters bij de BUB "hun provincie kunnen organiseren", dat dat dus een sleutelfunctie van groot belang is...

BUB'ers, jullie strategie om deze afvallige af te doen als een randgeval begint nogal contraproductief te werken voor het beeld van de gemiddelde BUB-militant!
En u moet dan weten dat Hans I le Grand hier op dit forum verklaarde dat, na de leegloop, de functies slechts zouden worden ingevuld NADAT er een grondinge "screening" van de mogelijke kandidaten zou zijn gebeurd. Blijkbaar stelt dat onderzoek niet zoveel voor, daar een van die kandidaten die eerst werd goedgekeurd nu met allerlei etiketten wordt bedacht...
Oud 12 september 2006, 08:52   #168
bartje
Minister-President

Standaard

Wat ook opvalt is dat er meer voorzitters a.i. zijn dan wat anders en een voorzitter a.i. die het ondertussen ook al is afgestapt, seffes moeten we beginnen spreken van een vervangende ad interim voorzitter of zoiets.

Ik blijf het ook raar vinden en toon aan weinig respect dat de naam van de ontslagnemende voorzitter ad interim van Henegouwen nog steeds online blijft staan.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 09:25   #169
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt dat de 16-jarige Hinghis bij de eerste soort hoort en.... Hans bij de laatste?

Waar is de tijd dat je je geen kwaad woord over je ex.voorzitter durfde te laten ontvallen....
Niet Hingis, de voorzitter van BUB Antwerpen, Bratskos op het forum.

Bwa, Knuppel, ik ben altijd loyaal geweest hé, dat is toch normaal, en u concludeert hier wat u wenst natuurlijk.
Oud 12 september 2006, 09:26   #170
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Wij hoeven ons nergens voor te schamen. Gelet op de mediaboycot en onze zeer beperkte middelen, doen we het eigenlijk zeer goed.

Zo treed ik volgende donderdag in publiek debat met federaal minister Flahaut en wordt er in bijna elke provincie hard gewerkt om stevige kernen op te bouwen voor 2007. De B.U.B. versterkt zich en heeft zich ontdaan van remmende krachten.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 09:32   #171
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij hoeven ons nergens voor te schamen. Gelet op de mediaboycot en onze zeer beperkte middelen, doen we het eigenlijk zeer goed.

Zo treed ik volgende donderdag in publiek debat met federaal minister Flahaut en wordt er in bijna elke provincie hard gewerkt om stevige kernen op te bouwen voor 2007. De B.U.B. versterkt zich en heeft zich ontdaan van remmende krachten.
Heeft de voorzitter de partij verlaten?
Oud 12 september 2006, 09:32   #172
Hingis
Schepen

Hingis's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Hingis
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht

Wie ben jij beste Internaut ? Ik heb meermaals gezegd dat ik nog veel van politiek moet leren : ik ben daarvoor bereid... iedereen lacht mij uit op voetbalforums ? De mensen dat mij uitlachen op voetbalforums zijn nie echt van de slimste dat er rondloopt, ver ervan : ze kennen zelfs better m'n verleden als supporter dan ik...
Ik heb een tekort aan vrienden ? Der is een frans zin dat echt past hier : Mieux vaut être seul que mal accompagné...
Werken ken ik niet ? Tja, ge kent zelfs niet de reden waarom ik niet naar het werk ga anders was ik al lang een werkmens...
Ik kaap niet slechts op het VB, nog een bewijs dat je niets van mij kent...

Hans heeft me gewoon gelogen en ik hou totaal niet van leugenaars...
Oud 12 september 2006, 09:34   #173
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

De ad interim benoeming van Jérémy Mulnard was inderdaad een vergissing. Zijn naam wordt verwijderd. Het probleem is dat sommige mensen zich soms zeer goed kunnen voorstellen terwijl ze een andere dag teleurstellen. Dat was het geval met deze labiele persoon spijtig genoeg.

De screening is veel strenger dan vroeger. Het bewijs daarvan is dat we nu benoemen a.i. en dus een testperiode hebben ingelast. A.i.-voorzitters hebben geen stemrecht. Bovendien hebben we Oost-Vlaanderen en Luxemburg voorlopig toegekend aan reeds bestaande voorzitters in afwachting van degelijke vervangers.

Dat alles neemt niet weg dat vergissingen kunnen worden begaan, zeker in een partij die door zijn onbekendheid en zijn magere financiële middelen niet gemakkelijk grote figuren aantrekt.

Maar ook op dat laatste vlak maken we goede vooruitgang. *knip* is een schitterend politicus ondanks zijn zeer jonge leetijd. Je zou hem 25 geven als je hem ziet. Maar hij is slechts a.i. in afwachting van zijn meerderjarigheid.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 16 juni 2007 om 20:09.
Oud 12 september 2006, 09:36   #174
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft de voorzitter de partij verlaten?
Nee, wel de ondervoorzitter, Alain Mahiat.
Oud 12 september 2006, 09:37   #175
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, wel de ondervoorzitter, Alain Mahiat.
Dat is al lang geleden, Hans, en BUB heeft nog geen mensen op elke positie.

Henegouwen is wel een rotprovincie blijkbaar. De derde voorzitter op een half jaar tijd die er zijn schup afkuist
Oud 12 september 2006, 09:38   #176
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:

Ah, en waarover gaat het debat? Wie neemt er nog deel?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 09:38   #177
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
en waar?
Oud 12 september 2006, 09:39   #178
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Het probleem is dat sommige mensen zich soms zeer goed kunnen voorstellen terwijl ze een andere dag teleurstellen. Dat was het geval met deze labiele persoon spijtig genoeg.
Hans, vraag me niet om een open goal te maken.

Laatst gewijzigd door Kim : 12 september 2006 om 09:39.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 09:40   #179
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hans, vraag me niet om een open goal te maken.
Thinking about Y.....
Oud 12 september 2006, 09:41   #180
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Praktische info volgt. Het is een debat in Nijvel over Nijvelse politiek, maar het is zeker dat nationale themata zullen aangesneden worden.

Het is de eerste keer dat ik in debat treed met een federaal minister, dus dit is wel spannend. Andere panelleden zijn de lijsttrekkers van CDH, Ecolo en MR van NIjvel. Ook onze eigen Alex Burie, lijsttrekker B.U.B. Nijvel en voorzitter van Brabant doet mee.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be