![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je begint lastig te worden Filosoofje.. Ik vermeld regelmatig dat de Sha'ria huwelijken vanaf 9 jaar toelaat... Niet de respectivelijke landen waar de wereldse wetten in theorie de overhand hebben.
Citaat:
En ja, evenals de Christelijk kerk vele stromingen heeft zijn er verschillende interpretaties van de Koran en de Hadiths, bijgevolg de Sha'ria.1 ding hebben ze gemeen....en het is niet leuk dat te weten, de KORAN is het woord van Allah, en daar valt niet aan te tornen.misschien wel te interpreteren zoals de locale machthebbers het beste uitkomt... maar zeker niet lief en vriendelijk,op enkele stukjes na. De Islam als wereldgodsdienst heeft geen "Hoofdman" nodig die eens om de zoveel honder jaar de boel bijsteld naar de modernere normen,de aarde is bolvormig vanaf 1992 volgens de katholieken, geen schijf met Rome als middelpunt. De Koran is zoals geschreven punt uit, en geen andere regel.
![]() |
![]() |
#162 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben nu eenmaal een lastige man ![]() Wat in de sharia staat is één ding, hoe die toegepast wordt is er een ander: In de bijbel staat ook "oog om oog, tand om tand" en nog meer gruwelijkheden, en de bijbel is ook het woord gods voor één miljard kristenen, daar valt niet aan te tornen: Koning David nam ook een jonge maagd tot zich om zijn oude knoken op te warmen... Ook het woord gods.... nog eentje, los uit de mouw geschud: God schiep Adam en Eva, die Kain en Abel als zonen hadden, en niemand meer, d�*t staat héél duidelijk in de bijbel!!Met wie planten Kain en Abel zich dan voort?Er was maar één vrouw op dat ogenblik, en god had bevolen "Ga en vermenigvuldigt U" juist, dus zijn alle monotheïsten motherfuckers??????????? Als jij met je moeder alleen op een verlaten eiland bent, (kan toch gebeuren, hé?), volg je dan het gebod van god? Ik zou denken van niet... In de bijbel wordt polygamie nergens afgekeurd, dus????? Op verzoek heb ik er zo nog een reeks ![]() ![]() ![]() ![]() PS voor islamieten is de aarde al lang een bol.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het oude testament staat vol leuke bezigheden van de wraakzuchtige en jaloerse god van de Hebreeuwers.Stadje dat wat losbandig is vernietigen, veel plezier, een samenleving die wat lastig doet verzuipen, waarom niet?Oog om Oog ,tand om tand.
Het nieuwe testament is dan weer een New Age achtig gezeur. Godsdienst heeft al meer mensen de kop gekost dan eendert welke andere menselijke idioterie.Daar zijn we het over eens zou ik durven zeggen. maar terug naar de topic.Er is een vermeend allochtoon die zegt dan "westerlingen"met name de Nederlanders meer aan het foefelen zijn met kinderen dan "niet westerlingen". Niemand hier aanvaard die uitspraak klakkeloos.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil Filosoof er wel even op wijzen dat de site waar hij naar verwijst, het heeft over "age of consent"! De leeftijd dus waarop jongeren verondersteld worden om ZELF toestemming te geven voor sexuele betrekkingen. In eerste instantie heeft dat niets met huwelijk te maken.
In die bepaalde islamitische landen IS er gewoon geen age of consent aangegeven, vermits sex buiten het huwelijk verboden is tout court. Er wordt trouwens geen onderscheid gemaakt tussen age of consent tussen minderjarigen onderling en age of consent tussen een minderjarige en een meerderjarige.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben daar niet voor verantwoordelijk, ik maakte die site niet, ik vond ze enkel... Het is wél interessant dan ook eens de niet-islamietische landen te bekijken, als je je islamofobe oogkleppen wil afzetten voor een klein momentje, natuurlijk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach, na al wat allochtonen hier al aan dergelijke veralgemeningen en verdachtmakingen hebben moeten slikken begrijp ik hun reactie wel... Citaat:
Uit een pakistaanse koransite voor kinderen: kom dan eens vertellen dat die kristofoob zijn... http://www.jamaat.org/islam/Isa.html Over de oorsprong van het kristendom geeft deze site originele en imho niet zo foutieve visies: http://home.earthlink.net/~pgwhacker...anHistory.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste veralgemeningen komen hier wel uit de linkse hoek vind ik persoonlijk. Als je uitspraken durft doen, al dan niet uit persoonlijke ervaring, die negatief zijn ten opzichte van allochtonen, dan ben je onmiddelijk Vlaams Blokker.Of bevooroordeeld, racist, mestkever en nog een berg andere dingen.
Kom je aanzetten met voorbeelden, dan zijn ze te algemeen, of puur onwaar, terwijl de aangehaalde teksten enzo duidelijk terug te vinden zijn. Neen onze allochtonen hebben niks te vrezen met zulke voorvechters. Och kom, ik zit veilig met mijn buitenlandse roots.
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de allochtonen te vrezen hebben?
Och ,de dreiging van een "Endlosung" bijvoorbeeld als het Vlaams Blok zijn toegedichte eigenschappen ten volle ten toon spreid. bijvoorbeeld. Of de teloorgang van het sociale stelsel hier.
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht,
Filosoof schreef Citaat:
Citaat:
Gewoon het eeuwige gezeur tussen links en rechts is de waarom, de slinger is nu op dit moment daargeslingerd naar de Pro Allochtonen linkerzijde,maar die stopt eens ,en komt dat terug om weer bij de anti kant terecht te komen. Goeie Waarom? de volgende verzieking misschien?
![]() |
![]() |
#172 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maddox
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zijn ze wel van het "juiste" buitenland? Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om juist te zijn, ik heb een zware klap van die slinger gehad, zo erg dat ik na mijn dood gecremeerd wil worden met alle "heersende" Belgische politici erbij.
Ik plak als slachtoffer tegen de linkerkant van de slinger der democratie,zoals een vlieg aan een vliegevanger hangt.
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees ervoor dat de "Pendulum of Demoncatics" bezig is de "pit of unsatial powerhunger" aan het voeden is.
In mijn geval is het simpel, ik probeerde afstand te houden,maar toch kwamen de brieven door de brievenbus vallen tot ik verpletterd tegen de slinger hing. Dit is wel een geestelijk gevoel, dat me overheerst als ik met ambtenaren of politici in contact kom.
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belastingsbrieven waren gewoon 1 van de vele druppeltjes die een grote emmer vol gekregen hebben hoor.
Voorbeeld van niet belastingsgebonden klappen. "in opvolging van de informatieavond over de zonevreemde woningen in Vilvoorde kunnen we we U melden dat het gemeentebestuur een Beperkt plan van aanleg gaat indienen waarmee Uw woning geregulariseerd zal worden" Na 2 jaar is er nog niks gedaan, met als excuus dat eerst het terrein aangrenzend aan deze rijtjeshuizen gesanneerd moet worden.Maar dat noch de eigenaar, noch de staat ,noch de stad Vilvoorde er enige aanstalten toe willen ,kunnen of mogen maken. Babeths behandeling om haar te helpen te leven met de CVS en Fybromyalgie is ook een leuke bron van officiele documenten.In de stijl van, er zijn duizenden wachtenden voor U... U bent nog niet lang genoeg "invalide" om te kunnen genieten van bepaalde levensvergemakkelijkende papieren en vergunningen. Nogmaals een poging om back on Topic te geraken. Wanneer is pedofilie een misdaad? Op het moment de wetten van een land zeggen dat het een misdaad is? Op het moment de geestelijke wetten dat vermelden? Of wanneer de regels van welvoegelijkheid overtreden werden? Hoe kan een niet deskundige oordelen dat een "land" vol zit met kindermisbruikers?
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |