![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Schotenaar zocht het op blijkbaar staat er nog wel 12.500€ verwachte opbrengst van in de begroting ...
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Alhoewel ik de Schotentsjeef die burgemeester is van gelijknamige gemeente niet erg tof vind, ben ik er van overtuigd dat hij zeer goed wist dat die belasting op borden afgeschaft is, alhoewel ze in de begroting stond: ze wordt niet geïnd...omdat er geen borden zijn of omdat deze publiek zijn. De belasting op kamelen, op roerdompeierenebakkingen, op molenwiekolie, op paardendrolverwijderaars en muilezelzadels staat ook nog in vele begrotingen en om allerlei redenen worden die niet geïnd. Morel was totaal verrast (verast komt nog, jazeker!). En dat was haar zwak punt. Ze had moeten een FOUT toegeven, iets wat ze met haar krengerig karaktertje nooit doet. En daar had hij haar bij haar bezemsteel! Het was een rake en goed psychologische zet, zeker voor een tsjeef! ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 28 september 2006 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moet wel een paar punten aftrekken voor het maken van vrouw onvriendelijke opmerkingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de schminksters van dienst had er blijkbaar een probleem mee een Vlaams Belanger in haar stoel te krijgen. Gelukkig had haar collega meer beroepsethiek en stelde me vriendelijk voor bij haar te komen zitten. “Ze was niet van onze partij” vertelde ze, maar was “professioneel genoeg om persoonlijke voorkeuren opzij te kunnen schuiven.” En zo hoort het ook. Beeld je even in dat mijn man zijn patiënten zou catalogeren volgens politieke overtuigen. Die behandelen we, die laten we doodbloeden …
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Het was echt allen tegen één, nooit gezien...”. Tja, jongens, dat is nu België… cordon sanitair is nog erger dan AIDS hebben ! Toen onze noorderburen afscheid namen gaven ze nog een hand en wensten iedereen “veel succes met de verkiezingen” ! Dit afscheid heb ik van een Vlaamse journalist nog nooit mogen horen… ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() En die haatdragers richten een concert in voor verdraagzaamheid!
Onvoorstelbaar! |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Wat een vrouw!
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ongeziene taferelen!! De HAAT loopt gewoon van de journalisten hun gezicht af in Belgie hoorde ik daar !!! ![]()
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allez Feremans. Zo erg is het nu toch niet? Ge moogt hier altijd een foto van uw vrouwke posten hoor. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
trouwens: was jij niet ook tegen oude mensen?..... Maar ik snap wel waarom je Morelletje zo tof vindt: Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 september 2006 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#174 |