![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Richt je leven in zoals je wil en kom niet af met valse clichés. Volgens mij hebben mensen het recht om niet te werken en toch het recht een menselijk survival-bestaan te leiden, volgens jou niet en dat is dat. Wat wil je daarover discussiëren? Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet niet werken om in de samenleving waarin U verblijft. Maar het is dan aan U om de anderen te overtuigen U te ondersteunen. Anders zou uw overleven wel eens hard labeur kunnen worden. Alsof Jager Verzamelaars in't paleolithicum het zoveel beter hadden...
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, gaat U Artisjokaans.
Maar het is wel een puntje. Blijkbaar vond ik het zo grappig dat ik van't lachen een stukje ben vergeten. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 oktober 2011 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werkend of niet werkend? Laatst gewijzigd door eno2 : 27 oktober 2011 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang de niet samenwerkenden in de samenleving geen middelen opslorpen, mogen die gerust in hun zelfgegraven graf liggen wegteren. Maar dat graf wel gegraven op een stukje grond dat geen middelen bied aan de samenleving.
![]() |
#169 |
Gouverneur
|
![]() Ik draag af aan de Sociale Zekerheid om mensen te helpen die tijdelijk niet kunnen werken door ontslag of ziekte, of langer als ze een ernstig ongeval hebben gehad. Maar vrijwillige werkelozen wil ik niet onderhouden Dat die dat maar zelf doen. Ik ben uw moeder niet.
Dus: wie niet wenst te werken mag ook niet rekenen op gratis bijstand van hen die wel werken. Het blijft jouw levenskeuze, maar je neemt daardoor wel geld af van mensen die er niet vrijwillig voor gekozen hebben en dus slachtoffer zijn. Je steelt van slachtoffers.
![]() |
#170 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het idee is zeer natuurlijk. Onze huidige maatschappij is tegennatuurlijk en werkt ons creatief brein tegen. Wij moeten niks. Het loutere feit dat wij in onze huidige maatschappij van het moment van geboorte aan allerlei verwachtingen moeten voldoen is nefast voor onze creativiteit. (is de uitzending nog ergens te zien?)
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 27 oktober 2011 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |