Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2006, 10:15   #161
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
heb je het nu over die twee zwarten en die ene marokkaan die ze hebben kunnen vinden?
Ah, jij was ook daar en hebt met je eigen ogen kunnen zien dat ze twee zwarten en marokkaan hebben moeten vinden??
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 10:42   #162
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
75.000 mensen op een gratis concert verdeeld over 4 steden. Rock Werchter trekt 50.000 mensen op 1 locatie en die betalen er dan nog veel voor ook. Vandaag had ook de open bedrijven dag plaats. 1,5 miljoen bezoekers voor dat event.

Kortom... 0110 was een scheet in een fles. Het is alsof je zou zeggen dat iederen die in Hasselt gebruik maakt van het gratis openbaar vervoer ook een Steveart stemmer is.
ten eerste, het waren er meer dan 100.000

ten tweede, het pleizenplein in brussel is een tijd afgesloten geweest omdat er te veel volk was

ten derde, in antwerpen was het van 't zelfde

als jij wilt blijven kankeren en zagen en klagen en zeveren en lullen dat dit geen succes was, bewijst dit maar een ding

0110 heeft wel degelijk iets teweeg gebracht

de vb-ers wringen zich in alle bochten om het initiatief te minimaliseren

maar van jou, beste jazeiker (oops, typfoutje) had ik als vb partijslafje en fdw waakhond niet anders verwacht
Oud 2 oktober 2006, 10:47   #163
Sneta
Gouverneur

Sneta's schermafbeelding

Standaard

Och laat ze toch doen.
Ze weten niet beter, de VB propaganda machine heeft haar werk goed gedaan.
Zelfstandig denken zit er voor deze sukkelaars niet meer in.
Sneta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 10:53   #164
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Moet ik nu veronderstellen dat er minstens 100.000 van de zes miljoen niét op het VB gaan stemmen? of hoe zit het nu?
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 10:55   #165
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Moet ik nu veronderstellen dat er minstens 100.000 van de zes miljoen niét op het VB gaan stemmen? of hoe zit het nu?
Je moet veronderstellen dat er minsten 100.000 Vlamingen een leuke middag gehad hebben en een heleboel Vlaams Blokkers zichzelf zitten opvreten van frustraties.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 11:00   #166
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je moet veronderstellen dat er minsten 100.000 Vlamingen een leuke middag gehad hebben en een heleboel Vlaams Blokkers zichzelf zitten opvreten van frustraties.
welke frustraties? het goot pijpestelen en ik had bezoek!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 11:06   #167
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
ten eerste, het waren er meer dan 100.000

ten tweede, het pleizenplein in brussel is een tijd afgesloten geweest omdat er te veel volk was

ten derde, in antwerpen was het van 't zelfde

als jij wilt blijven kankeren en zagen en klagen en zeveren en lullen dat dit geen succes was, bewijst dit maar een ding

0110 heeft wel degelijk iets teweeg gebracht

de vb-ers wringen zich in alle bochten om het initiatief te minimaliseren

maar van jou, beste jazeiker (oops, typfoutje) had ik als vb partijslafje en fdw waakhond niet anders verwacht

---------

ik niet hoor.
Ben zelf niet naar de concerten geweest , maar was wel op een belangrijkere samenkomst aanwezig, namelijk het Vlaams Belang congres in de stadsschouwburg.
Afgeladen vol zat het ding, maar natuurlijk geen verwijzing ervan in media en pers.

Heb wel weet van kenissen die als VB-kiezers naar het concert gingen , en als....... VB-kiezers ervan terugkwamen.(en hoeveel meer waren er nog misschien)
En weet je , die kenissen spraken er met verschillende totaal onbekende mensen over de ware zielige politieke reden van het evenement en genoten van de gratis muziek met een welgemeende opgestoken middenvinger " fuck you " in de broekzak.

Toch zalig om dat te horen nietwaar, van hoe de bedrieger (organisator Barman) werd bedrogen.
Staat natuurlijk in schril kontrast met de interviews die je zag/hoorde op het avondnieuws in de media.
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 11:12   #168
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
---

lees mijn post hierboven.
Enig idéé hoeveel VB-kiezers er tussen die 100.000 te vinden waren ?
(trek er uiteraard Charleroi netjes af hé)

Een schatting ,euhhhhhhhhhhh......... 30% ??
Zoals hun federale score van volgend jaar.
Oud 2 oktober 2006, 11:22   #169
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

LOL!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
oeps plots hevig onweer boven Antwerpen ,de schuld van Het Vlaams belang denk ik ,die onverdraagzame
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Ik zit te luisteren naar klassieke muziek en het water valt met bakken uit de lucht, goed dat er publiciteit voor gemaakt werd anders zou men nog denken dat GOd ool op het VB stemt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Zij de regen ( God is toch genadig) wij de zonnenschijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie Bekijk bericht
leuk weertje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Dolf Bekijk bericht
op 15 km van antwerpen is het hier nu goed aan het bliksemen, donderen en hagelen, nog +/- 30 min en Antwerpen heeft er ook van, kon op geen beter moment komen.
Vergelijk met:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk Debeys
Ik hoop dat het godverdomme regent op 1 oktober. Dat het met bakken uit den hemel valt. En dat ge daar als natte kikkers kunt staan bevriezen, zoals op uwen onnozele witte mars.
Te bekijken/beluisteren op 0110

En dan maar zeggen dat de parodie op niets gebaseerd is...

Laatst gewijzigd door Edina : 2 oktober 2006 om 11:24.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 11:28   #170
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
---------

1. ik niet hoor. Ben zelf niet naar de concerten geweest , maar was wel op een belangrijkere samenkomst aanwezig, namelijk het Vlaams Belang congres in de stadsschouwburg. Afgeladen vol zat het ding, maar natuurlijk geen verwijzing ervan in media en pers.

2. Heb wel weet van kenissen die als VB-kiezers naar het concert gingen , en als....... VB-kiezers ervan terugkwamen.(en hoeveel meer waren er nog misschien)

3. En weet je , die kenissen spraken er met verschillende totaal onbekende mensen over de ware zielige politieke reden van het evenement en genoten van de gratis muziek met een welgemeende opgestoken middenvinger " fuck you " in de broekzak.

4. Toch zalig om dat te horen nietwaar, van hoe de bedrieger (organisator Barman) werd bedrogen. Staat natuurlijk in schril kontrast met de interviews die je zag/hoorde op het avondnieuws in de media.
1. proficiat

partijslaaf

genoten van de onnozele speechkes van fdw, morel forel en fvh?

de grap van de dag was toch die van fdw: "wij zouden eregast moeten zijn op de 0110 concerten..."

het steekt blijkbaar...als men zo belachelijk reageert

2. olalala... natuurlijk waren er vb-kiezers

als ze ergens van kunnen profiteren zullen ze het niet laten

en dat je de ogen van een blinde niet kan openen, dat moet jij me niet komen vertellen

3. dat ze die middenvinger dan laten zien... de lafaards

en moesten ze mij hebben aangesproken... en zagen over de zielige "politieke" reden van 0110 had ik hen waarschijnlijk een dikke middenvinger teruggegeven

4. de bedrieger bedrogen?

leg mij eens uit op welke wijze tom barman de mensen bedriegt? een concert voor verdraagzaamheid, tolerantie, openheid em wat meer humanisme... duidelijk toch

0110 was een groot succes, tot spijt van wie het benijdt... dat het geen politieke aardverschuiving zal teweegbrengen moge duidelijk zijn... maar als de waarden waar de concerten voor staan ook maar één persoon hebben overtuigd om deze keer geen stem op het vb uit te brengen, dan vind ik het al meer dan geslaagd.
Oud 2 oktober 2006, 11:31   #171
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
LOL!

Vergelijk met:

Te bekijken/beluisteren op 0110

En dan maar zeggen dat de parodie op niets gebaseerd is...
zalig toch

zalig zijn de armen van geest

zalig zijn de vb-kiezers

dat zeer weinig mensen het zijn afgetrapt tijdens de regenbuien bij clouseau, dat moet heel hard steken

zo hard dat het pijn doet

zoveel mensen voor verdraagzaamheid en andere naieve poco linkiewinkie kul, zei de misnoegde vb-kiezer, hoe kan dat nu?
Oud 2 oktober 2006, 11:34   #172
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

ach... het was een gratis concert

Niks meer of minder. Dat veranderd niks aan iemands visie over christenen, alcohol, religie, ideologie, ...

negers blijven negers, vlaamse dikbuikjes blijven vlaamse dikbuikjes, Algerijnen zijn nog altijd Algerijnen. Al wie daar meer achter zoekt (stemverandering, of verdraagzamer, of whatever) doet aan wishful thinking.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 11:37   #173
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

0110 is een succes geweest. Wel opvallend dat vooral de allochtonen ontbraken, maar ja, het was een concert voor verdraagzaamheid.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 11:43   #174
Pever
Burger

Pever's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Zolang er niemand is die een link kan geven naar het aantal te verwachten toeschouwers voor de evenementen die dateert van voor 1/10, zullen we nooit weten of het een numeriek succes was of juist niet.

Het is gemakkelijk zeggen dat er meer of minder volk was dan verwacht, zonder daarbij te zeggen wat men voor 1/10 aan volk verwachtte.

Lijkt me vrij simpel eigenlijk.

Paulus.
Dus jij beweert dat het twijfelachtig is dat een opkomst van 100.000 man een succes is?

Hier sla je er de bal serieus naast hoor!

"Eer de burger over één nacht ijs gaat, danst de idioot op het water."
Pever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 11:52   #175
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. proficiat

partijslaaf

zalig toch

zalig zijn de armen van geest

zalig zijn de vb-kiezers
I sense alot of frustration in this one (sorry ik vond geen Yoda smilies)

Laatst gewijzigd door DenDane : 2 oktober 2006 om 11:53.
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 11:52   #176
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Zolang er niemand is die een link kan geven naar het aantal te verwachten toeschouwers voor de evenementen die dateert van voor 1/10, zullen we nooit weten of het een numeriek succes was of juist niet.

Het is gemakkelijk zeggen dat er meer of minder volk was dan verwacht, zonder daarbij te zeggen wat men voor 1/10 aan volk verwachtte.

Lijkt me vrij simpel eigenlijk.
Het is inderdaad simpel, Paulusje, als er meer volk komt opdagen dan er plaats voor was, dan is er meer volk dan verwacht.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 11:55   #177
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
1. proficiat

partijslaaf

de grap van de dag was toch die van fdw: "wij zouden eregast moeten zijn op de 0110 concerten..."

het steekt blijkbaar...als men zo belachelijk reageert

2. olalala... natuurlijk waren er vb-kiezers

als ze ergens van kunnen profiteren zullen ze het niet laten

en dat je de ogen van een blinde niet kan openen, dat moet jij me niet komen vertellen

3. dat ze die middenvinger dan laten zien... de lafaards

en moesten ze mij hebben aangesproken... en zagen over de zielige "politieke" reden van 0110 had ik hen waarschijnlijk een dikke middenvinger teruggegeven

4. de bedrieger bedrogen?

leg mij eens uit op welke wijze tom barman de mensen bedriegt? een concert voor verdraagzaamheid, tolerantie, openheid em wat meer humanisme... duidelijk toch

0110 was een groot succes, tot spijt van wie het benijdt... dat het geen politieke aardverschuiving zal teweegbrengen moge duidelijk zijn... maar als de waarden waar de concerten voor staan ook maar één persoon hebben overtuigd om deze keer geen stem op het vb uit te brengen, dan vind ik het al meer dan geslaagd.

--------

was dat nu ook niet één van de redenen waarvoor het concert georganiseerd werd ??
Zinloos geweld noemen jullie dat nietwaar.

Maar nu inhoudelijk:

Of het concert nu een succes was of niet , dat laat ik in het midden.
Wat is een hoge opkomst, wat is een lage.
Als je het in termen bekijkt van.... 60000 (Antwerpen+ Gent) bezoekers op 75%(niet VB-kiezers) van 6.0000.000 (Vlaamse bevolking) = 4.500.000 niet VB-kiezers , dan maakt die 60.000 bezoekers op die 4.500.000 Vlamingen nog geen 1,5% uit.
Als je dan rekent dat wellicht 25% van de bezoekers VB-kiezers waren , dan wordt dat percentage nog minder.
1,5% - 25% = 1.125%

Dat kan je dan toch bezwaarlijk een een bevredigend resultaat noemen nietwaar.

Wat het bedriegen van de bedrieger betreft, ..junky Barman organiseerde (hij was eerder de excuustruus van dienst) het concert in eerste instantie niet om onverdraagzaamheid te bekampen , maar om als linkse (gemanipuleerde) druif een eind aan de overrompelende opmars van het Vlaams Belang te stellen.
Overheidsgeld werd besteed aan een initiatief dat erin bestaat om de belastingbetaler van dat overheidsgeld monddood te maken.

Jullie wereldverbeteraars hebben inderdaad wel een eigenaardige kijk op de definitie van het woord democratie hoor.

Laatst gewijzigd door bob. : 2 oktober 2006 om 12:07.
Oud 2 oktober 2006, 11:59   #178
Raf C
Partijlid

Standaard

Citaat:
---------

Ben zelf niet naar de concerten geweest , maar was wel op een belangrijkere samenkomst aanwezig, namelijk het Vlaams Belang congres in de stadsschouwburg.
Afgeladen vol zat het ding, maar natuurlijk geen verwijzing ervan in media en pers.
Je LIEGT, was op ieder nieuws.
Raf C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 12:05   #179
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf C Bekijk bericht
Je LIEGT, was op ieder nieuws.

----

het is inderdaad even op het nieuws geweest, heb er speciaal naar uitgekeken of ze het tussen al die muzikale multicul-hetze zouden vermelden, en ja hoor, een stille vernoeming van het door hun geschatte aantal aanwezigen , dat in werkelijkheid veel hoger lag.
Ik zeg het jou, sympathisanten stonden recht tot in de zijgangen wegens gebrek aan plaats.
Nokvol was het ding.
Als het zo verder blijft gaan dan krijgt de zaalverantwoordelijke van VB-congressen nog een links proces aan de broek gesmeerd wegens het overtreden van de veiligheidsvoorschriften voor wat betreft het max toegelaten aanwezigen in een zaal.
Oud 2 oktober 2006, 12:08   #180
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
--------
was dat nu ook niet één van de redenen waarvoor het concert georganiseerd werd ??

Maar nu inhoudelijk:

blablabla

kinderachtig gezeik over het succes van 0110 met wat scheve en op niets slaande vergelijkingen

tom barman aanduiden als junkie, en het woord nog niet eens juist kunnen schrijven
ik dacht dat je iets inhoudelijks ging zeggen?

iets diepgaands?

iets intelligents?

.....
.....
.....
.....

i'm waiting....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be