![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bullsh*t. Het Vlaams Belang is niet veroordeeld voor racisme. Ik weet dat je daar op alludeert.
![]() |
#163 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het vb is wel veroordeeld voor racisme...
![]() |
#164 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang is niet veroordeelt voor racisme.
Drie VZW's van het Vlaams Blok zijn veroordeeld voor een overtreding op de antiracimewet. Dat is waar. Maar dat is iets helemaal anders. Ze zijn trouwens niet veroordeeld voor racisme maar voor aanzetten tot racisme, zonder bewijslast weliswaar. Want uiteindelijk hebben ze niemand kunnen vinden die racist is geworden naar aanleiding van de publicatie's van die VZW's in kwestie. Als ik mijn wagen openlaat met draaiende moter om vlug een pakje sigaretten en een lottoformulier te halen in hnet winkeltje op de hoek; dan kan ik veroordeeld worden voor het geven van aanleiding tot diefstal. Maar dat maakt van mij nog geen dief. En dat is wat jij nu doet. Je stelt het geven van 'aanleiding tot racisme' op dezelfde lijn als 'racisme' op zich. Dat dit intelectueel oneerlijk is, hoeft geen betoog. Bovendien zijn er zeven wetswijzigingen, waaronder drie keer de grondwet, nodig geweest omdeze wetsovertreding hard te kunnen maken. Daarenboven zijn er ook drie rechters nodig geweest om de veroordeling uit te spreken, want de eerste twee doorzagen het politiek spel. De laatste was een francophone rechter. Dit alles bij elkaar maakt de uitspraak dat het Vlaams Belang racistisch is, op zijn minst twijfelachtig. Racisme is een denkwijze waarbij men bij het beoordelen van zijn medemens, diens ras als criterium laat meetellen. En daar heeft noch het Vlaams Blok, noch het Vlaams Belang zich ooit schuldig aan gemaakt. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
Als zij geen vreemdelingenhaat predikten dan is de paus een neger, een vrouw en daarenboven lesbisch.... Al je gelul en flauwe ontwijkingen buiten beschouwing gelaten: waar houden ze zich anders mee bezig, tiens... ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 oktober 2006 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Als Feremans dan toch zo rechtlijnig is, waarom is hij dan lid van een partij dat heult met een partij dat veroordeeld is voor corruptie, fraude,.... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nee joh, eigenlijk is dat een slim mens. (En zo zullen er nog veel zijn).
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Andere partijen blijven volharden in de boosheid: ze bedrijven het schenden van de mensenrechten als "core business". Dat is pas straffe koffie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Proficiat ericferemans, jij hebt mij echt aan het schaterlachen gekregen.... euh ... je meende dat toch niet...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ken je nog een andere partij die door de media als extreem-rechts wordt bestempeld ?
![]() |
#174 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Probeer eens nuchter na te denken, als je dat kan zonder haatgevoelens jegens het VB.
![]() |
#175 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#176 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wij zijn niet racistisch, maar zover kan jij niet denken hé.
![]() |
#177 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik kan nauwelijk nog wachten. Eens benieuwd welke topics we dan gaan krijgen.
![]() |
#179 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vraag dat maar eens aan de linkse garde. Zij zullen er wel voor zorgen dat ze aan de macht komen.
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 oktober 2006 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |