![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij gebrek aan iniatief in de politiek heb ik geen enkele aandrang verder te gaan spitten in de huisvesting van politici.
Daar zullen de nodige "onderzoekers" van links en rechts wel uitsluitsel over geven. De eerste tegensalvo's van modder en drek zijn al gegeven, met een VB'er die in een of ander Linkeroeverdorp een pand bewoond dat eigendom is van Bedrijf X of Y, of van vereniging W of Z.
![]() |
#162 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() stel je voor dat het Vlaams Blok in Antwerpen niet bestond, zouden wij dan op de hoogte gebracht worden van die maffia praktijken ? ik denk van niet. Men heeft het Vlaams Blok in Antwerpen in de oppositie geduwd,
waar zij normaal (in een normaal land) niet hoeft te zitten, wie kan nu beweren dat ze haar werk niet doet en dit is niet het einde, een goede partij die oneerlijk behandel wordt bijt terug, en liefst zo hard mogelijk 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrick Janssens heeft gisteren op de televisie gezegd dat hij tot kalmt aanmaant, en wilt proberen om het probleem rustig op te lossen.
Hij vond evenwel dat het logisch was dat de oppositie kritiek leverde op deze feiten, omdat het de "taak van de oppositie is om te proberen de meerderheid te destabilizeren", aldus Janssens. Geen verwijt naar het Blok, gewoon begrip. Zo hoort ge het eens van een ander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U verdraait terug. Het OCMW kan huizen verhuren aan noodlijdenden. Huizen welke hun eigendom zijn. Dan kan het OCMW ook huizen verhuren van privé personen, waarvoor het ocmw BORG staat. Dus ik denk dat uw kaars en bril wel noodzakelijk zijn om een te lezen wat er staat. En niet wat ik denkelijk geschreven heb. Het OCMW verhuurt geen woningen welke ze in eigen beheer hebben aan NIET NOODLIJDENDEN. Ze moeten zelfs woningen laten leeg staan voor het geval er een gezin getroffen wordt door brand, of er een andere ogenblikkelijke noodmaatregel vereist is. U verdraait bewust?, of onbewust de situatie van de eigenaar. De Privéeigenaar kan verhuren aan, of via het OCMW. En dan moet er altijd via een oCMW werker een begrip, noodlijdend zijn. Verder zelfde vrienden metser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Elke opositiepartij heeft het recht, en de plicht GELIJK welke wantoestand aan te klagen. Het is aan de kiezer om te beslissen of het meeteld in zijn mening. De opossitie kontroleerd het beleid. Wanneer een meerderheidsvoorstel goed is zal het Blok het zeker niet afkeuren. Maar hoe kunt U weten wat het Blok goedkeurt. Er komen enkel negative zaken van het blok in de media. En daar vellen jullie het oordeel op. Het BLOK keurt alles af. Neen het Blok keurt alleen af waar ze niet mee akkoord kunnen gaan. Hetgeen goed is "voor de mensen" , zullen ze heus niet afkeuren hoor. Of denkt U dat ze "euthanasie" willen plegen? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb ook een "leuk" voorbeeldje van vriendjespolitiek aan den lijve ondervonden.
Wegens ziekte van mijn beide ouders leefden wij in grote armoede. Wij woonden in een krot waar de kachel af en toe gewoon naar beneden zakte. Schimmels heel het huis rond, tocht langs ramen en deuren. Wij vroegen een sociale woning aan. Er kwam een sociale assistente en die zag de ellende van de woning, het erg kleine inkomen van mijn vader (alleen ziekenkas). Zij sprak scha en schande over onze situatie en wij zouden met grote prioriteit op de lijst komen. Ze zou als ze op het bureel kwam dadelijk gaan zien hoe vlug ze aan een woning kon geraken voor ons. Eindelijk gloorde een beetje hoop voor ons. Nog even wat papieren invullen mijnheer en mevrouw wist de vriendelijke sociaal assistente te melden. En alle gegevens werden genoteerd. En dan kwam de vraag : bij welk ziekenfonds bent U ? En toen mijn ouders daarop hun lidmaatschapsboekje lieten zien van het Vlaams Ziekenfonds sloeg de plots niet meer zo vriendelijke socieaal assistente paars en groen uit. Ze sloeg haar map dicht met haar papieren, stak ze in haar kabas en vertrok met U hoort nog wel iets. We hebben er nooit meer van gehoord. Misschien was het toen dat ik mijn vertrouwen definitief verloren heb in de corrupte belgische samenleving ? Ik wil U echter het voor onze familie uiteindelijke happy end niet onthouden. De toenmalige eerste minister van dit land (ik noem geen namen maar hij kwam uit de buurt van Antwerpen) had een prive secretaresse. En het toeval wou dat mijn moeder met die secretaresse in de klas had gezeten. Mijn moeder heeft toen een brief geschreven naar die secretaresse en binnen de 2 maanden woonden wij in een mooie, warme flat van een sociale huisvestingsmaatschappij. Wat alleen mijn gedachte bevestigde dat wij inderdaad in een corrupt land leven.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo een antwoord kan men van U verwachten wanneer ge geen uitweg meer ziet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Piano de man die zegt wat U bedoelt ? Dat lijkt verdacht veel op een blok slogan. Ben je zeker dat je geen lid meer bent Metser ?
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet iedereen is geboren in het bed van een notaris of koning. Niet iedereen heeft de ouders gekregen welke door politieke invloed hun domme zoon hebben zien opklimmen tot een wereldvreemde idioot die andere mensen om hun sociale status steeds zit te schelden voor plebs. Met vriendelijke groeten, een tot het plebs behorende genoot. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | ||||
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Schepen
|
![]() Schepen Chantal Pauwels is niet van plan om ontslag te nemen. Zij voelt zich onder meer gesteund door 108 steunbetuigingen die dinsdag op haar kabinet zijn binnengekomen. Het Agalev-partijbestuur, dat om haar ontslag vroeg, wou dinsdagnamiddag een antwoord krijgen van Pauwels. Binnen de groene fractie in de gemeenteraad is er de bereidheid om haar meer tijd te geven. Dat is op vraag van burgemeester Patrick Janssens (sp.a) die eerst de begrotingsbesprekingen op een serene manier wil afronden. De positie van schepen Pauwels wordt ten vroegste morgen besproken
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 | ||||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#180 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Waarom eist men in eerste instantie niet het ontslag van de schepenen,waar de feiten wel zwaarwichtig genoeg zijn ![]()
![]() |