![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() On-topic: Als Bart Debie ooit verder wil komen in Borgerhout, zou ik hem (en het VB) aanraden om ook rekening te houden met de stem van nieuwe Belgen en vreemdelingen/allochtonen, en niet, zoals nu, ze af te doen als tweederangsburgers... Bovendien bewijst het stemgedrag van deze mensen dat ze de politieke situatie in Antwerpen toch wel scherp kunnen inschatten.
Enfin, ik ben blij dat er in Borgerhout vooral gekozen is voor partijen die opkomen voor ieders belang. ![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 oktober 2006 om 17:30. |
||
![]() |
![]() |
#165 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die criminaliteit is het logische gevolg van de verloedering, vervuiling, gettovorming, allochtonisering van bepaalde wijken. Multiculturaliteit gaat gepaard met multicriminaliteit. Daar is geen ontkennen aan. Waarom denk je dat de Belgische gevangenissen uitpuilen van de vreemdelingen? Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#166 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Diegene die hier geraken zijn niet de sukelaars, dit zij diegene die naar hun maatstaven relatief veel geld hebben, en naar hier komen om op een zo eenvoudig mogelijke manier zo veel mogelijk te verdienen. Dat zijn economische imigranten er is geen enkel grond die op tenemen. Velen daarvan leven bij de gratie van ons sociaal bestel niet omdat ze geen kansen hebben maar omdat ze geen kansen willen, en at soort mensen kan je perfect omschrijven als parasieten. Dat ze niet weg gaan bewijst mijn gelijk, maar schrik er niet van als België naar mijn centen kan fluiten en ik ook ga leven van de dop.Nog een jaar en ik stop met werken en ga ook doppen, een deel terug verdienen wat ik teveel betaalde en waar die honderduizenden op teren. Laatst gewijzigd door humble : 9 oktober 2006 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#169 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat heeft het VB hier mee te maken? Die opinie heb ik al meer dan 25 jaar, en ik heb ruim 20 jaar VLD gestemd. Ik stel trouwens vast je geen VB'er hoeft te zijn om er zo over te denken. Sommige van mijn allochtone vrienden denken daar precies hetzelfde over. |
||
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga je me nu beweren dat je ONDERSCHEID (hoe durf je!!!) zou willen maken op basis van cultuur?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 oktober 2006 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 oktober 2006 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan je afvragen wat die progressieve partijen de laatste 30 jaar op dat vlak uitgestoken hebben. Ze beweren steeds dat het VB geen oplossingen aanbrengt, maar welke oplossingen hebben zij al aangebracht de laatste 30 jaar? |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De verkiezingsdebatten logen er niet om. Elk debat (en ik heb ze bijna allemaal gevolgd) centreerde zich uiteindelijk tot die thema's. Het leek wel een collectieve schuldbekentenis. Zelfs Patje Janssens repte zich om te zeggen dat hij reeds de helft van het veiligheidsbeleid van het VB had uitgevoerd. (Eenzelfde statement maakte hij vorig week in een interview in de Knack). Dus Edina en Uh-Huh, zeggen dat er niets aan de hand is, is een beetje hypocriet. Alle partijen gaan hun programma's afstemmen op de problemen die er volgens progressieve die-hards zogezegd niet bestaan. |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dus dit is weer zulk een zever, of zijn het de VB-ers die het niet snappen? Ik dacht dat jullie er juist zo goed in zouden zijn. Wit bij wit, zwart bij zwart, bruin bij bruin. In het dagelijkse leven doen jullie niets anders. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier "bei uns" sorteren de allo's ook hoor: - eerst gooi je het GB zakje met vuilnis naar beneden van 24 hoog - dan gooi je het Aldi zakje met vuilnis naar beneden van 24 hoog - dan gooi je het Lidl zakje met vuilnis naar beneden van 24 hoog. Doen ze het goed zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 oktober 2006 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() misschien moeten we eerst alle allochtonen terug naar eigen land sturen en dan opnieuw verkiezingen houden, zodat het 'eerlijke' verkiezingen worden voor Bart.
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kleine anecdote ter illustratie : toen er nog geen jaar geleden aan de laan voor mijn deur herstelwerken in uitvoering waren, zag ik op een mooie namiddag een 4X4 halt houden. Uit die ferme bak kwamen gekropen : een blonde papa met zonnebril, een blonde mama met zonnebril en twee blonde kinderen (1 jongen, 1 meisje) eveneens met zonnebril : een modelgezinnetje dus. Het was ècht grappig om zien. En wat nu volgt is eigenlijk nog grappiger. Dat modelgezinnetje slaagde erin om in een kleine 20 minuten 1. een zekere hoeveelheid 'afval' op straat achter te laten (blikjes en andere verpakkingen van 'voedsel', enkele kapotte meubels) 2. de vrijgekomen ruimte in de kofferbak van de 4X4 op te vullen met een aantal van de mooie tegels die eigenlijk in de laan voor mijn deur (of in een andere openbare weg) hadden moeten liggen en een zak van het mooie witte zand dat eigenlijk de ruimte tussen die tegels in de laan voor mijn deur diende op te vullen. Het was een van de eerder zeldzame ogenblikken in mijn leven dat ik graag over een GSM-toestel met camera - of een camera tout court - had beschikt. En eigenlijk had ik ook de politie moeten bellen, maar het was veel te mooi weer en ik was dus veel te mild gestemd. Laatst gewijzigd door djimi : 9 oktober 2006 om 19:15. |
|
![]() |