![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 februari 2007 om 11:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
![]() Hij zal wel iets gemakkelijker een baan vinden als hij toevallig het gevraagde diploma heeft en gezien hij meer kent komt hij gemakkelijker in aanmerking voor zijn eerste bevorderingen. Die meerkennis behoudt hij wel als asset voor latere bevorderingen. Het diploma"voordeel" slijt... ![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 februari 2007 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tja Ik kén idd. mannen ![]() ![]() uw punt is hier dat IEDEREEN op zoek is naar zoiets. Hoog opgeleiden naar een laag opgeleide partner, laag opgeleiden naar een nog lager opgeleide partner. bon, in uw geval zou ik zeggen: veel geluk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() al die jaloezie... man man...
get a life! |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() BTW, ik ben al lang gelukkig getrouwd met iemand met gelijkwaardige opleiding. Laatst gewijzigd door filosoof : 24 februari 2007 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Staatssecretaris
|
![]() netto opslag van 21 euro jawel, pfff
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat een gewauwel ...
Als de winsten naar beneden gaan en bedrijven verliezen maken, gaat er hier niemand gratis werken hoor voor een jaartje. Zo'n domme vergelijkingen altijd met de totale winsten van bedrijven. Als je het dan toch vergelijkt, bekijk het dan tenminste per aandeel. Het winstrendement (de omgekeerde koers/winst verhouding) op een gemiddeld bedrijf op de Europese beurzen ligt rond de 6.2% op dit moment. Gezien het risico dat je loopt is dit maar een beperkte premie ten opzichte van de 4.2% die je op veilige staatsobligaties krijgt. Als je dan toch iemand wil aanklagen kijk dan naar de Staat die 70% tot 80% van mijn loon inpikt (personenbelasting + werkgeversbijdrage + btw + roerende en onroerende voorheffing + accijnzen) Maar de linkse rakkers hier willen nog meer overheid zeker? Nog meer verspild geld en nog meer belastingen ... nee, dank u Laatst gewijzigd door Dogbert : 25 februari 2007 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Hoe kom je erbij dat uw priveleven mij zou interesseren, "filosoof"?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 februari 2007 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Ik verdien redelijk goed.
Grappig eigenlijk. Dit forum wordt bevolkt door erg slimme mensen die het blijkbaar moeilijk hebben om de kost te verdienen. Beetje zielig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het maakt niet uit of je partner laag of hoog opgeleid is. Het komt er gewoon op aan dat je elkaar kan aanmoedigen om hogerop te komen. Motivatie wordt voornamelijk gehaald uit de persoonlijke levenssfeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |