![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vergeleken met de bubbelklup daarentegen, zijn we gigantisch groot. En trouwens, bobbelbubbelsmurf, er zijn hier wel meer mensen op dit forum die die posts nog hebben. VM is lang niet de enige. Iedereen die hier reeds een tijd op dit forum is, weet dat u liegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik plaats van hier als de eerste de beste puber direct plat op uw buik te gaan, zou zich hier beter over informeren bij enkele andere forumleden. Deze posts dateren van lang voor uw tijd.
Proficiat, "liberaal", u hebt zich zonet voor de zoveelste keer onsterfelijk belachelijk gemaakt! Het is niet omdat Yann weg is, dat we nu een nieuwe forumnar nodig hebben hoor... Dat u zomaar Patriot!, die toch wel bekendstaat als de grootste partijslaaf hier op het forum, op z'n woord gelooft, zegt meer over u dan over mij.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat de gemeente waar ik steeds heen ga aan Luxemburg grenst. Misschien is het anders in andere gemeenten, maar daar kan ik me niet over uitspreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Aan iedereen die zomaar van Maerlants nepposts gekopieerd heeft, ik daag u uit, geef 'bewijs' of zwijg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zit hier dus weer te liegen. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 december 2006 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() ik heb die quotes met eigen ogen gelezen, beste patriot. Getikt, door uw handen, onder uw naam. Lang, lang geleden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En Pieke kunt ge geen flamingant noemen, hé Bob.
Ik had respect voor uw ambitie en uw gedrevenheid. Ik had respect voor het feit dat ge u volledig inzette voor uw ideaal (al sta ik er niet achter). Nu hebt ge u echter ontmaskerd als een onbenullige leugenaar. Ik ben al mijn respect voor u kwijt. Laatst gewijzigd door lomeanor : 26 december 2006 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Patriot!
Van mij mogen flaminganten inderdaad een eigen republiek hebben. In Siberië dan wel. Oorspronkelijk bericht door Patriot! Ze hebben BUB niet gevraagd, dus de reportage zal wel leugenachtig van aard zijn. Niet geheel onverwacht, natuurlijk, gezien de Hollanders maar wat graag een deel van ons Vaderland weer zouden inpikken Oorspronkelijk bericht door Patriot! Hallo ik ben flamingant. Hier is mijn meest snedige opmerking: Hahahahaah 3 man en ne paardekop van den bub 0.27! hahahahahaha BELGIQUE A PAPA HAHAHAHAHA HEE Oorspronkelijk bericht door Patriot! Wraak nemen. Hoeveel moet je er nog hebben?, ik heb er nog veel staan hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pieke staat toch bekend als flamingant?
Het lijkt me toch duidelijk dat iemand hier valse uitspraken gepost heeft die zogezegd van mij zouden komen. Of Van Maerlant daarmee begonnen is, of hij het ook van iemand heeft overgenomen is me onduidelijk. Wat ik wel weet is dat een leugen een eigen leven is beginnen leiden, met mij als slachtoffer. Dat ik een korte periode uit de BUB ben gestapt en lid ben geweest van Vivant is geen geheim, dat er in die periode door diverse (ex)BUB-leden dingen gezegd zijn die over de schreef gingen ook niet. Wat ik echter wel ten stelligste ontken is dat bovenstaande uitspraken van mij zijn! Dit is wat men noemt een hoax, waarbij handig gebruik gemaakt werd van echte feiten (mijn kortstondige lidmaatschap van een andere partij dan BUB) om onjuistheden (bovenstaande uitspraken) echt te doen lijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Houd jij ons voor debielen die jouw leugens geloven? ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 26 december 2006 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat is daar trouwens mis mee? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wij zijn niet onnozel, Bob.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is niets mis mee, maar met hier te zitten liegen wel.
Laatst gewijzigd door daiwa : 26 december 2006 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem dan? Zit jij te liegen? Of wie dan wel? |
|
![]() |
![]() |