![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gaat over Samrah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Vreemdeling
|
![]() Samrah is een provocateur. Er is geen andere verklaring voor de groteske debiliteiten die hij/zij afscheidt. Ik vermoed dat een olijke VB-er schuil gaat achter de artiestennaam Samrah. Het betoog dat Samrah ontwikkelt en het Nederland dat Samrah hanteert -die naar eigen (nu ja) zeggen geschiedenis studeerde- is danig stuntelig dat het alleen maar door een grapjurk kan bedacht zijn: een jolige VB-er die de zwakhoofdige moslim uithangt maar inlevert op geloofwaardigheid omdat hij/zij de aanvechting van de grol niet kan weerstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
- ongelovigen niet in de hemel komen - je er voor kiest ongelovig te zijn want - iedereen wordt als moslim geboren, en uiteraard - niet-moslims hebben een vergissing gemaakt en zitten op het verkeerde pad, waar ze nog voor zullen boeten als ze in de hel terecht komen. - ze heeft onconditioneel meer sympathie voor moslims dan voor niet-moslims - ze voelt zich in de eerste plaats moslim, dan pas belg. Ten eerste is "moslim" geen identiteit, ten tweede vraag ik me af hoe dergelijke mensen aankijken tegen de scheiding tussen kerk en staat, rechten voor holebi's, euthanasie, abortus, vrijheid van meningsuiting,..... Mensen als Samrah kan je bezwaarlijk een aanwinst noemen voor deze maatschappij. Er valt weinig verschil te merken tussen haar totalitaire uitlatingen en de zever die Adolf Hitler verkocht. Ik wil nu nog aannemen dat ze bepaalde dingen uit woede gezegd heeft (ze werd nu ook niet bepaald welkom geheten), maar dan nog kunnen dergelijke dingen niet door de beugel.
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil niet in uw privéleven pieren, maar ben wel benieuwd naar welke beroepen "haram" zouden zijn voor moslims...
Kan je een algemene aanduiding geven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Schepen
|
![]() Hallo iedereen.. Hier ben ik weer.. Ik heb snel de reacties kunnen lezen en nu gaat de ECHTE samrah eens antwoorden. Ik heb een tijdje geleden dus een reactie op hln site gegeven in verband met lotto. Ter info, ik ben niet fake, ik ben een belgische van marokkaanse afkomst, werk voor de overheid en ben 100% overtuigde Moslima. Ik heb dus toen die reactie geplaatst en heb er zelf niet eens bij stilgestaan dat ik reactie zou kunnen uitlokken tot Laya zei dat er dus op deze site (die ik niet eens kende!) erover werd gediscutieerd.
Mensen, ik heb het niet zo bedoeld! Als ik denk aan arme landen, denk ik automatisch aan Afrika en dan denk ik aan de moslimlanden.. Helemaal niets verkeerd mee bedoeld! En sommige dingen die ik zei hier op deze site heb ik totaal niet gemeend moet ik eerlijk zeggen, en andere dingen heb ik wel gemeend. Ik werd soms zo kwaad dat ik dingen zei die ik niet meende, maar ja, zo is de mens zeker? Denk maar aan een ruzie bij je thuis of bij vrienden, je bent kwaad en zegt toch ook dingen die je achteraf misschien niet zo bedoelde.. Ik ga mij zeker niet excuseren , integendeel. Wat ik wel ga doen, is nu de vragen beantwoorden van degene die vragen hebben. Jullie mogen mij dingen vragen over mijn reactie en ik zal verder uitleg geven over of ik het wel of niet bedoeld heb en waarom ik het gezegd heb. Nog een prettige avond iedereen en in het bijzonder toch een dank je wel aan lieve Laya, je bent een schat van een mens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door colargo : 22 november 2006 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik zou zeggen...ik heb er géén, ik ben extreem verdraagzaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je zegt hier ... Citaat:
Citaat:
Dus indien ik iemand morgen vermoord in naam van Koning Albert, dan is de Koning slecht?[/quote] Wel als die opdracht van de koning uitgaat en dit is wel degelijk het geval met islam. Misdadiger 'profeet' Mohammed: "I have been commanded to fight against people so long as they do not declare that there is no God but Allah". The unbelievers should be fought until they accept Islam"… The Religion of Peace (And be Quiet !) Qur’an 3:150 "Soon We shall strike terror into the hearts of the Infidels, for that they joined companions with Allah, for which He had sent no authority: their abode will be in the Fire!" Qur’an 7:3 "Little do you remember My warning. How many towns have We destroyed as a raid by night? Our punishment took them suddenly while they slept for their afternoon rest. Our terror came to them; Our punishment overtook them." Qur’an 8:12 "I shall terrorize the infidels. So wound their bodies and incapacitate them because they oppose Allah and His Apostle." Allahs apostle said: "I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy), Bukhari 4:52:220 http://www.derafsh-kaviyani.com/engl...onofpeace.html Citaat:
De Joodse stammen nabij Medina heeft hij laten uitmoorden en vrouwen en kinderen als slaven laten afvoeren. De mooiste vrouw van 1 stam heeft hij, nadat hij haar man had vermoord, verkracht. Van de +/- 80 oorlogen die rotmo heeft gevoerd was er maar 1 uit verdediging (de hele eerste) al de anderen waren talloze onuitgelokte raids (roofovervallen en hinderlagen). De eerste onuitgelokte aanval op het christelijke byzantijnse rijk heeft rotmo zelf bevolen. Islam is oorlog, geen vrede. Islam is 'de oorlog' begonnen. De 'vrede' die rotmo met zijn islam voor ogen had is dezelfde als de 'vrede' die Hitler met zijn nazisme voor ogen had. Misdadiger 'profeet' Mohammed: "Bestrijdt hen die niet geloven in allah noch in de Laatste Dag en die niet verboden stellen wat allah en Zijn boodschapper verboden hebben gesteld en die niet zich voegen naar de wezenlijke godsdienst onder degenen aan wie de Schrift gegeven is totdat zij uit de hand de schatting opbrengen in onderdanigheid" Moslims zijn de oorlog begonnen zodra zij de mensheid indeelden in moslims en niet-moslims en opriepen om diegenen te bevechten totdat zij in dezelfde gevaarlijke ideologie geloofden als zijzelf. Islam is oorlog en volgens islam zal het immers pas vrede zijn totdat de hele wereld onder het islamitische juk leeft. Elke andere soort van vrede is onislamitisch en is maar een 'tijdelijke wapenstilstand'. Elke niet-moslim heeft het recht zich tegen die gevaarlijke ideologie te verdedigen. De waarheid over die gevaarlijke ideologie naar buiten te brengen, dit tegen de islampromotors in die de mensen voorliegen om hun islam maar vooruit te helpen. Liegen mag immers volgens islam, als het de islam maar vooruithelpt door diegenen die zichzelf moslim noemen in de islam te houden (staat trouwens de doodstraf op indien men die edenkt te verlaten) en niet-moslims in hun gevaarlijke sekte te doen toetreden. Oorlog is immers misleiding en daar is islam goed in. Citaat:
Citaat:
Citaat:
The profhet of doom. Rotmos (oorlog zij met hem) eigen woorden http://www.prophetofdoom.net/quotes.aspx?g=405&i=4502 http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...a7b4fdbde71902 Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 23 november 2006 om 12:28. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterende tekst smiley!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Schepen
|
![]() Smiley, op jou reageer ik niet, je hebt al een mening gevormd en bent toch overtuigd van je waarheid, dus blijf dan maar zo hoewel ik bij het lezen van je tekst vaak heb moeten lachen.
Ik wil discutieëren maar mensen die Mijn Profeet VREDE ZIJ MET HEM beledigen, die negeer ik. Bobke: je hebt gelijk. De Islaam vraagt van zijn volgelingen om geduld te hebben, om eerlijk te zijn. Ik heb vaak dingen gezegd om jullie te irriteren maar ik heb ook dingen gezegd die ik meende! Carlgustaaf: mijn vrienden zijn zowel moslim als niet-moslim. Ik heb ze allemaal even graag hoewel ik het jammer vind dat mijn vrienden die niet-moslim zijn oogkleppen ophebben. Ik vind het jammer te weten dat de niet-moslims een moeilijk hiernamaals tegemoet gaan. Het zijn en blijven mijn vrienden maar ik moet eerlijk zijn: indien ik zou moeten kiezen tussen mijn geloof of mijn vrienden dan kies ik zonder maar 1 seconde te aarzelen voor mijn geloof. Ik ben 100% overtuigde moslima en ik leef voor mijn geloof, ik kan niet leven zonder mijn geloof. Er zijn zoveel belangrijke zaken in het leven, maar als ik al die belangrijke zaken tegenover mijn geloof zet, zal ik ALTIJD voor mijn geloof kiezen. Eerlijker kan ik niet zijn. En wat die laatste twee verkrachtigen betreft, dat waren BELGEN, geen moslims. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dan zal je waarschijnlijk(alhoewel ik dit betwijfel ![]() ![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |