Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 november 2006, 16:34   #161
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Het gaat over Samrah.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 16:38   #162
quasar
Vreemdeling

Standaard

Samrah is een provocateur. Er is geen andere verklaring voor de groteske debiliteiten die hij/zij afscheidt. Ik vermoed dat een olijke VB-er schuil gaat achter de artiestennaam Samrah. Het betoog dat Samrah ontwikkelt en het Nederland dat Samrah hanteert -die naar eigen (nu ja) zeggen geschiedenis studeerde- is danig stuntelig dat het alleen maar door een grapjurk kan bedacht zijn: een jolige VB-er die de zwakhoofdige moslim uithangt maar inlevert op geloofwaardigheid omdat hij/zij de aanvechting van de grol niet kan weerstaan.
quasar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 17:16   #163
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Dat je nog héél veel moet bijleren staat buiten kijf.

Is dit een schoolforum?
nog steeds geen antwoordt

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 18:04   #164
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ze heeft kritiek geuit op terroristen die de Islam misbruiken, heb je dat niet gelezen? Ik heb nergens zien staan dat ze sympatiseert met relschoppers, met mij praat ze daar zeker anders over.
Ja, en ze heeft ook rechtuit gezegd dat
- ongelovigen niet in de hemel komen
- je er voor kiest ongelovig te zijn want
- iedereen wordt als moslim geboren, en uiteraard
- niet-moslims hebben een vergissing gemaakt en zitten op het verkeerde pad, waar ze nog voor zullen boeten als ze in de hel terecht komen.
- ze heeft onconditioneel meer sympathie voor moslims dan voor niet-moslims
- ze voelt zich in de eerste plaats moslim, dan pas belg. Ten eerste is "moslim" geen identiteit, ten tweede vraag ik me af hoe dergelijke mensen aankijken tegen de scheiding tussen kerk en staat, rechten voor holebi's, euthanasie, abortus, vrijheid van meningsuiting,.....

Mensen als Samrah kan je bezwaarlijk een aanwinst noemen voor deze maatschappij. Er valt weinig verschil te merken tussen haar totalitaire uitlatingen en de zever die Adolf Hitler verkocht. Ik wil nu nog aannemen dat ze bepaalde dingen uit woede gezegd heeft (ze werd nu ook niet bepaald welkom geheten), maar dan nog kunnen dergelijke dingen niet door de beugel.
Oud 22 november 2006, 20:11   #165
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
Ja, en ze heeft ook rechtuit gezegd dat
- ongelovigen niet in de hemel komen
- je er voor kiest ongelovig te zijn want
- iedereen wordt als moslim geboren, en uiteraard
- niet-moslims hebben een vergissing gemaakt en zitten op het verkeerde pad, waar ze nog voor zullen boeten als ze in de hel terecht komen.
- ze heeft onconditioneel meer sympathie voor moslims dan voor niet-moslims
- ze voelt zich in de eerste plaats moslim, dan pas belg. Ten eerste is "moslim" geen identiteit, ten tweede vraag ik me af hoe dergelijke mensen aankijken tegen de scheiding tussen kerk en staat, rechten voor holebi's, euthanasie, abortus, vrijheid van meningsuiting,.....

Mensen als Samrah kan je bezwaarlijk een aanwinst noemen voor deze maatschappij. Er valt weinig verschil te merken tussen haar totalitaire uitlatingen en de zever die Adolf Hitler verkocht. Ik wil nu nog aannemen dat ze bepaalde dingen uit woede gezegd heeft (ze werd nu ook niet bepaald welkom geheten), maar dan nog kunnen dergelijke dingen niet door de beugel.
Ik heb die discussie gehad met mijn moslim partner, hij is er ook van overtuigd dat ik niet naar de hemel ga maar eeuwig ga branden in de hel na mijn dood. Niet zozeer omdat ik geen moslima ben maar omdat ik constant dingen doe die in zijn ogen of voor zijn geloof haram zijn, ik eet varkensvlees, drink occasioneel alcohol en mijn beroep is Haram met hoofdletter H... So???? Hij mag die mening hebben (hij wrijft dat niet in mijn gezicht, ik heb hem daar zelf naar gevraagd) daarom is het nog niet zo. Ik denk daar anders over, mijn geloof zegt anders, dat moslims dat over mij zeggen/denken dat raakt me niet, we zullen zien wanneer het zover is wie gelijk heeft.

Zoals ik al zei... ik voel me ook niet in de eerste plaats Belg maar wel moeder en vrouw, zij heeft niet gezegd dat ze zich in de eerste plaats... euhm, het is niet aan mij hier te zeggen waar haar roots liggen... voelt maar moslima en daarmee heeft ze echt niets verkeerd gezegd. Voor moslims is de Islam het belangrijkste in hun leven, ik heb daar echt geen problemen mee... waar ik wel problemen mee zou hebben dat is wanneer ze zich eerst ** zou voelen en geen Belgische, das heel wat anders vind ik.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 20:16   #166
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik wil niet in uw privéleven pieren, maar ben wel benieuwd naar welke beroepen "haram" zouden zijn voor moslims...

Kan je een algemene aanduiding geven?
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 21:44   #167
Samrah
Schepen

Standaard

Hallo iedereen.. Hier ben ik weer.. Ik heb snel de reacties kunnen lezen en nu gaat de ECHTE samrah eens antwoorden. Ik heb een tijdje geleden dus een reactie op hln site gegeven in verband met lotto. Ter info, ik ben niet fake, ik ben een belgische van marokkaanse afkomst, werk voor de overheid en ben 100% overtuigde Moslima. Ik heb dus toen die reactie geplaatst en heb er zelf niet eens bij stilgestaan dat ik reactie zou kunnen uitlokken tot Laya zei dat er dus op deze site (die ik niet eens kende!) erover werd gediscutieerd.
Mensen, ik heb het niet zo bedoeld! Als ik denk aan arme landen, denk ik automatisch aan Afrika en dan denk ik aan de moslimlanden.. Helemaal niets verkeerd mee bedoeld!
En sommige dingen die ik zei hier op deze site heb ik totaal niet gemeend moet ik eerlijk zeggen, en andere dingen heb ik wel gemeend. Ik werd soms zo kwaad dat ik dingen zei die ik niet meende, maar ja, zo is de mens zeker? Denk maar aan een ruzie bij je thuis of bij vrienden, je bent kwaad en zegt toch ook dingen die je achteraf misschien niet zo bedoelde..
Ik ga mij zeker niet excuseren , integendeel. Wat ik wel ga doen, is nu de vragen beantwoorden van degene die vragen hebben. Jullie mogen mij dingen vragen over mijn reactie en ik zal verder uitleg geven over of ik het wel of niet bedoeld heb en waarom ik het gezegd heb.
Nog een prettige avond iedereen en in het bijzonder toch een dank je wel aan lieve Laya, je bent een schat van een mens!
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 22:00   #168
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik wil niet in uw privéleven pieren, maar ben wel benieuwd naar welke beroepen "haram" zouden zijn voor moslims...

Kan je een algemene aanduiding geven?
Laat mij het heel algemeen houden... ik praat voor mijn job zowel met vrouwen als met mannen over sex. Was ik moslima dan zou mijn beroep zeker en vast niet kunnen...
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 23:18   #169
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat zij er van uitgaat dat er maar één religie is dat is haar zaak, ik weet wel beter. Ik ben christen en daar ben ik fier op...Ik ben ook "christen" maar k'zou bij 'god' nie weten waarom ik daar 'fier' moet op zijn. maar begrijp me niet verkeerd, Samrah is en blijft mijn maatje.. als jij je daardoor laat beïnvloeden is dat jammer voor je. !!
Islamwetten staan helemaal niet boven 'onze' wet. Een goede moslim past zich aan en handelt eerst naar de wet en dan naar de Koran... bij ons gaat dat dan ook zo en zo wordt het ook in de moskee gepredinkt (in mijn gemeente althans).
Ja we zien het iedere dag dat ze zich aanpassen

Om on topic te blijven... het is Samrah haar persoonlijke mening dat ze 'eigen volk' eerst verkiest. MB Marokkaans Belang
Het is moedig van haar om daarvoor uit te komen, ik heb daar privé met haar over gediscussieerd maar natuurlijk niet op het lage niveau van sommigen hier op het forum. Ik zou het jammer vinden als Belgen nu gaan aannemen dat elke moslim er zo over denkt. Ik ervaar zelf genoeg dat het niet zo is, ik ken voorbeelden van moslims die belgen in nood helpen wanneer ze vinden dat die belg het meer kan gebruiken dan hun moslim-vrienden die het toch ook niet zo breed hebben.

Ze geven een aalmoes omdat dit zo in de koran staat, denk niet dat je iemand daarmee permanent uit de problemen haalt.
Onze belgische-vrienden geven aan hen ..... OCMW, zelfs diegene die het niet nodig hebben onder hen krijgen het!!

Marokkaanse jongeren - Aziatische jongeren bv toch een groot verschil. Ligt in godsdienst-cultuur. We praten zelf niet over klein belgenland maar wereldwijd ziet men dat maghrebs doordrijvers zijn ivm hun cultuur-godsdienst.Duurt al 1500 jaar en het zal zo blijven. Jammer dat het geweld v/h midden-oosten nu ook naar hier komt. Niemand heeft dit gevraagd, maar we zitten ermee...

Ps: van mijn part mogen hier meer moslims op het forum zitten, want op een moslimforum kun je niet dialogeren.
Het is een monoloog, zeg je iets dat ze niet graag horen al is het de waarheid dan vlieg je eruit. Enfin is een voorproefje van wat de nieuwe maatschappij zal worden.

Laatst gewijzigd door colargo : 22 november 2006 om 23:30.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 23:55   #170
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
En sommige dingen die ik zei hier op deze site heb ik totaal niet gemeend moet ik eerlijk zeggen, en andere dingen heb ik wel gemeend. Ik werd soms zo kwaad dat ik dingen zei die ik niet meende, maar ja, zo is de mens zeker? Denk maar aan een ruzie bij je thuis of bij vrienden, je bent kwaad en zegt toch ook dingen die je achteraf misschien niet zo bedoelde..
Is dat toegelaten in uw geloof, of moet een mens zichzelf onder controle houden?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 02:17   #171
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quasar Bekijk bericht
Samrah is een provocateur. Er is geen andere verklaring voor de groteske debiliteiten die hij/zij afscheidt. Ik vermoed dat een olijke VB-er schuil gaat achter de artiestennaam Samrah. Het betoog dat Samrah ontwikkelt en het Nederland dat Samrah hanteert -die naar eigen (nu ja) zeggen geschiedenis studeerde- is danig stuntelig dat het alleen maar door een grapjurk kan bedacht zijn: een jolige VB-er die de zwakhoofdige moslim uithangt maar inlevert op geloofwaardigheid omdat hij/zij de aanvechting van de grol niet kan weerstaan.
Laya zegt dat ze dat meiske persoonlijk kent, dat het een leuke meid is..?...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 02:21   #172
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
Al 6595 berichten gepost en dat kan niet eens deftig nederlands, om maar te zwijgen van de inhoud.
een meerderwaardigheids-komplex, een schoolmeester-komplex... Wat is er nog mis met u? Scheve poten? een bochel?
Oud 23 november 2006, 02:26   #173
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee ik leef niet met een Noordafrikaan (dat is toch wat een Magrebijn is, niet?) maar met iemand van het midden-oosten, de twee zijn in het algemeen niet te vergelijken... of had je het over een moslim? Hij is moslim ja en daarvoor heb je al es op mijn kop gesch... dus dat hoeft je nu niet weer te doen. En nee ik ben niet bevooroordeeld, ik heb hier al in het lang en het breed laten weten dat het mijn mening is dat het meeste allochtone uitschot hier in ons land 'Magrebijn' is, Circe heeft (vergeef me als ik me vergis he Circe) mijn partner zelfs van racisme beschuldigd toen ik zei dat hij ook niet van Noordafrikanen moet weten omdat ik wou aantonen dat 'de moslims' niet bestaan.
Toen ik Samrah leerde kennen wist ik niet dat ze Marokkaanse was, het klikte en ik ben niet van het type dat dan de mensen de rug gaat toekeren voor hun afkomst. Ik heb haar steeds met respect behandeld (en ben van plan dat nog te doen), zij mij ook en wij kunnen gewoon heel lang discussiëren over onze verschillende manier van denken (en koetjes en kalfjes) zonder dat het ene woord hoger gaat dan het andere. Ik blijf er dus bij dat ik Samrah een leuke meid vind, iedereen heeft een duivel in zich en bij haar komt die naar boven als aan haar religie wordt geraakt, bij mij wanneer iemand iets zegt over mijn kind of mijn partner dat onterecht is. Wanneer bij jou carlgustaaf?
Ja, ik zal u even vertellen wat mijn "zwakke plekken" zijn... niet goed wijs zeker?
ik zou zeggen...ik heb er géén, ik ben extreem verdraagzaam.
Oud 23 november 2006, 02:30   #174
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Circe je hebt gelijk, ze is hier uit de bocht gegaan... maar ze is gewoon eerlijk geweest in haar geciteerde post, ik noem het zelfs moedig.. als zij er zo over denkt is dat haar zaak maar ze spreekt voor zich (en een deel van de moslimgemeenschap waarschijnlijk).. niet voor de moslimgemeenschap tout court.
Mensen die zich uitgedaagd voelen door wat ze zegt kunnen dat toch op een andere manier laten blijken vind ik, het ene heeft gewoon het andere uitgelokt...
Ze heeft uitspraken gedaan die niet echt in haar aard liggen, ze heeft in een franse colère laten uitschijnen dat ze profiteren van de staat gerechtvaardigd vind maar aan de andere kant gaat ze wel elke dag gaan werken (de helft van je centen gaan dus zeker niet naar haar, ze draagt zelf haar steentje bij) en toen ik haar raad vroeg over het laten afkomen van mijn partner zijn moeder (op bezoek uiteraard) waarschuwde ze me ervoor om voorzichtig te zijn opdat ze niet zou willen blijven. Nogal tegenstrijdig met haar tantes die ze zou willen laten permanent immigreren he?
Ik geef haar enig krediet.
in elk geval, ge zijt een goede kameraad...hopelijk verdient die vrouw dat ge haar zo verdedigt....
Oud 23 november 2006, 02:35   #175
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
nog steeds geen antwoordt
nog altijd aan het zagen, jochie? Als ge braaf zijt krijgt ge een loukoum straks
Oud 23 november 2006, 02:41   #176
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Hallo iedereen.. Hier ben ik weer.. Ik heb snel de reacties kunnen lezen en nu gaat de ECHTE samrah eens antwoorden. Ik heb een tijdje geleden dus een reactie op hln site gegeven in verband met lotto. Ter info, ik ben niet fake, ik ben een belgische van marokkaanse afkomst, werk voor de overheid en ben 100% overtuigde Moslima. Ik heb dus toen die reactie geplaatst en heb er zelf niet eens bij stilgestaan dat ik reactie zou kunnen uitlokken tot Laya zei dat er dus op deze site (die ik niet eens kende!) erover werd gediscutieerd.
Mensen, ik heb het niet zo bedoeld! Als ik denk aan arme landen, denk ik automatisch aan Afrika en dan denk ik aan de moslimlanden.. Helemaal niets verkeerd mee bedoeld!
Ik ga mij zeker niet excuseren , integendeel. Wat ik wel ga doen, is nu de vragen beantwoorden van degene die vragen hebben. Jullie mogen mij dingen vragen over mijn reactie en ik zal verder uitleg geven over of ik het wel of niet bedoeld heb en waarom ik het gezegd heb.
Nog een prettige avond iedereen en in het bijzonder toch een dank je wel aan lieve Laya, je bent een schat van een mens!
je hebt gezegd dat je , als het morgen oorlog is, je zonder aarzelen de wapens opneemt, om je moslim-broeders te helpen, zelfs als je die niet kent, en tégen je vrienden hier...Kunnen we dan nog over "vrienden" spreken?
Oud 23 november 2006, 12:26   #177
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat noem ik geen Moslim. Een moslim zal enkel vechten als hij als eerste wordt aangevallen. Iemand die met bommen gooit, of wtc torens naar beneden haalt en daarmee onschuldige mensen doodt, noem ik geen moslim! Dat noem ik een terrorist.. En aan de kant van een terrorist sta ik niet.. De Islaam verbiedt dat je onschuldige mensen aanvalt!
Dit klopt niet men hoeft de islamitische teksten, geschiedenis, levenswijze van misdadiger rotmo enz. maar te bekijken. Je spreekt jezelf trouwens tegen. Uit islamitisch oogpunt doen die terroristen immers niks fout want alle niet-moslims die nog niet onderdrukt zijn door de islam, die nog niet tot dhimmi/2de rangsburger zijn herleid zijn niet onschuldig en moeten worden bevochten tot zij onderdworpen zijn aan het vrijheidsberovende islamitisch dictaat. .

Je zegt hier ...

Citaat:
Dieren zijn onschuldig.. En staan in een hoge rang in de Islaam.. Dieren zijn heel belangrijk voor ons..Ongelovigen daarin tegen.. Zijn niet onschuldig..
trouwens zelf dat ongelovigen/niet-moslims niet onschuldig zijn, zelfs lager/erger dan dieren.... net zoals de terrosristen dit doen naar het voorbeeld van misdadiger rotmo en zoals het in uw haatzaaiend islamitisch rotboek geschreven staat.

Citaat:
Smiley, nogmaals, Allah is inderdaad AKBAR , daar liegen die terroristen niet over..
Allah is een van oorsprong heidense maangod die de stam, waartoe Mohammed behoorde, vereerde. Allah is helemaal niet dezelfde god als die van bvb het christendom. Jezus christus is trouwens de anti-mohammed.

Dus indien ik iemand morgen vermoord in naam van Koning Albert, dan is de Koning slecht?[/quote]

Wel als die opdracht van de koning uitgaat en dit is wel degelijk het geval met islam.
Misdadiger 'profeet' Mohammed:

"I have been commanded to fight against people so long as they do not declare that there is no God but Allah". The unbelievers should be fought until they accept Islam"…
The Religion of Peace (And be Quiet !)

Qur’an 3:150 "Soon We shall strike terror into the hearts of the Infidels, for that they joined companions with Allah, for which He had sent no authority: their abode will be in the Fire!"

Qur’an 7:3 "Little do you remember My warning. How many towns have We destroyed as a raid by night? Our punishment took them suddenly while they slept for their afternoon rest. Our terror came to them; Our punishment overtook them."

Qur’an 8:12 "I shall terrorize the infidels. So wound their bodies and incapacitate them because they oppose Allah and His Apostle."

Allahs apostle said: "I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy), Bukhari 4:52:220

http://www.derafsh-kaviyani.com/engl...onofpeace.html

Citaat:

Misdaden? De enige misdaad die ik ken, zijn de misdaden gepleegd tegen de Islaam.
En denk jij wel te zijn door te weten welke misdaden gepleegd zijn? Ga nog wat geschiedenis gaan leren jong.. Ge waart er duidelijk gebuisd op
Hoe kan men nu een misdaad plegen tegen een ideologie vergelijkbaar met het nazisme? Gevaarlijke ideologieen die de hele wereld willen onderwerpen die zich beter wanen dan 'de anderen' en die mensen die niet tot die gevaarlijke sekte willen toetreden willen onderdrukken, in het beste geval tot 2de rangsburgers willen herleiden en in het slechtste geval (indien zij zich tegen die onderdrukking willen verzetten) doden, net zoals rotmo het hen heeft voorgedaan.

De Joodse stammen nabij Medina heeft hij laten uitmoorden en vrouwen en kinderen als slaven laten afvoeren. De mooiste vrouw van 1 stam heeft hij, nadat hij haar man had vermoord, verkracht. Van de +/- 80 oorlogen die rotmo heeft gevoerd was er maar 1 uit verdediging (de hele eerste) al de anderen waren talloze onuitgelokte raids (roofovervallen en hinderlagen). De eerste onuitgelokte aanval op het christelijke byzantijnse rijk heeft rotmo zelf bevolen. Islam is oorlog, geen vrede. Islam is 'de oorlog' begonnen. De 'vrede' die rotmo met zijn islam voor ogen had is dezelfde als de 'vrede' die Hitler met zijn nazisme voor ogen had.

Misdadiger 'profeet' Mohammed: "Bestrijdt hen die niet geloven in allah noch in de Laatste Dag en die niet verboden stellen wat allah en Zijn boodschapper verboden hebben gesteld en die niet zich voegen naar de wezenlijke godsdienst onder degenen aan wie de Schrift gegeven is totdat zij uit de hand de schatting opbrengen in onderdanigheid"

Moslims zijn de oorlog begonnen zodra zij de mensheid indeelden in moslims en niet-moslims en opriepen om diegenen te bevechten totdat zij in dezelfde gevaarlijke ideologie geloofden als zijzelf. Islam is oorlog en volgens islam zal het immers pas vrede zijn totdat de hele wereld onder het islamitische juk leeft. Elke andere soort van vrede is onislamitisch en is maar een 'tijdelijke wapenstilstand'. Elke niet-moslim heeft het recht zich tegen die gevaarlijke ideologie te verdedigen. De waarheid over die gevaarlijke ideologie naar buiten te brengen, dit tegen de islampromotors in die de mensen voorliegen om hun islam maar vooruit te helpen. Liegen mag immers volgens islam, als het de islam maar vooruithelpt door diegenen die zichzelf moslim noemen in de islam te houden (staat trouwens de doodstraf op indien men die edenkt te verlaten) en niet-moslims in hun gevaarlijke sekte te doen toetreden. Oorlog is immers misleiding en daar is islam goed in.

Citaat:
Neen, maar je zal het misschien nodig hebben in het hiernamaals..
Een goedhartig mens die de gevaarlijke rotideologie islam afwijst zal de laatste zijn die zal branden in uw imaginaire hel. Als de vreselijke, van oorsprong heidense maangod, allah bestaat dan is dit alleszins niet een god van liefde maar veeleer een beschrijving van een duivel. Iemand die goedhartige mensen voor eeuwig laat branden enkel en alleen maar omdat zij niet tot die gevaarlijke ideologie willen behoren en die een misdadiger als rotmo uitkiest om zijn boodschap te verkondigen kan niet anders dan 'de duivel' zelf zijn.

Citaat:
Belg zijn is ook niet om trots op te zijn, zelf in het buitenland (toen ik tegen een andere toerist zei dat ik van België ben) toen zei die: waar die verkrachtingen en moorden altijd gebeuren? Nog liever als een moslim bekeken worden, dan als een verkrachter of een moordenaar..
Tja, de laatste 2 kinderverkrachtingen en moorden werden toch gepleegd door een moslim net zoals de ingevoerde 'verrijkende' groepsverkrachtingen. De profeet van de islam was trouwens zelf een verkrachter en een moordenaar. Je hoeft de islamitische annalen er maar op na te lezen. De meeste mensen die zichzelf moslim noemen doen dit uit onwetendheid. Zij zijn voorgelogen en vertellen die leugens op hun beurt verder aan anderen. De vuiligheid van de islam en haar 'profeet' kennen zij niet, dit word hen immers verzwegen, hoe zou de islam anders kunnen groeien ? De terroristen die wereldwijd toeslaan kennen die waarheid wel en handelen er ook naar. Hun doel is wat rotmo voorop stelde. De hele wereld onder het islamitische juk brengen. Daarom ook dat vrijheid de universele mensenrechten en democratie volgens islam 'des duivels' zijn. Van gelijke rechten voor moslims en niet-moslims vrijheid van godsdienst enz. kan volgens islam immers geen sprake zijn. Islam is immers de enige echte ware godsdienst en moslims zijn beter dan niet-moslims en mogen zeker niet worden geholpen op hun (in de ogen van de gevaarlijke sekte) 'zondige' pad. Vandaar ook dat 'zakaat' enkel geldig is als men het aan moslims geeft. Niet-moslims daarentegen moeten in een perfecte islamitische staat/dictatuur het leven zo moeilijk/hard mogelijk worden gemaakt (discriminatie, vernedering, extra hoge belasting (beschermingsgeld om niet door moslims te worden vermoord) enz.)

Citaat:
Moslim zijn daar ben ik O zo trots op, blijf jij maar ongelovig Smiley, daar lig ik niet wakker van. Jij nu ook niet..
Ik zal daar nooit wakker van liggen het enige waar ik wakker van lig is dat die gevaarlijke ideologie alles wat onze voorouders hebben opgebouwd, de vrijheid die wij dank zij hun genieten, door die gevaarlijke ideologie zal worden afgenomen eens haar volgelingen de meerderheid in dit land hebben bereikt en alzo de voor niet-moslims discriminerende vrijheidsberovende islamitische wetten via onze democratie zullen kunnen invoeren. De met alle niet-moslims in oorlog zijnde islam die de nog te onderwerpen mensen voorliegt zolang zij zwak en in de minderheid is tot zij (haar volgelingen) voldoende sterk in aantal geworden, zijn zoals rotmo het destijds heeft voorgedaan en elk verdrag verbrak zodra hij sterk genoeg geworden was. Vanaf dan was het immers uit met de 'tolerantie' en liet rotmo (en zijn rotideolgogie) zijn ware gelaat zien.

The profhet of doom. Rotmos (oorlog zij met hem) eigen woorden
http://www.prophetofdoom.net/quotes.aspx?g=405&i=4502

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...a7b4fdbde71902

Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is.

http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 23 november 2006 om 12:28.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 13:01   #178
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Schitterende tekst smiley!
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 19:27   #179
Samrah
Schepen

Standaard

Smiley, op jou reageer ik niet, je hebt al een mening gevormd en bent toch overtuigd van je waarheid, dus blijf dan maar zo hoewel ik bij het lezen van je tekst vaak heb moeten lachen.

Ik wil discutieëren maar mensen die Mijn Profeet VREDE ZIJ MET HEM beledigen, die negeer ik.

Bobke: je hebt gelijk. De Islaam vraagt van zijn volgelingen om geduld te hebben, om eerlijk te zijn. Ik heb vaak dingen gezegd om jullie te irriteren maar ik heb ook dingen gezegd die ik meende!

Carlgustaaf: mijn vrienden zijn zowel moslim als niet-moslim. Ik heb ze allemaal even graag hoewel ik het jammer vind dat mijn vrienden die niet-moslim zijn oogkleppen ophebben. Ik vind het jammer te weten dat de niet-moslims een moeilijk hiernamaals tegemoet gaan.
Het zijn en blijven mijn vrienden maar ik moet eerlijk zijn: indien ik zou moeten kiezen tussen mijn geloof of mijn vrienden dan kies ik zonder maar 1 seconde te aarzelen voor mijn geloof. Ik ben 100% overtuigde moslima en ik leef voor mijn geloof, ik kan niet leven zonder mijn geloof. Er zijn zoveel belangrijke zaken in het leven, maar als ik al die belangrijke zaken tegenover mijn geloof zet, zal ik ALTIJD voor mijn geloof kiezen. Eerlijker kan ik niet zijn.

En wat die laatste twee verkrachtigen betreft, dat waren BELGEN, geen moslims.
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 20:50   #180
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
een meerderwaardigheids-komplex, een schoolmeester-komplex... Wat is er nog mis met u? Scheve poten? een bochel?
begin eerst met het zoeken van bestaande nederlandse woorden, probeer ze daarna juist te schrijven en uiteindelijk lees wat je schrijft.
Dan zal je waarschijnlijk(alhoewel ik dit betwijfel ) tot de conclusie komen dat die smileys der ook niet in passen

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be