![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 december 2006 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Burger
|
![]() Allee, nu nog wat anarcho-fascisten en we zijn compleet, ik voel het!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens...
Was jij het niet die mij het verband tussen demagogie en directe democratie hielp 'zien' enkel en alleen omdat je mij niet tot vloeken kon verleiden....
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
Knuppel jou verleiden is het laatste dat ik zou willen! Verder zou ik toch hopen dat het nu duidelijk is over die demagogie anders was het ook allemaal nutteloos geweest... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() democratie en belgicisme, het blijft een moeilijke combinatie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door gladiator : 17 december 2006 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mensen die in wallonie naar de decascoop gaan moeten nederlandse ondertiteling kunnen zien. in Walibi wil ik dat ze mij in het Nederlands kunnen bedienen en ga zo maar door;allemaal zaken die walen hier bij ons wel krijgen. Jammer genoeg zijn er teveel Walen bij die liever lekker arrogant blijven doen en geen Nederlands willen leren etc..... Walen moeten dus in Vlaanderen in hun taal terecht kunnen maar het omgekeerde moet dan ook maar zijn,zo simpel is het tenzij men onafhankelijk word,dan doen ze pas wat ze willen en doen WIJ wat we willen, zonder Vloemansen. ![]() Laatst gewijzigd door Pluche : 17 december 2006 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jij bedoelde was duidelijk, maar evenzeer volslagen nutteloos. Demagogie en directe democratie hebben niets, maar dan ook niets met elkaar te maken.
![]() |
#172 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettemin is Vloemans niet de enige belgicist die refereerde naar het leger ingeval Vlaanderen zich zou durven onafhankelijk verklaren.... Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Welke fascistische vrienden? Bij mijn weten bestaat er geen enkele fascistische partij of organisatie...
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Liever verwijzen naar een "parlementaire ontbinding" zoals in Tsechoslovakije dan naar een "volksontbinding" zoals in Montenegro. De schrik van de mening van het volk zit er duidelijk in bij het handjevol flaminganten ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, Leterme op kop.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is dat echt? .... dat vind ik niet zo erg voor die royals (die maken zich toch maar rijk op de rug van de burgers). Wel vind ik het een kompleet misbruik van kinderen en zieke mensen. Gemeenten en dus gemeentepolitiekers die dat doen moeten voor het gerecht worden gedaagd, wegens mishandeling!!!
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |