![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
W O bedoel je?
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk! In ieder geval mbt de encyclopedien Ik heb van te voren toch ook gezegd dat ik ook de uitkomst niet wist? En het zelf ook spannend en boeiend vond. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 januari 2007 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Effe een rechtzetting betreffende het jaar van uitgave van mijn encyclopedie. Deel 1 is een uitgave van 1971, deel 10 1974 en deel 25 een uitgave van 1979. De uitgaves van de afzonderlijke delen verschillen dus.
Deel 24(VAAT/WAC) is een uitgave van 1979 en hierin is Jimmy Carter de laatste president van de VS. In het supplement, een uitgave van 1980, staat geen lijst van presidenten maar is Jimmy Carter de enige die als president voorkomt in de meest recente geschiedenis. Edit: In het supplement staat Ronald Reagan vermeld als presidentskandidaat.
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 15 januari 2007 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het ook niet begrepen op vrijmetselaars en andere geheime clubjes, maar dit is ronduit belachelijk! ![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ps. Pindar, ge maakt uzelf hier alweer onsterfelijk belachelijk door dit soort 'experimenten' die mij eerlijk gezegd aan Tommy Cooper doen denken. Dank u, o forumclown. ![]() ![]() ![]() Ps. Cooper stierf op het podium tijdens een act. Hoe is het nog met uw hart, Pinda? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 15 januari 2007 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga dat hier niet helemaal terug lezen maar als ik het goed begrijp is dat experiment hier op ne fameuze sisser afgelopen
of heb ik toch iets gemist?
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsja het is een experiment Dus je weet van te voren de uitkomst niet, anders is het geen experiment. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister
|
![]() Omdat het misschien wel opgevallen zou zijn bij het uitkomen van die encyclopedieen als de vermelde president nog niet verkozen was? Die mensen toen waren ook niet achterlijk.
![]() |
![]() |
#171 |
Burgemeester
|
![]() bedtimestories
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() verhalen over trollen, kastelen waar in de kelders reptielen uitgebroed worden, aliens, rituelen waarbij kinderen verkracht worden... zijn niet echt bevorderlijk voor uw goede-nacht-rust. Denk je niet?
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 22 januari 2007 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Ontken je dat er het mogelijk is dat er machtige personen zijn (met veel geld) die meedoen aan rituelen waar ze kinderen verkrachten? Zo ja, wat zijn dan je argumenten waarom je denkt dat dit niet mogelijk is?
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#175 |
Burgemeester
|
![]() kunnen er ervaringen gedeeld worden ofzo?
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
trollen: no way kastelen met kelders waar reptielen uitgebroed worden: no way aliens: no way rituelen waarbij kinderen verkracht worden: absoluut waar enne... ik heb geen bewijzen voor deze laatste. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ze zijn daar weer. de nwo! de nwo!
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President