Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 januari 2004, 14:16   #161
JP
Partijlid

JP's schermafbeelding

Standaard

[quote="H. Guderian"][size=7]11 maart 2004, NSV-betoging in Antwerpen![/size]

Alle 5 de leden? En zorg dat je van deze keer niet (terecht) wordt uitgescholden voor rotte vis door de omstaanders zoals bij de opening van Vlerick.
Oud 8 januari 2004, 15:19   #162
Rosse van Rostock
Partijlid

Standaard

11 maart, uiterst links tegen gematigd links, dat zal weer de moeite zijn....
Oud 8 januari 2004, 15:32   #163
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht net dat het daar een leuk onderonsje wordt, die 15 extremisten van links die de Internationale al zingend, en de 15 extremisten van rechts die Haj-li haj-lo haj-la al zingend, mekaar tegenkomen.

Zouden we die 30 zotten niet gewoon op een veld zetten ergens in the middle of nowhere ? Dan kunne e zingen en roepen wat ze maar willen, mekaar op de kop kloppen, maakt allemaal niet uit.

En dan storen ze niemand. Want wie moet dat gelul nu hebben?
Oud 8 januari 2004, 15:33   #164
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Zouden we die 30 zotten niet gewoon op een veld zetten ergens in the middle of nowhere ? Dan kunne e zingen en roepen wat ze maar willen, mekaar op de kop kloppen, maakt allemaal niet uit.

En dan storen ze niemand. Want wie moet dat gelul nu hebben?
Dat is dé oplossing!!!
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2004, 20:23   #165
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LA'er
Ik benieuwd wat het zal worden. Facisten tegen communisten. Eigenlijk wel erg dat er mensen die zich met zoiets bezighouden. En dan dat belachelijk lied van die NSV'er. Die vuile jood is de druppel die de emmer deed overlopen.

Ik zeg ook wel eens vuile jood maar dan tegen iemand van den Antwerp (die zichzelf Joden noemen) omdat ik voor beerschot ben maar in de context dat u die uitspraak hebt gedaan getuigd toch wel van uw kennis over economie. En als u niet snapt wat ik daarmee bedoel, innige deelneming dan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LA'er
Ik zeg ook wel eens vuile jood
tiens, tiens...
Mijn woorden niet uit de context trekken. Als u wat verder leest zult u begrijpen wat ik bedoel!
Oud 8 januari 2004, 20:40   #166
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groen

je kan eraan twijfelen of het vlaams-blok fascistisch is, maar dit is een fascistische, nazistische en beledigende tekst en hoort niet thuis op een democratisch forum als dit!
Als je het niet eens bent met die visie, kun je natuurlijk altijd ertegen gaan betogen!

Vreedzaam betogen uiteraard! Wij hebben geen stokken of stenen nodig om mijn gedacht te zeggen. En de boodschap kan bovendien nog harder aankomen dan die stenen ook

De vreedzame betoging op 11 maart begint om 19u op de Ossenmarkt.

Yeps Greta Chool , jullie vreedzaam ken ik nog van vorig jaar in leuven eerst een 100 tal linke krakers die half leuven afbraken en dan een nog iets grotere hoop ongeregeld die kat en muis speelde met de ordediensten en dan wat vuurwerk afsteken naar de mensen ECHT WREED VREEDZAAM

PS AAN GC DE SIMPELE KLOOT TOT 11 MAART , LAAT DIT JAAR JE VUURWERK THUIS EN GA EENS NAAR DE KAPPER , K WIL GEEN LUIZEN UIT JE LANGE RASTA HAREN
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2004, 20:49   #167
Groen
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
Yeps Greta Chool , jullie vreedzaam ken ik nog van vorig jaar in leuven eerst een 100 tal linke krakers die half leuven afbraken en dan een nog iets grotere hoop ongeregeld die kat en muis speelde met de ordediensten en dan wat vuurwerk afsteken naar de mensen ECHT WREED VREEDZAAM
ik woon zelf ook in leuven, nooit zulke betoging meegemaakt... buiten dat huis van Opus Dei dat volledig terecht is gekraakt en tot jeugdhuis is gemaakt, nooit zoiets meegemaakt...
van stad vergist? beetje overdreven?

Citaat:
PS AAN GC DE SIMPELE KLOOT TOT 11 MAART , LAAT DIT JAAR JE VUURWERK THUIS EN GA EENS NAAR DE KAPPER , K WIL GEEN LUIZEN UIT JE LANGE RASTA HAREN
wat voor een fantastisch volwassen antwoord, u bent echt een toonbeeld van de oerdegelijke Vlaemsche vriendelijkheid en gastvrijheid
Groen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2004, 20:50   #168
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Wat heeft dat 'vlaemsche' er mee te maken??
Oud 8 januari 2004, 20:59   #169
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
ik woon zelf ook in leuven, nooit zulke betoging meegemaakt... buiten dat huis van Opus Dei dat volledig terecht is gekraakt en tot jeugdhuis is gemaakt, nooit zoiets meegemaakt...
Ik was zelf op de vorige officiële anti-nsv betoging. Daarin is geenenkel incident geweest. En die betoging was volledig vreedzaam.
Buiten die betoging was er een groep krakers die op de hoek van de Naamsestraat en de Vesaliusstraat met succes een blokkade tegen de NSV-betoging opgericht had. Op die plaats is er inderdaad veel schade geweest en dat lag puur aan dat kleine groepje tegenbetogers.
Heel Leuven afgebroken? Inderdaad overdreven. Wat bakstenen gegooid (vind ik erg genoeg) en 1 reclamelichtbak van een winkel en wat fietsen vernield-> waar.
Tenslotte trokken nog veel mensen van de eerste betoging naar het traject van de NSV-betoging (de rest van de straten was trouwens afgesloten, er was niet echt keuze dus), en probeerden op vreedzame wijze de NSV-betoging te doen vertragen.

Besluit: vreedzaam betogen kan. En het is inderdaad spijtig dat er anarchistisch krapuul ervoor zorgt dat de tegenbetogers een slechte naam krijgen. Onterecht. Want zeker de mensen van de eerste betoging hebben niks te maken met de rellen (ze konden gewoon op dat ogenblik niet aanwezig zijn).
Oud 8 januari 2004, 21:03   #170
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Kwa vernielen kent NSV er trouwens ook iets van. Loop maar eens door de Kortrijksepoortstraat en kijk welke mooie graffiti ze op sommige kantoorgebouwen zetten.
Oud 8 januari 2004, 21:14   #171
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:

Ik was zelf op de vorige officiële anti-nsv betoging. Daarin is geenenkel incident geweest. En die betoging was volledig vreedzaam.
Buiten die betoging was er een groep krakers die op de hoek van de Naamsestraat en de Vesaliusstraat met succes een blokkade tegen de NSV-betoging opgericht had. Op die plaats is er inderdaad veel schade geweest en dat lag puur aan dat kleine groepje tegenbetogers.
Heel Leuven afgebroken? Inderdaad overdreven. Wat bakstenen gegooid (vind ik erg genoeg) en 1 reclamelichtbak van een winkel en wat fietsen vernield-> waar.
Tenslotte trokken nog veel mensen van de eerste betoging naar het traject van de NSV-betoging (de rest van de straten was trouwens afgesloten, er was niet echt keuze dus), en probeerden op vreedzame wijze de NSV-betoging te doen vertragen.

Besluit: vreedzaam betogen kan. En het is inderdaad spijtig dat er anarchistisch krapuul ervoor zorgt dat de tegenbetogers een slechte naam krijgen. Onterecht. Want zeker de mensen van de eerste betoging hebben niks te maken met de rellen (ze konden gewoon op dat ogenblik niet aanwezig zijn).

Yeps , vreedzaam betogen kan , maar dit dan zonder fietsen te vernielen , met bakstenen te gooien ( sic , waren niet enkel bakstenen ) en vuurwerk naar andere af te steken , en wat met het recht op betoging dat jullie linke kloten effe aan je laars proberen te lappen door een betoging te proberen te verhinderen ?????????????????????

en dan zeggen dat het NSV een hoopje fascisten zijn die anti democratisch zouden zijn , laat me ni lachen
Oud 8 januari 2004, 21:21   #172
Groen
Burger

Standaard

de nsv doet zichzelf voor alsof ze heiliger is dan de paus ("wij gebruiken geen geweld") maar is dit niet, integendeel.
de vernoemde betoging in Leuven van links verliep correct, buiten kleine incidenten. in elke betoging heb je heethoofden.
Oud 8 januari 2004, 21:23   #173
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Citaat:
wat voor een fantastisch volwassen antwoord, u bent echt een toonbeeld van de oerdegelijke Vlaemsche vriendelijkheid en gastvrijheid
na wat zoeken volgende reactie ;

http://64.4.22.250/cgi-bin/linkrd?_l...98462%23298462

hoe lang woon je trouwens al in leuven ?????? 5 maand ?????? of een ietsje langer en keek je ervoor geen TV ????????????
Oud 8 januari 2004, 21:33   #174
Groen
Burger

Standaard

euh, welke reactie?
de link leidt naar dit bericht:

Citaat:
Je e-mailbericht was inactief en deze link is inactief geworden. Als je toegang tot de link wilt krijgen, moet je dit venster sluiten en terugkeren naar je MSN Hotmail Bericht. Klik vervolgens op de knop Vernieuwen van de browser of sluit het bericht en open het opnieuw.
Oud 8 januari 2004, 21:40   #175
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
euh, welke reactie?
de link leidt naar dit bericht:

Citaat:
Je e-mailbericht was inactief en deze link is inactief geworden. Als je toegang tot de link wilt krijgen, moet je dit venster sluiten en terugkeren naar je MSN Hotmail Bericht. Klik vervolgens op de knop Vernieuwen van de browser of sluit het bericht en open het opnieuw.

sorry zenne , kleine samenvatting " zelfs de linkse media konden niet om de feiten van links heen " , was zelf in leuven aanwezig en die rellen werden vrij onschuldig voorgesteld en als toppunt zouden ze nog het werk zij van het nsv
Oud 8 januari 2004, 21:42   #176
Groen
Burger

Standaard

wat mij overigens niet onwaarschijnlijkt, gezien de reputatie van de NSV.

maar laten we ons tot de feiten beperken: de betoging in Leuven had nihile schade tot gevolg.
Oud 8 januari 2004, 21:46   #177
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Yeps , vreedzaam betogen kan , maar dit dan zonder fietsen te vernielen , met bakstenen te gooien ( sic , waren niet enkel bakstenen ) en vuurwerk naar andere af te steken , en wat met het recht op betoging dat jullie linke kloten effe aan je laars proberen te lappen door een betoging te proberen te verhinderen ?????????????????????
Ten eerste ben ik geen linkse kloot. Daarnaast was ik wel op de tegenbetoging tegen het NSV om redenen die ik op dit forum al aangehaald heb (oa vernieling van een huis van me).

Deze tegenbetoging eindigde aan het station, vér van de NSV-betoging. En het liep daar vol met "linksen".

Dat er op hetzelfde moment enkele andere mensen de NSV-betoging probeerde te verhinderen, door met stenen te smijten, ... vind ik ook spijtig. Maar goed. Het waren enkele mensen. Jij scheert ze allemaal over dezelfde kam.

Er waren trouwens ook een aantal NSV-deelnemers die in de Tiensestraat een huis bestormden (nadat vandaaruit een emmer water over de betoging gegooid werd), maar de politie kon net op tijjd tussenkomen. Maar daar spreek je niet over.
Oud 8 januari 2004, 21:52   #178
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ten eerste ben ik geen linkse kloot. Daarnaast was ik wel op de tegenbetoging tegen het NSV om redenen die ik op dit forum al aangehaald heb (oa vernieling van een huis van me).

Deze tegenbetoging eindigde aan het station, vér van de NSV-betoging. En het liep daar vol met "linksen".

Dat er op hetzelfde moment enkele andere mensen de NSV-betoging probeerde te verhinderen, door met stenen te smijten, ... vind ik ook spijtig. Maar goed. Het waren enkele mensen. Jij scheert ze allemaal over dezelfde kam.

Er waren trouwens ook een aantal NSV-deelnemers die in de Tiensestraat een huis bestormden (nadat vandaaruit een emmer water over de betoging gegooid werd), maar de politie kon net op tijjd tussenkomen. Maar daar spreek je niet over.

als je iets wilt zeggen moet je alles zeggen hé , het was geen emmer water maar wel ne emmer urine , die met de emmers water werden enkel op " bhoe " onthaal ontvangen , zoals we met enkele anti demonstranten mede stonde te zingen " geen facisten in ONZE stad " en dan te bedenken dat die ons verdenken over uitspraken als ONS Vlaanderen :o
Oud 8 januari 2004, 22:03   #179
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
als je iets wilt zeggen moet je alles zeggen hé , het was geen emmer water maar wel ne emmer urine , die met de emmers water werden enkel op " bhoe " onthaal ontvangen , zoals we met enkele anti demonstranten mede stonde te zingen " geen facisten in ONZE stad " en dan te bedenken dat die ons verdenken over uitspraken als ONS Vlaanderen :o
Geen idee. Ik heb de inhoud er niet van geroken of geproefd. Ik heb wel de NSV'ers die het huis bestormden en de politie die het verhinderde gezien (op dat ogenblik liep ik achter de betoging, gezien alle andere straten afgesloten waren om terug naar huis (er vlakbij) te gaan).
Oud 8 januari 2004, 22:19   #180
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Geen idee. Ik heb de inhoud er niet van geroken of geproefd. Ik heb wel de NSV'ers die het huis bestormden en de politie die het verhinderde gezien (op dat ogenblik liep ik achter de betoging, gezien alle andere straten afgesloten waren om terug naar huis (er vlakbij) te gaan).

'k weet zeker dat urine in diene emmer zat , een vriend van me heeft er een gedeelte van op zich gekregen en ik zat na de betoging naast hem in de wagen , en actie lokt reactie uit hé
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be