![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Vreemdeling
|
![]() tis hier stil hé Antoon
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Vreemdeling
|
![]() Antoon Schreef
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt wel een hoge dunk van jou berichten hier. Maar daar ligt het niet aan, geloof mij. Ik zal je vertellen waarom deze topic is stilgevallen, of toch sterk verminderd qua bezoek:
1) Het is geen nieuws meer. Saddam is gepakt, dat was fantastisch nieuws, heeft een aantal dagen (weken) in het nieuws gestaan, maar nu is het reeds 'oud-nieuws'. 2) Wij hebben hier ondertussen 11 pagina's met 163 berichten volgeschreven, welke meer dan 1600 keer zijn bezocht. Toch vrij succesvolle topic als het ware. 3) Eens het nieuws eraf was kwamen er links en rechts nog van die onvoorwaardelijke anti's (slechte verliezers, zeg maar) die vanalles kwamen aankondigen om de noemenswaardige vangst te proberen overschaduwen met allerlei theorieën die er niks mee te maken hebben. Een van die posters is Jeff. Genoeg reden om stillekesaan minder over het onderwerp te posten. Maar de Cartoon die ik heb gevonden was echt goed gemaakt, daarom vond ik die even de moeite. Mocht jij hier niet mee kunnen lachen, ja, dan moet je maar andere humor gaan lezen, hé? Trouwens, wat je hierna ook gaat vertellen, ik ga er geen antwoord op geven. Het nieuws van Saddam die als een rat in een hol is gepakt, en zich zonder boe of ba heeft overgegeven (dus geen helddhaftge zelfmoord zoals hij eerst had aangekondigd) blijft veel te mooi om er slechte verliezersgezeur over te lezen. Allee, 'k zal die cartoon nog eens posten, te grappig om links te laten liggen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Vreemdeling
|
![]() Antoon schreef
Citaat:
en wat jij denkt, over mijn berichten die ik hier plaats dat is jou mening, maar met die uitspaak, geef je wel aan, dat je geen tegenspraak dult, jammer voor jou, en met die cartoon die je hier voor mijn part nog 100 maal zet, "je hebt wel een hoge dunk over je gevoel voor humor hier" ![]() Citaat:
![]() |