Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2004, 19:41   #161
jeff
Vreemdeling

jeff's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar jeff
Standaard

tis hier stil hé Antoon
Oud 16 januari 2004, 10:16   #162
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeff
tis hier stil hé Antoon
Ja, interessant genoeg is het stilgevallen na jouw berichten. Hoe zou dat komen, denk je?
Oud 16 januari 2004, 12:04   #163
jeff
Vreemdeling

jeff's schermafbeelding

Standaard

Antoon Schreef
Citaat:
Ja, interessant genoeg is het stilgevallen na jouw berichten. Hoe zou dat komen, denk je?
Geen idee Antoon? Heb jij een vermoeden? Voor zover ik kan lezen, was mijn laatste reactie, een sarcastische opmerking, op de reactie dat saddam een foto van bush, naast die van zijn overleden zonen had op gehangen, was daar iets mis mee? En het was toch ook zo dat saddam ooit nog een dikke vriend van de vs was
Oud 16 januari 2004, 12:18   #164
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Je hebt wel een hoge dunk van jou berichten hier. Maar daar ligt het niet aan, geloof mij. Ik zal je vertellen waarom deze topic is stilgevallen, of toch sterk verminderd qua bezoek:

1) Het is geen nieuws meer. Saddam is gepakt, dat was fantastisch nieuws, heeft een aantal dagen (weken) in het nieuws gestaan, maar nu is het reeds 'oud-nieuws'.

2) Wij hebben hier ondertussen 11 pagina's met 163 berichten volgeschreven, welke meer dan 1600 keer zijn bezocht. Toch vrij succesvolle topic als het ware.

3) Eens het nieuws eraf was kwamen er links en rechts nog van die onvoorwaardelijke anti's (slechte verliezers, zeg maar) die vanalles kwamen aankondigen om de noemenswaardige vangst te proberen overschaduwen met allerlei theorieën die er niks mee te maken hebben. Een van die posters is Jeff.

Genoeg reden om stillekesaan minder over het onderwerp te posten.

Maar de Cartoon die ik heb gevonden was echt goed gemaakt, daarom vond ik die even de moeite. Mocht jij hier niet mee kunnen lachen, ja, dan moet je maar andere humor gaan lezen, hé?

Trouwens, wat je hierna ook gaat vertellen, ik ga er geen antwoord op geven. Het nieuws van Saddam die als een rat in een hol is gepakt, en zich zonder boe of ba heeft overgegeven (dus geen helddhaftge zelfmoord zoals hij eerst had aangekondigd) blijft veel te mooi om er slechte verliezersgezeur over te lezen.

Allee, 'k zal die cartoon nog eens posten, te grappig om links te laten liggen.

Oud 17 januari 2004, 10:44   #165
jeff
Vreemdeling

jeff's schermafbeelding

Standaard

Antoon schreef
Citaat:
Je hebt wel een hoge dunk van jou berichten hier
nu gezien je toch niet zinnens bent hier nog op te antwoorden, mij goed hoor,
en wat jij denkt, over mijn berichten die ik hier plaats dat is jou mening, maar met die uitspaak, geef je wel aan, dat je geen tegenspraak dult, jammer voor jou, en met die cartoon die je hier voor mijn part nog 100 maal zet, "je hebt wel een hoge dunk over je gevoel voor humor hier"
Citaat:
Eens het nieuws eraf was kwamen er links en rechts nog van die onvoorwaardelijke anti's (slechte verliezers, zeg maar) die vanalles kwamen aankondigen om de noemenswaardige vangst te proberen overschaduwen met allerlei theorieën die er niks mee te maken hebben. Een van die posters is Jeff.
slechte verliezer??? bah ik weet dat nog niet? we zullen binnen enkelle maanden zien of je lieveling daar in de usa niet eerder onder die noemer zal vallen, maar k'ben in ieder geval blij dat jou pro amerikaans gelul niet meer zal hoeven te lezen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be