![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las gisteren op de VB site hun TAALNOTA:
Taalnota Vlaams Belang Citaat:
Ik wacht met ongeduld op degenen die hier weer eens "racisme" gaan beginnen kwelen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 februari 2007 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat is dan weeral niet waar. Criminaliteit is helemaal niet het gevolg van armoede of onderdrukking. Dat weet gij toch ook wel? Citaat:
Zo racist zijn de wiskundigen niet, want wiskunde is helemaal niet racistisch. Zo racistisch zijn de leraars niet, want lesgeven is helemaal niet racistisch. Zo racistisch zijn de moderne dingen niet, want vooruitstrevend zijn is helemaal niet racistisch, en zeker niet in de 1e. Voila. Nu weet ge het ook, he. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele link tussen het onderwerp van deze thread en de Islam. De studie ging trouwens over jongeren van allochtone afkomst, en zegt niets over religie. Laatst gewijzigd door Doki : 9 februari 2007 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef u gelijk hoor. Ik volgde enkel de linkse narrow minded gedachtengang van sommige sujetten op dit forum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er lopen er ook over roken, autorijden, moorden en zo veel meer. Waarom zien we u daar nooit ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat er ook een breuklijn is (en daarmee bedooel ik een kenmerk dat bevolkingsgroepen van een zekere omvang van mekaar onderscheidt doordat ze een zekere tegenstelling oproepen) op de volgende vlakken - huidskleur - religie - taal - geschiedenis - nationaliteit - cultuur - mentaliteit speelt hier volgens sommigen geen enkele rol. Nog minder vinden ze dat het samenlopen van dergelijke breuklijnen een versterkend effekt heeft en zelfs niks ter zake meer doet. Dat allochtonen een andere religie hebben heeft volgens hen niks te maken met de situatie in het onderwijs want dat kan niet. Dergelijke redeneringen maken in mijn ogen elke dialoog overbodig omdat ze ingegeven is door eigen gewin, zonder de realiteit in ogenschouw te nemen. Men is gewoon bang van de omvang van het probleem. Mijn visie is dat door de potentie van het maatschappelijk conflict de eerste weg is het probleem kwantitatief te beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat had je gedacht van een systeem waarin zij zich aanpassen aan onze samanleving en niet andersom? Het is steeds van ''wij moeten dit.....wij moeten dat'' maar vrijwel nooit horen we ''zij moeten dit of dat''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() GIJ moet niks. Gij moet wat de overheid voor allochtonen maar niet zo persoonlijk opnemen. Alleen daaruit bestaat uw probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |