![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar de manier dat elke blokkertje hier zichzelf tot "expertKorankenner" uitroept vraagt wel dat ik de Bijbel ook eens bekijk (naast de Koran) ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 26 maart 2007 om 19:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Filosoof-van-mijn-voeten logica ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Filosoof-van-mijn-voeten logica ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() ja, dat heb ik ook gehoord: in de States zijn het de "linksen" die tegen immigratie zijn, omdat die Mexicanen aanvaarden voor een hongerloon te werken.Ze doen de lonen zakken.Dat is natuurlijk niet het geval met "onze" marokkanen, alhoewel de kapitalisten ook hen naar hier gehaald hebben in den tijd, om de looneisen van de vakbonden teniet te doen, door goedkoop werkvolk in te voeren.Ik denk dat het met de Mexicanen zo gaat als met Marokkanen hier: de eerste generatie inwijkelingen word schandeloos uitgebuit, de tweedde (en al de daarop volgende) niet meer: die gaan stelen, dealen and so on...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() wie is dat dan wel?
Maar in feite, als ge het dan écht nodig hebt om goden te aanbidden, waarom dan die van een volk dat aan de andere kant van de wereld woont?Onze voorouders haden hun eigen spirituele wereld, nietwaar?Maar zo een discussie hoort mischien beter thuis in "religies enz.." |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je wel dat , wie in de VS niet "allochtoon" is, in een reservaat woont? Indianen, ooit over gehoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Taft-Hartley_Act dan moet je niet zoeken wat dat wil zeggen Laatst gewijzigd door filosoof : 27 maart 2007 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie had daar nu ook weer zo'n probleem mee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lagere bevolkingsklassen zult ge altijd hebben, migratie heeft daar geen blaas mee te maken.
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft enkel een probleem met de alhier ingevoerde woestijngodsdiensten. Daar hoort ook de joodse gosdienst bij. Heb jij daar zo'n groot probleem mee als atheist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() ja, de indianen, dat zijn die mensen, die zich indertijd niet genoeg verzet hebben tegen massieve immigratie, en bijna uitgeroeid zijn.Moesten ze de blanken allemaal vermoord hebben, zo gauw die een stap op hun land deden indertijd, zouden die nu nog steeds talrijk en vrij, in bezit van hun eigen land daar rondlopen...Laten we hun voorbeeld vooral niet volgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel met import-woestijngodsdiensten, die hier aan de bevolking opgedrongen werden (=christendom), en die vandaag terug opgedrongen worden (=islam). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Moslims of joden probeerden nooit mij te bekeren of te dwingen hun godsdienst te volgen. Christenen wel.
Laatst gewijzigd door filosoof : 28 maart 2007 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filoidioot. Joden willen geen vreemd bloed in hun midden. Als je "Jood" wil worden, moet je uit een Joodse moeder geboren zijn. Dat is wat ik zo apprecieer aan de Hebreeuwse godsdienst. Ze bekeren niet, integendeel.
Het is ook wat ik zo verafschuw aan de christenen en moslims. Citaat:
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt je wél tot het jodendom, bekeren, wat zeg jij nu? Hier in België gaat dat niet zo vlotjes omdat het een voorwaarde was bij het erkennen van het jodendom dat deze zich niet zouden uitbreiden.
Waar je haalt dat je je niet tot het jodendom kunt bekeren, begrijp ik niet zo goed.
![]() |