![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 9 april 2007 om 09:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad, maar je zit hier gelukkig wel met een niet-representatief staal van de bevolking. Het feit dat het homohuwelijk en zelfs adoptie democratisch (zij het met een nipte meerderheid) zijn verworven is volgens mij een betere indicator van de publieke opinie dan dit soort threads die onvermijdelijk allerlei zonderlingen aantrekken.
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ruikt uw rechterhand voortdurend naar de pis van in uw vrouw haar kut bezig te zijn?
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() ik begrijp dat het moeilijk is voor bekrompen rechtsen om te aanvaarden dat holebi's nu eenmaal deel uitmaken van de samenleving en dat dit maatschappelijk aanvaard is door de meeste mensen (de mensen met pakweg een IQ boven de 100).
het is normaal dat de bekrompen rechtse zich door deze relatief plotse verandering wat ongemakkelijk voelt. hij heeft immers meer tijd nodig om achterhaalde denkbeelden los te laten dan de meeste andere mensen. nu heeft hij de keuze: of hij leert zijn achterlijke denkbeelden los te laten, of hij wordt simpelweg ongelukkig. want de klok 50 terugdraaien kan niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Atje is zóóó lief!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom abnormaal ? Je kan moeilijk zowel hetero als homo als normaal bestempelen. Twee normen die elkaar tegenspreken lijkt me niet te kunnen. Vermits meer dan 90 % hetero lijkt te zijn neem ik dat als norm en noem dat normaal. Normaal staat weliswaar tot abnormaal als goed staat tot slecht, toch kan je over abnormaal en normaal niet moreel oordelen zoals je wel kan over goed en slecht. Heu ik kan mezelf reeds niet meer volgen. Daarenboven subjectief en objectief en perceptie. Laten we dus in vrede samenleven en god zei gij zult niet oordelen. En doe niet aan anderen wat je niet wilt dat anderen jou aandoen. Neuk dus je vrouw niet in de aars als je niet wilt dat je gebuur jou in de aars neukt. Als je vrouw het graag in de aars heeft kan je maar beter geen homo als gebuur hebben. Amen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat men in de 21ste eeuw leeft dat iets dat men in de 20ste eeuw als abnormaal beschouwde door de eeuwwisseling zou veranderd zijn in normaal. Is ook niet omdat men 'denkt' aan zogenaamde moderne normen te voldoen, men hier kan op uitmaken te beschikken over een hoog IQ. Indien alles zo normaal is zoals u en vriendjes dit voorstellen, waarom dan op koste van de meerderheid een centrum in het leven houden dat moet instaan voor toezicht op het aanvaarbaar vinden van de 'minderheid'. Dus simpel, het is niet omdat men iemand verplicht iets normaal te vinden dat deze dat ook zal doen. Dus het enige dat er veranderd is, is dat men nu beroep doet op instanties om iemand iets op te dringen. Geweldig 21ste eeuw, geweldig toonbeeld van een hoge IQ en geweldig modern en niet te vergeten 'verdraagzaam'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 9 april 2007 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In die zin is het toepassen van de term "abnormaal" (in zijn taalkundige zin) op homoseksualiteit niet alleen gevaarlijk maar ook fout, want in werkelijkheid is de seksuele norm de laatste eeuw een heel stuk geëvolueerd en ik zou niet weten waarom we hetero- en homoseksualiteit niet beiden als normaal zouden kunnen beschouwen. Bestaat er dan geen abnormale seksualiteit? Zeer zeker wel, met name die vormen van seksualiteit waarover een grote meerderheid van mensen het eens zijn over hun criminele aard : verkrachting, criminele pedofilie, etc.
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN