![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hitler was een krankzinnige die er nog goed vanaf is gekomen. Hij heeft miljoenen mensen tegen elkaar opgezet met miljoenen doden als resultaat.
Saddam heeft miljoenen mensen tegen elkaar opgezet door haat te prediken tegen bepaalde groepen. Oorlogen als resultaat. Karel Dillen heeft miljoenen mensen tegen elkaar opgezet, omdat hij een droom had over een in 2 gedeelde landje waar in zijn deel alleen het blanke ras en de Nederlandse taal welkom is. Een dictator die gelukkig nooit de kans heeft gekregen te regeren. Dat moet pijn gedaan hebben, geen lesonderswerp te zijn in de les geschiedenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U neemt het forum binnenlandse politiek, en dan de discussie: Zijn de Vlaamse collaborateurs er te gemakkelijk vanaf gekomen? Dan neemt u de enquête waar men een antwoord kan geven. Staat helemaal bovenaan. Dan klikt u op : bekijk de resultaten. Er zijn hier vijf mogelijke antwoorden. Ik geef ze. *Ja, ze zijn niet zwaar genoeg gestraft, de doodstraf had in meer gevallen omgezet moeten worden . *Ja, ze zijn veel te goed behandeld, maar de mensen waren al dat geweld beu, dus ik begrijp dat *Ze hebben de straf gekregen die ze verdienden *Nee, hoewel ze formeel de doodstraf verdienen,vind ik hun gevangenisstraffen te zwaar *Als overtuigd neo-nazi vind ik dat ze niet gestraft hadden moeten worden en een medaille verdienen. Hier staat toch uw naam Erlich achter, naast andere namen. Of vergis ik me? Zo te zien lijkt u ontmaskerd. Laatst gewijzigd door system : 27 april 2007 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb het over rituele slachtingen. Oorspronkelijk is het doden van een dier zonder verdoving verboden. Behalve omwille van religieuze redenen. Men heeft de moslim- en de joodse gemeenschap te veel toegelaten. Geen wonder dat het nu niet meer lukt om dergelijke beestachtigheden uit naam van een idiote religie -en daar reken ik alle religies zonder onderscheid onder Moby- terug te draaien. En indien jij echt denkt dat de mensenrechten ingetrokken worden wanneer het VB aan de macht komt, dan moet jij dringend wat slimmer worden of verder kijken dan je neus lang is. Klootzakken vind je overal. Onder autochtonen en allochtonen. Daarvoor heb ik Verstrepen of het VB niet nodig. Wat ik wel weet is dat democratie dagelijks verkracht wordt door diegenen die het zogezegd vurig aanbidden. Jij zou misschien wel de eerste zijn die op straat komt om geweld te plegen wanneer het VB aan de macht komt. Daarom zeg ik je beste Moby, of jij nu een bleekscheet, een bruine, een gele, een rode, of een appelblauwzeegroene bent: aanvaard democratie en begin niet zoals velen hier op dit forum te janken wanneer die democratie bepaalde zaken predikt die jou niet zinnen. Democratie is geen speeltje voor kleine kinderen. Voor je het weet stemmen die kleine kinderen dan voor een kiesdrempel... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() dubbel...
Laatst gewijzigd door Moby : 27 april 2007 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dillen was naar mijn weten ook gene heilig, gelukkig maar, iedereen is menselijk. Maar het verdriet voor de familie van Dillen is evengroot als deze van de familie van Luna of iedere andere familie die een geliefde verliezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Over de doden niets dan goeds, maar dat geldt niet voor alle mensen. Als ze heel wat schade aangericht hebben bij veel mensen, verdienen ze nagetrapt te worden. Laatst gewijzigd door Moby : 27 april 2007 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk dacht ik dat deze draad een soort van rouwregister zou zijn .
Blijkbaar is de ideologie van tolerantie en verdraagzaamheid er een die het haatzaaien niet kan laten . ![]() Heel triestig hoor ....
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.stormfront.org/forum/show...ghlight=dillen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast zouden we inderdaad beter ons medeleven betuigen aan de familie Dillen. Zij hebben iemand verloren, die hun dierbaar was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En voor u is er KifKif of Blokwatch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Ik dacht de verdraagzamen meer respect hadden voor de doden. Dat je het niet met de man eens was, daar kan ik begrip voor opbrengen, maar dat je op iemands graf gaat dansen, daar kan ik niet inkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bush en het VB hebben veel gemeen. Ze hebben enkele goede ideeën (de minder extreme), maar ze brengen het verkeerd naar buiten. Zoals er ooit door een acteur gezegd werd "Stel je lievelingsgerecht voor, en laat het dan opdienen op het deksel van een vuilnisbak...smakelijk!" Saddam verwijderen? Ja, maar dan er samen op af, zoals in Joegoeslavië toen de VB-achtige partij van Milosovic aan de macht kwam, en hij verwijdert werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nu besef je hoe mensen over jullie partij en haar aanhangers denken. Jullie hebben voor extreem gekozen, dan krijgen jullie extreem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#179 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een man die de na-oorlogse realiteit nooit heeft willen aanvaarden.
Hopelijk vindt hij nu eindelijk rust.
![]() |
#180 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |