![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wist niet dat je ervoor betaald werd. Lijkt me een interessante piste als je het bejaardentehuis niet meer kan betalen. Dit moet ik nog eens gaan opzoeken. Als donor heb ik niet al te veel te bieden vrees is, allemaal versleten tweedehandsstukken en mijn ogen zijn nooit al te veel waard geweest. Edit: voor meer info : http://www.ua.ac.be/main.aspx?c=.LIC...FSTAND&n=59503 Daar wordt niks voor betaald zenne! Maar je krijgt er wel een goede naam door denk ik. ![]() Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 augustus 2011 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor te kunnen handelen; zoals een 'spook', heeft ie 'zintuigen' nodig. Deze liggen (in de meeste gevallen) ondergronds te rotten of werden gewoon verbrand! Het spijt mij echt, Herr Flick, uw toekomstperspectieven zo brutaal te komen dwarsbomen maar, het moet één beetje serieus blijven hé! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() Op mijn begrafenis krijgen ze alvast deze te horen
Wordt nog mooier na twee minuten. Trouwens ook hele mooie clip. http://www.dailymotion.com/video/x8j...-o-clock_music |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Requiem pour un con" van Gainsbourg, het enige requiem dat op mijn begrafenis mag gespeeld worden, "Bacchanale" van John Cage en dan nog iets maar kweet nog nie wa.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan vind ik deze toch mooier: Dieu est un fumeur de havanes (video)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 14 augustus 2011 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 14 augustus 2011 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez goe voor op uwe CV dan.
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En la mondon venas nova sento...
& daarna een goede BBQ voor mijn afstammelingen
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij mogen ze burgerlijk begraven.
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Schepen
|
![]() Ik vind dat maar niets, die moderne muziek dat op begrafenissen gedraaid worden. dat hoort niet in een kerk, vroeger ging dit Godlastering zijn, maar nu kan dit allemaal.
Er zijn tegenwoordig al parochie's waar ze de receptie na een doopsel ofzo in de kerk houden. Dat kan echt niet!!! Op mijn begrafenis gewoon kerkmuziek, door de koster op de orgel gespeeld, en gezongen door het plaatselijk kerkkoor. Ik was 2 weken geleden op de begrafenis van Medarda en dat was toch zo'n schone dienst!!! De kist werd gedragen door haar kleinzoons. Dat pakte mij! Bij mij zal dit zeker niet kunnen want ik heb maar 1 kleinzoon. (En een kleindochter maar dat is een meisje.)
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gewoon jezelf opblazen, scheelt ook een hoop.
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() voor wanneer het vervolg ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=LJMWyXxyX_g
Afscheid van een vriend. Da meen ik he, als ik ooit tegen nen boom rijd of sterf aan een ziekte of dergelijke , en ge krijgt hier een melding, verwijs ze naar dit bericht. Laatst gewijzigd door Alienation : 15 augustus 2011 om 03:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's om de nabestaanden een reden te geven om een feestje te bouwen
![]() |