![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Blinde haat Rafke? Welke blinde haat? En zeggen dat die poco's het steeds hebben over nuanceren. Blijkbaar vergeten ze de inhoud ervan selectief en hypocriet telkens er iemand islamkritisch is : dan steekt hun blinde woede op en bombarderen ze zichzelf tot figuurlijke haatbommen (een beetje in navolging van de modellen die die verrijkende ideologie zo letterlijk nemen). Nietwaar Miguel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het over dat stadsreglement dat de nog nuchtere P. Janssens in zijn stad hanteert. Tekst en toelichting in het lang en het breed uitgesmeerd in De Morgen van maandag 14 mei. Geen zotte karnavalspakken in zijn ambtenarij, en ook geen belachelijke en provocatieve hoofddoeken. Da's wel duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat je je vergist Circe. Enkel op de gay parade mogen de holebis de clown uithangen in ridicule karnavalsplunje . Rafke mag vooralsnog niet in fluoroze tanga met pluimoorringen achter de Antwerpse loketten gaan zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is toch Michael, Rafael, en zo nog een paar hé? Manuel? is dat er ook gene?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 mei 2007 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat ook weer een "metefoor", Circe, of is het deze keer gewoon wat het is: een belediging?
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijt ge nu zo'n homootje met lange teentjes? kan toch nie! Dan zijt ge van de vorige generatie hoor. Mijn huidige homovriendjes kunnen daar allemaal veel beter tegen. Ge moet u gaan integreren hoor jongen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Definieer "leuk".
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miguel? Manuel? Weet je nog wel wat je wil?
![]() Ik ben niet geabonneerd op De Morgen; vandaar dat ik je vroeg of dat befaamde reglement ergens on-line te raadplegen valt. Je weet toch wel van on-line betekent, nietwaar Knorretje?
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben dol op woordspelletjes, jij niet dan?
Flauw dat je niet wil meespelen. We moeten je toch eens een twintigtal jaar verder in de tijd gaan brengen denk ik. Geef nu toe: een aarsengel is toch veel leuker dan een choco-prince? Wat wil je nu? Toch geen vagina hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() In het nauw gedreven Rafke? Nog goed dat je me het vertelt, want ik had het niet eens door. Wil je ook effen precieseren waar ik in het nauw gedreven werd alvorens je weer vervalt in een tsunami van beledigingen en persoonlijke aanvallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De naam is Raf. Ik weet niet wie Manuel is.
Ja, ik weet wat Googlen betekent. Weet jij wat "bewijslast" betekent?
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit: bij nader inzien is neerkijken wellicht een accuratere omschrijving.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 17 mei 2007 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |