Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2008, 20:35   #161
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
²²²²²

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2008, 20:55   #162
Linkse Vogel
Parlementslid

Linkse Vogel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Allee tof, en waar staat nu dat hij homo is? SP.a-SPIRIT, Groen!, VLD waren ook voor het homohuwelijk en bij mijn weten zijn die niet allemaal 100% homosexueel...
'niet helemaal' Er zitten daar niet meer homo's dan het gemiddelde in de wereld ofzo hoor...
Oud 13 juni 2008, 20:57   #163
Linkse Vogel
Parlementslid

Linkse Vogel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Jah voila hier heb je nog een bewijs! De discussie is afgelopen nu begint het 'duveltje uitlachen uurtje'!
Ik mis je bbp
Oud 13 juni 2008, 21:02   #164
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ik verwed er nen bak Trappist voor! Nen bak Trappist zeg ik u!
Ik heb nooit mijn bak Trappist gekregen

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2008, 21:33   #165
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Hij zal dit zeggen als bikkelharde flik die opkomt voor het VB,trouwens jullie zijn nu fris aan het lullen bij dit ontkennen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht

Hilarisch...
Straks beweert het blok nog dat Debie veroordeeld werd uit homohaat...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2008, 22:06   #166
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Deze topic blijft lachen
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 10:53   #167
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Is er ooit een antwoord op die mail gekomen? Want dan heb ik dat precies gemist...
Oud 15 juni 2008, 12:08   #168
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Is er ooit een antwoord op die mail gekomen? Want dan heb ik dat precies gemist...
Ja, het antwoord staat ergens in dit onderwerp.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2008, 17:54   #169
gertjan22
Banneling

Standaard

Homo's bij het Vlaams Belang?? Laat me niet lachen! Bij het Vlaams Belang "bestaan" er geen homo's want...homo-zijn, daar KIES je voor! ...dus geen homo's bij Vlaams Belang

Ik bedoel hiermee: er zullen wel onzichtbare homo's zijn bij het Vlaams Belang maar als je uit de kast komt dan moet je maar de consequenties dragen.Lees: verwijdering/afstoting uit de partij.

Het Vlaams Belang heeft het in 30 jaar tijd nog nooit voor homo's opgenomen: het Vlaams Belang aanschouwd homo's als eens 2de rangs burgers omdat homo's niets bijdragen in de maatschappij.

Volgens De Winter ontstaan homo's door foutieve opvoeding en het Vlaams Belang pleit voor heropvoedingskampen om terug hetero te worden.(Zie Polen)
gertjan22 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 11:47   #170
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Homo's bij het Vlaams Belang?? Laat me niet lachen! Bij het Vlaams Belang "bestaan" er geen homo's want...homo-zijn, daar KIES je voor! ...dus geen homo's bij Vlaams Belang

Ik bedoel hiermee: er zullen wel onzichtbare homo's zijn bij het Vlaams Belang maar als je uit de kast komt dan moet je maar de consequenties dragen.Lees: verwijdering/afstoting uit de partij.

Het Vlaams Belang heeft het in 30 jaar tijd nog nooit voor homo's opgenomen: het Vlaams Belang aanschouwd homo's als eens 2de rangs burgers omdat homo's niets bijdragen in de maatschappij.

Volgens De Winter ontstaan homo's door foutieve opvoeding en het Vlaams Belang pleit voor heropvoedingskampen om terug hetero te worden.(Zie Polen)
Wat een onzin. In al die jaren heb ik een aantal homo's gekend bij het Blok/Belang en de negatiefste reacties kwamen uit het holebi-milieu zelf.

Iets anders is de 'emancipatie' van homoseksuelen en het gerommel met een aantal waarden die eeuwenlang onze maatschappij hebben vorm gegeven. Da's een heel andere discussie.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 11:55   #171
toccata
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Wat een onzin. In al die jaren heb ik een aantal homo's gekend bij het Blok/Belang en de negatiefste reacties kwamen uit het holebi-milieu zelf.

Iets anders is de 'emancipatie' van homoseksuelen en het gerommel met een aantal waarden die eeuwenlang onze maatschappij hebben vorm gegeven. Da's een heel andere discussie.
Dan kan je evengoed tegen voorhuwelijkse seks, vrouwenemancipatie, anti-discriminatie, en vrijzinnigheid zijn.

Oud 18 juni 2008, 11:56   #172
giserke
Banneling

Standaard

Een Homo bij het VB? Ik zou die gast wel eens willen zien een toespraak houden op een VB congres met al de hete adem in zijn nek van een kliek homo-haters.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 13:33   #173
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Een Homo bij het VB? Ik zou die gast wel eens willen zien een toespraak houden op een VB congres met al de hete adem in zijn nek van een kliek homo-haters.
Hebben ze in Antwerpen geen openlijk homo gemeenteraadslid? Wat natuurlijk niet betekent dat het geen middeleeuwse homohaters zijn.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 14:36   #174
Ocelot[NL]
Burger

Ocelot[NL]'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Wat hebben homo's dan bijgedragen aan de maatschappij, volgens jou? Ik kan niet iets bedenken waarin homo's een bijdrage hebben geleverd aan de maatschappij.
Oud 18 juni 2008, 15:22   #175
De Garde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Dan kan je evengoed tegen voorhuwelijkse seks, vrouwenemancipatie, anti-discriminatie, en vrijzinnigheid zijn.
1. voorhuwelijkse seks: ik ben geen Victoriaan hé. Da's nu altijd hetzelfde: als je spreekt over een aantal tradities, dan komen ze met de Victoriaanse periode af. Voor alle duidelijkheid: ik ben er ook niet voor om walvissen te gaan schieten om er korsetten mee te maken.

2. Anti-discriminatie is inderdaad verwerpelijk, omdat het discriminatie inhoudt van andere groepen. Uiteindelijk zullen alleen nog mannen tussen de 25 en 50 jaar die werken, gezond zijnn heteroseksueel en het nog aandurven om te trouwen én kinderen te maken niet gediscrimineerd worden. Behalve dan op de belastingbrief

3.Vrouwenemancipatie: ook dat is 19e, midden 20e eeuw.

4. Vrijzinnigheid: ik ben geen katholiek.

Soms is die frustratie van progressieven echt om van te huilen. Maar goed, zélfs in de Victoriaanse tijd, zélfs toen, hebben de mensen ook geleefd. En kinnekes gemaakt. En gelukkig geweest.
Oud 18 juni 2008, 15:24   #176
De Garde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Je zou ook gewoon kunnen luisteren naar wat hij of zij vertelt. En 't zou hete adem in 't gezicht zijn. Een spreker staat voor zijn publiek en niet zoals de priesters in de preconciliaire tijd met hun rug naar het publiek. Kwestie dat er niemand het gat in duikt.
Oud 18 juni 2008, 22:46   #177
toccata
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
1. voorhuwelijkse seks: ik ben geen Victoriaan hé. Da's nu altijd hetzelfde: als je spreekt over een aantal tradities, dan komen ze met de Victoriaanse periode af. Voor alle duidelijkheid: ik ben er ook niet voor om walvissen te gaan schieten om er korsetten mee te maken.

2. Anti-discriminatie is inderdaad verwerpelijk, omdat het discriminatie inhoudt van andere groepen. Uiteindelijk zullen alleen nog mannen tussen de 25 en 50 jaar die werken, gezond zijnn heteroseksueel en het nog aandurven om te trouwen én kinderen te maken niet gediscrimineerd worden. Behalve dan op de belastingbrief

3.Vrouwenemancipatie: ook dat is 19e, midden 20e eeuw.

4. Vrijzinnigheid: ik ben geen katholiek.

Soms is die frustratie van progressieven echt om van te huilen. Maar goed, zélfs in de Victoriaanse tijd, zélfs toen, hebben de mensen ook geleefd. En kinnekes gemaakt. En gelukkig geweest.
Ik ben niet gefrusteerd
Ik haal gewoon "waarden die eeuwenlang onze maatschappij hebben vorm gegeven" aan. Als jij zegt dat wij daar mee rommelen, dan zeg je inderdaad geen voorhuwelijkse seks, iedereen naar de kerk en naar de pastoor luisteren, vrouw aan de haard, vrouwen hebben pas ong 50 jaar volledige rechten en verdienen nog steeds minder dan mannen.
Het verschil tussen nu en toen is dat homo's geen schrik moeten hebben voor vervolging en sociale uitsluiting (al is dat laatste nog niet op punt) maar jij vindt dat gerommel met "onze waarden"?

Laatst gewijzigd door toccata : 18 juni 2008 om 22:47.
Oud 19 juni 2008, 08:10   #178
De Garde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Ik ben niet gefrusteerd
Ik haal gewoon "waarden die eeuwenlang onze maatschappij hebben vorm gegeven" aan. Als jij zegt dat wij daar mee rommelen, dan zeg je inderdaad geen voorhuwelijkse seks, iedereen naar de kerk en naar de pastoor luisteren, vrouw aan de haard, vrouwen hebben pas ong 50 jaar volledige rechten en verdienen nog steeds minder dan mannen.
Het verschil tussen nu en toen is dat homo's geen schrik moeten hebben voor vervolging en sociale uitsluiting (al is dat laatste nog niet op punt) maar jij vindt dat gerommel met "onze waarden"?
Kijk, ik zeg je net dat je vooral over de Victoriaanse tijd aan het spreken bent. Daar liggen nog eeuwen voor. In de Middeleeuwen gingen de mensen nauwelijks naar de kerk. En voorhuwelijkse seks bestond toen even goed.

Je moet ook alles binnen een context bekijken: contraceptiva is pas sinds de jaren '60 in voldoende en veilige mate beschikbaar. Is't dan logisch dat men een beetje rigide is geweest om te beletten dat er massaal vaderloze kinderen rondliepen? Maar die waren er altijd in meer dan voldoende mate.

Voor de rest: het feit dat het vrouwen zijn die kinderen krijgen is nu eens niet beslist door de conservatieven maar door de natuur. En dat heeft zijn gevolgen. En evengoed dat het wenselijk is en blijft dat dit binnen een man-vrouwrelatie blijft. Maar dat zal wel weer discriminatie zijn zeker?
Oud 19 juni 2008, 08:53   #179
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

whahahaah, wat een grap, zaleg
Oud 19 juni 2008, 12:01   #180
FDM
Banneling

Standaard

had VB geen standpunt ingenomen over homos dan hadden ze nu 345678 stemmen meer
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be