![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Partijlid
|
![]() Eindelijk een eerlijke reactie: de hoofddoek wordt -ondermeer- gedragen om de inlandse Europeaan te laten steigeren. Nu nog uw werkgever laten steigeren, Uh-Huh, en u kunt een C4 onder uw hoofddoek schuiven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of denkt U dat er onvoldoende geld in de bij ons wonende vreemdelingen werd gestoken? Dat die geen kansen hebben gekregen? ![]() UIk dacht van wel... maar het linkse beleid heeft (vooral in de grote steden) alles laten ver(k)rotten... En nu krijgen ze hun stem nog... ![]() Zouden onze armen, onze daklozen en hun kinderen meer kansen krijgen? Ik dacht van niet,maar ik kan me vergissen... Laatst gewijzigd door Chipie : 2 juni 2007 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() HNL-poll
Waar kan de hoofddoek? overal 13,5% (1797) overal, behalve op werk 10,2% (1353) alleen thuis 58% (7704) alleen thuis en op straat 15,1% (2008) geen mening 3,1% (416) Totaal aantal stemmen: 13278 |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet omwille van de "verplichting" maar uit protest tegen de zoveelste onnodige tamtam omtrent de hoofddoek ,. en ja ,geloof mij of niet, het is niet omdat de hoofddoek een echte probleem vormt maar juist gebruikt men de tactiek om de echte problemen te ontwijken ! Telkens als er belangerijke officieel thema aan bod komt probeert men dat met een één of andere smerige spelletje dat te ontwijken, en dit is niet de eerste keer !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 juni 2007 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Burger
|
![]() Nogtans heb ik dat al persoonlijk ondervonden. Ik wou me laten in schrijven bij werkwijzer en de marokaanse gehoofddoekte weigerde dat omdat ik geen marokaan ben (haar woorden). Het was slechts nadat ze vervangen was dat wel gelukt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond het trouwens leuk van Vandelanotte gisteren : toen hij verklaarde dat heel het hoofddoekendebat werd aangesponnen door die "ene" partij.... ![]() ![]() Degenen die het hebben aangespannen zijn de boeh-roepsters ja! hun eigen achterban! Kunnen ze nu allemaal op Mieke-ik-draag-ook-een-sjalleke-Vogels stemmen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar je selectiviteitsverwijt vervalt compleet gezien de gehele Franse republiek de hoofddoek enkele jaren terug verbood. Antwerpen is niet meer dan een late naloper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Indien die islamieten dan toch zo sterk lijden onder allerlei hoofddoekbeperkingsmaatregelen, waarom gaan ze zich dan niet vestigen in één of ander (zonnig) land waar ze ongehinderd een hoofddoek mogen dragen ????????????
Laatst gewijzigd door Cynicus : 2 juni 2007 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() So? Heb ik ergens beweerd dat alle regels zonder gegronde reden zijn ingevoerd dan? En hoe garandeert het feit dat er voor de meeste regels wel degelijk een zinnige argumentaite bestaat dat dat voor andere regels niet geldt? Jij bent het toch ook niet met alle ingevoerde regels eens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou graag eens een homoseksueel voor een gehoofddoekte rechter willen zien verschijnen in een zedendelict. Hoe moet die zich dan voelen, wetende dat die rechter met die hoofddoek een duidelijk statement maakt m.b.t. haar opvattingen inzake (homo)seksualiteit? Wat doe je dan met de schijn van onpartijdigheid? Een persoonlijk religieus symbool etaleren in een publieke functie maakt dat het z'n strikt persoonlijke karakter verliest. Volgens die theorie kan een loketbediende z'n 'persoonlijke' kruisbeeld of Maria-van-Lourdes onder glazen stolp op z'n bureau plaatsen en volhouden dat het louter 'persoonlijk' is en dat ie niet kan werken zonder de genade Gods af te smeken over z'n werkplek.
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Vermeersch en Marij Uijt den Bogaard zijn in hetzelfde bedje ziek. Zij behouden zich om mij onverklaarbare redenen het recht toe om voor de moslima's met hoofddoek te denken. Zij behouden zich het recht voor de manier waarop zij hun religie belijden te bepalen. En dan durven ze nog te beweren dat ze voor vrijheid pleiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() Dat zal snel veranderen wanneer je je realiseert dat Vermeersch een vurig voorstander is van het cordon sanitair. Of als je leest wat hij over het VB zoal te zeggen heeft... http://www.etiennevermeersch.be/artikels/politiek
Vermeersch zegt soms zinnige dingen, maar even vaak slaat hij de bal totaal mis. Laatst gewijzigd door Edina : 2 juni 2007 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Een verbod op een hoofddoek zal daar niets aan veranderen. Je spreekt over mensen die hun werk niet naar behoren uitvoeren en dat is ontoelaatbaar, maar heeft niets met een hoofddoek te maken. Ze werd bovendien reeds vervangen zoals je zegt. Geen probleem toch. Of denk je dat er nog nooit werknemers zonder hoofddoek werden ontslagen omdat ze hun job niet goed deden?
Laatst gewijzigd door Edina : 2 juni 2007 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |