![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En 'ze' willen hem ook niet terug.
Je weet toch waarom?
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is het die reden die je dénkt dat ze hem niet terug willen of heb je ruggespraak door officiele uitspraken?
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Franstalige minderheid geniet nu allerlei voordelen als Belgische minderheid die ze zou verliezen door opnieuw unitair te worden. Een Franstalige stem zou niet langer meer gewicht hebben dan een Vlaamse zoals dat nu het geval is.
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn provinciale verschillen, die je kunt extrapoleren naar gewest-verschillen. Dat weet je ook?
![]() |
![]() |
#165 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
Se dice il peccato ma non il peccatore Laatst gewijzigd door Alexander de Grote : 22 juli 2007 om 02:13. |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar, hoe en wanneer heeft het Vlaams Belang het paradijs op aarde beloofd? Dat een onafhankelijk Vlaanderen jou geen enkele meerwaarde te bieden heeft, verwondert me niet. Vele NVA'ers zijn immers (slecht) gecamoufleerde belgisisten. Het Vlaams Belang heeft in die dertig jaar niet eenmaal zijn kiezers bedrogen. Dat NVA nu al bedrog heeft gepleegd, is duidelijk. Ofwel pakken de kopstukken de postjes en verloochenen ze al hun doelstellingen, ofwel trekken ze zich terug en wijzen ze met een beschuldigende vinger naar CD&V. En dat terwijl het kleinste kind weet dat deze partij plat op de buik móét gaan om een coalitie te kunnen vormen. Heeft NVA een verborgen agenda? Om niet te verdwijnen hebben ze zich aan de kar van CD&V gekoppeld. Een kar die in de schijnwerpers komt maar regelrecht naar de afgrond rijdt. Nu op tijd afkoppelen, en daarmee staat NVA weer maagdelijk in de belangstelling, dat hopen ze dan toch. |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst het Vlaams Belang uitsluiten bij het nemen van bestuursakkoorden dmv een cordon sanitaire en vervolgens concluderen dat de inbreng van het Vlaams Belang nogabollen zijn... Tja?! Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het is wel de verdienste vh VB dat separatisme een acceptabel gespreksthema geworden is. Ook denk ik niet dat , zonder het VB , separatisme in het programma van n-va zou zijn opgenomen. Hoe dan ook , het is te voorbarig om het nu al over kiezersbedrog te hebben, niettegenstaande unitaristische verklaringen van tsjeefse toplui , uitstellen van staatshervorming e.d. Afwachten.
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#172 |
Minister
|
![]() Dat dit niet overdreven is, zal weldra blijken. Als je keuzes moet maken komt je ware aard naar boven. Let maar op, vele NVA'ers zullen die rode streep op hun wapenschild er maar al te graag bij nemen.
Ik ben nog altijd niet bekomen van het betoog van Hugo De Ridder, een man die ik persoonlijk heb gekend (Mortsel). Ik verbaas me over niets meer als het om het ware politieke gezicht gaat. http://www.vlaamsbelang.be/0/3514/ |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Jaja, Duym, we weten het
![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ach, wat ben ik hier bezig. Nog enkele weken (maanden wachten). Als ik ongelijk heb, schrijf ik aan Bartje een brief met mijn excuses (meen ik), en dan ontkurken we samen een fles champagne. Als ik gelijk heb, schrijf ik niets, en drink ik een glas water om het hoofd koel te houden. |
|
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je overdrijft ontzettend, Duym.
Zelfs Hyoens en Ilfaco zouden hier denk ik niet durven beweren dat de N-VAers eigenlijk verborgen belgicisten zijn. Ze zouden ze durven benoemen als verraders en postjespakkers, maar nooit als belgicisten. Denk je echt dat iemand dit soort uitspraken serieus neemt? |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat zelfs Ilfaco en Hyoens dat niet zouden durven beweren. |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha @ Duym.
Daarmee is alles gezegd.
![]() |
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eerder geneigd het omgekeerde te denken: dat mocht de top van de N-VA daadwerkelijk Vlaanderen 'verraden', vele aanhangers juist de partij de rug zullen toekeren.
|
![]() |