![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals gezegd stond je niet open voor andere vormen van communicatie. Via deze weg wist ik dat je er als de kippen bij zou zijn. Ik wil ook graag toelichten waarom je me gebanned hebt hoor. Met plezier. Ik zie niet echt het nut om daar anderen mee lastig te vallen, maar voor de derde keer: andere vormen van communicatie ken je blijkbaar niet. Bovendien heb ik niets te verbergen. Ik vrees wel dat het uitmondt in een zelfde discussie als destijds waar ik zin in, noch tijd voor heb. Ik vond de omstandigheden die je betrok in de discussie shoquerend. Het moment en de reden van mijn ban kant noch wal raken. Ik vind ook dat ik niets heb misdaan, behalve je een spiegeltje te hebben voorgehouden. (Blijkbaar was het geen fraai zicht.) Rechtvaardigen is dus wel heel erg subjectief. Maar jij hebt natuurlijk wel de macht om die banknop aan te klikken als ik niet naar je pijpen dans. Dat is blijkbaar zo erg dat zo goed als iedereen zwijgt, uit vrees zelf gebanned te worden.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 juni 2007 om 01:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() echt hé. mijn oprechte discussies aan alle normale mensen hier.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Schepen
|
![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarde gij genen Israëliër?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() Misschien moet ik mijn post veranderen in 'niet meer nut dan forumentertainment'. ![]() (Serieus: ![]()
![]() |
![]() |
#168 |
Schepen
|
![]() nope, das alleen tijdens de werkuren.
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
![]() soit, ik heb van in het begin gezegd dat je terug welkom bent indien je je verontschuldigt voor die lage uitlatingen. mails en pb-berichten die enkel bedoeld zijn om verder ambras te maken negeer ik. posts hier negeerde ik eerst ook, maar het werden er net iets te veel. ik word niet graag publiekelijk vals beschuldigd. maar goed, doe jij maar verder met dit kinderachtig gedoe, ik ga maar verder met negeren aangezien het hier niet echt thuis hoort. btw, er hebben 2 mensen me laten weten het er niet echt mee eens te zijn. ze zijn niet geband. bizar hé. en mensen die echt meer willen weten over deze boeiende intrige, kunnen kijken op http://chezpaulus.devnulled.nl/viewforum.php?f=3 leuke mensen met een gezonde dosis relativeringsvermogen mogen zich gewoon registreren en leuke dingen posten. daar dient dat forum namelijk voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() amai ni. dat moest dus zijn: mijn oprechte verontschuldigingen aan de normale mensen hier.
ik zou maar beter gaan maffen precies. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() on topic:
moderator/admin zijn is een harde stiel. tis nooit goed. voor de ene ben je te streng, voor de andere niet streng genoeg. voor sommigen ben je de pispaal, anderen vinden je geweldig. een hondenjob, dat is het. ![]() we zouden een zelfhulpgroep moeten starten. mss hebben de mods van p.be wel advies voor mij. mensen met interesse mogen me pb'en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alleszins, nergens anders kan je het maken zo hard op de admins hun hoofd te schijten als hier. Voor mij hoeven ze dat zeker niet toe te laten, komt wat sadomasochistisch over. Ik denk dat het idealisme hier wat parten speelt. Maar ja het is een 'politiek' forum. Eén en al relativering dus.. Allé slaap wel hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil het woordje FUCK eigenlijk zeggen,en waarom met de moderators?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat hij altijd zo klaagt over oneerlijke modjes.
|
![]() |
![]() |