![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als die man dat wel zo bedoelde, dan moet die daar de gevolgen van dragen. Citaat:
Wellicht dat er dan een aanklacht zal volgen wegens onopzettelijke slagen en verwondingen. Als dat gebeurt, tja dan zien we wel. Ik vind het echter geen reden om het taartengooien bij wet te verbieden. Citaat:
Citaat:
![]() Uiteindelijk zal het hoe dan ook een rechter zijn die zal moeten oordelen over die grens tussen 'aanvaardbare' goederen om mee te gooien en minder aanvaardbare. En in dat oordeel ben ik vrij gerust. Citaat:
![]() Citaat:
mvg, Andy Laatst gewijzigd door Andy : 16 juni 2007 om 19:28. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() Jongens toch 9 blz vol over het gooien van een taart,moeten ze dan al die studentenverenigingen dan ook 3 maanden geven omdat ze jonge studentjes met bloem en bier overkappen en konfituur in hun haar strijken.
In Irak en in Afghanistan gooien ze wel met wat anders dan taarten hoor!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 16 juni 2007 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() En dramatiek, tja das ook een kunstvorm he ( beeke zoals slapstick ![]() On another note, een bril is vrij duur, niet iets waar ik voor de lol experimenten mee ga uitvoeren maar 't is wel een geruststellende gedachte dat die dingen blijkbaar vrij stevig zijn. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik weet dat ik soms mijn argumenten wat in het belachelijke trek ( wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen ) , maar als je taarten gooien vergoeilijkt met "het is maar slapstick, dus dat moet kunnen" , zoals Edina deed, dan denk ik dat het een terechte vraag is of ik een piano op iemands hoofd mag laten vallen, het is immers ook maar slapstick ![]() mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Wanneer gaat héél de Vlaamse Beweging nu eens begrijpen dat dergelijk gespuis moet geweerd worden op om het even welke actie? Dat stel neo-fascisten loopt elke vlag achterna die hen de kans geeft wat te knokken (zo was er zelfs een kluit skinheads aanwezig op de pro-België betoging van B-Plus van een jaar of twee geleden!) en ieder weldenkende Vlaam-nationalist kruipt onder zijn bank van schaamte als hij zulke idioten ziet wapperen met dezelfde vlag als hij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in de voetbalstadiums kampt men dat probleem. Zogenaamde ''supporters'' die er enkel op uit zijn boel te schoppen en voorwie het voetbal op zich maar bijkomstig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zulke vergelijkingen tonen enkel uw onbegrip en zijn dan ook belachelijk.
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zou een publiek figuur , dat gefilmd word door TV-journalisten, reageren op zo een behandeling? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Schepen
|
![]() Ik heb ooit eens iemand een taart zien gooien naar Geert Lambert: die verdween in één geheel en zonder morsen in zijn mond. Ongelooflijk.
![]() |
![]() |
#174 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) Natuurlijk is een taart met anthrax of zwavelzuur in niet even onschuldig, want dat veroorzaakt ziekte of letsel en valt dus zonder twijfel onder "slagen en verwondingen". Maar dat is geen reden om het gooien van een echte taart strafrechtelijk te vervolgen. Citaat:
Ik zie bovendien niet goed in waarom je je bedreigd zou voelen door een taart. Tenzij er andere redenen zijn om je bedreigd te voelen, maar daar heeft die taart dan weinig mee te maken. En zoals ik al zei, zijn in dat geval veiligheidsmensen nodig die verhinderen dat er een taart kan gegooid worden. Door het gooien van taarten strafrechtelijk te vervolgen ga je echt geen mensen tegenhouden die slechte bedoelingen hebben hoor... Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() Mobbing is het systematisch pesten en/of intimideren van en persoon op de werkvloer. Dat gaat dus wel wat verder dan iemand éénmalig voor schut zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Waarmee het ineens ook duidelijk is dat men niet zo zwaar tilt aan de actie zelf, maar wel aan wie het slachtoffer ervan was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |