![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang ze deze man maar niet over de vloer krijgen.
![]()
![]() |
#162 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier in dit ziekenhuis, zijn momenteel alleen mannelijke artsen aanwezig. "Die wil je niet", zeg je. Too bad, too sad: doe het dan zelf ZONDER arts. Rustig laten kreperen: ze hebben er zelf voor gekozen.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Yup,zo simpel is dat.Je gaat toch je eigen leven niet in gevaar brengen,omdat er daar achter de rug van madam de geit,een halve gare zit te mekkeren.Dat ze dan zich maar richten tot hun besnijdsters,die zijn toch zo handig. Neem nu eens tegenovergestelde,ken trouwens zo een "geval",gyné is een moslim,de westerse vrouw weigert hem omdat hij mo is.Dat is dan vast en zeker racisme nietwaar,goed voor het executiepeleton van het hypocrietencentrum. Wat ze allemaal duidelijk vergeten,zelfs mo rolde uit zo een onreine spleet.Dat romanneke van hem is op maat geschreven om de man alle macht te geven over hun minderwaardige schepsels,de vrouw.Past er iets niet in hun kraam,tis mo en de koran die de oorzaak is.Makkelijk zich verschuilen achter zoiets. Mooiste voorbeeld van hun achterlijkheid,dat sprookje van die maagden,waar gaat hun wrede oppergod die allemaal blijven halen.Goe getikt in de kop,niks meer,niks minder. Laatst gewijzigd door Gargamel : 10 augustus 2007 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jips idd, stel da we ons niet laten behandelen door een allochtone moslim arts. Ik weet een kliniek waar er zijn.o.a cardioloog. Tjonge dan was het kot te klein, discriminatie e.d de bekende kreten. Vetten brief naar Brussel enz... Ik zou het eens willen uitproberen. Zit toevallig met een ontstoken teen, loopt beetje moeilijk. Wat zou een moslimhuisarts doen? Besnijden denk ik. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door stropkeuh : 10 augustus 2007 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Dan krijgt ze toch geen arts, ik vind het niet erg als ze dan maar crepeert
![]() Laatst gewijzigd door Winterhamer : 16 augustus 2007 om 02:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Partijlid
|
![]() De keuze om langs te gaan bij een vrouwelijke of een mannelijke arts is een keuze van de persoon in kwestie. Ik ken moslima's die een mannelijke arts bezoeken, maar ook moslima's die een voorkeur hebben voor een vrouwelijke arts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister
|
![]() Daar ga ik in het algemeen mee akkoord. Er zijn echter specifieke situaties waarbij het leven van de patient in gevaar is en er snel moet gehandeld worden. Wat als er dan geen vrouwelijke dokter in de buurt is (of bezig is met een andere patient)? Heeft de patient, of laat staan een familielid/echtgenoot/vriend, dan het recht om de zorg te weigeren? Zelfs al beslist de patient dit autonoom, zij is niet het enige mogelijke slachtoffer hiervan. Indien haar weigering tot gevolg heeft dat ze overlijdt, zijn ook de dokters, het verpleegpersoneel en haar nabestaanden slachtoffers van haar beslissing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De patient heeft altijd het recht zorg te weigeren.
Familieleden logischerwijze niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Ik heb volgende tekst gevonden die misschien wel interessant is:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Visjnu : 19 augustus 2007 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schandalig, hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctionele rechtbank van Brussel, 30 juni 1997 Vormt een misdrijf tegen de artikels 1 en 2 van de wet, de weigering om zich door een arts van Afrikaanse herkomst te laten verzorgen wanneer men in de spoedopname wordt opgenomen. De beklaagde riep in aanwezigheid van getuigen “Nee, die vuile “bougnoul” zal me niet aanraken”. http://www.diversiteit.be/CNTR/NL/ra..._c_brussel.htm
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk compleet iets anders dan 'een dokter met een andere huidskleur weigeren'.
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De discriminatie blijft even pijnlijk. Er is absoluut geen onderscheid tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is zever dat in het bovenstaande geval de dokter 'simpelweg' is geweigerd. “Nee, die vuile “bougnoul” zal me niet aanraken”. ...
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hebben natuurlijk het voordeel dat ze dat ongehinderd en onbestraft in hun moedertaal kunnen zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Elkeen heeft het recht om zijn eigen arts te kiezen en dat vind ik een mooi beginsel. Maar bij spoed of gratis behandeling : de arts van dienst en daarmee basta of die nu vrouw, man, belg of allochtoon is. Hier mag niet aan toegegeven worden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister
|
![]() Dat zou inderdaad van hetzelfde niveau zijn, maar dit is echter louter speculatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |