![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 augustus 2007 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien zijn ze net hierdoor wakker geworden, en zien ze waar ze mee bezig zijn... als ze consequent zijn, heffen ze zichzelf op, wegens racisme tegenover eigen volk en wegens bedreiging van de persvrijheid en vrijheid van meningsuiting...
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit van de pot gerukt stukje poco aandachtshoerderij doet me eigenlijk denken aan het gedicht "The Stranger" van Rudyard Kipling, dat ik hier ooit eens citeerde. Of zijn "White Man's Burden".
Het zijn tijdsdocumenten en in die tijd waren ze misschien gevaarlijker dan nu. De tijd van kolonisatie is gelukkig voorbij. Deze dignen moeten we bewaren, omdat ze aantonen tot wat het geleid heeft en we moeten er bij stilstaan dat het nooit meer gebeurd. Dus: een beetje geschiedenis kan helpen. Een strip die uitgegeven is in 1931 moet nu uitgerekend anno 2007 wereldnieuws worden. Echt straf, dat bewijst nu eens goed hoe de tijden veranderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() Zich opheffen daarvoor gaan ze niet doen, tenslotte zijn ze daar voor opgericht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee, gewoon nog wat VTM kijken en zien of de zeanmarie gene verkeerde sjot uitdeelt! Ge zijt belangrijk of ge zijt het niet hé
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() Juist Knuppel, erg juist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Oh, jawel hoor.
Citaat:
Btw, het maakt niets uit wie de auteurs zijn, al deze religieuze boeken ( bijbel, koran en torah... ) behoren gerust in het rijtje Mein Kampf.
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() niet zeveren. In wezen is die strip racistisch, maar om er nu over te vallen?
Er had nooit een Kuifje film mogen komen, dan was er ook geen aandacht uitgegaan naar Hergè's vroegere werk (Kuifje in Afrika is niet voor niks al reeds een herwerking) en er blijven genoten worden van zijn nalatenschap. De familie had toch ook moeten beseffen 't moment dat amerikanen er zich mee moeien dat op alle vlakken het onderste uit de kan gezogen zal worden. het enige dat men moet verbieden zijn die geloofsboekjes, het racisme dat daar in verkocht worden vind je simpelweg nergens terug en het ergste is, mensen geloven het nog ook.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 7 augustus 2007 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoeveel geweld, discriminatie en doden heeft die strip al veroorzaakt? Een wereld zonder racisme en discriminatie is ONMOGELIJK! Als ik niet met een Marokkaan wil trouwen omdat hij Marokkaan is ben ik racistisch, maar als een Marokkaan mij niet wil omdat ik geen Marokkaanse ben is hij evengoed racistisch! Ik discrimineer holebi's omdat ik liever een hetero heb. Zij discrimineren mij omdat zij voor holebi's kiezen. Je mag je eigen huis niet meer weigeren te verhuren aan wie je wil. Je mag je eigen werknemers niet meer kiezen. Je moet bewijzen dat je niet discrimineert als de eerste de beste die zich op zijn tenen getrapt voelt je aanklaagt. Je wordt zelfs na je dood, en j�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*ren nadat je een strip schreef, voor racisme aangeklaagd. ZIEN jullie dan nog altijd niet dat op de duur IEDEREEN hier het slachtoffer van kan en ZAL worden? Wanneer gaan jullie inzien tot wat voor waanzin censuur en het verbod op discriminatie leidt?
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Mja, ik kan er ook niets aan doen hoor, misschien moet ik nog een bijbelgelovige tegenkomen die het niet claimt ?
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. ontzettend veel christenen menen dat de Bijbel het woord van God is 2. ontzettend veel christenen interpreteren de Bijbel letterlijk. De oproep tot uitroeiing van de Amalekieten nemen ze letterlijk én beschouwen ze actueel, en als Johannes een boekrol moet eten, moet hij die ook letterlijk opeten. Want de Bijbel is letterlijk het woord van God, want zo staat het in de Bijbel. Christenen, circe, dat zijn niet alleen die bomma's van 80 die bij een begrafenis eventjes naar de katholieke kerk toe schuifelen.
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
rund.
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nee, de christenen waarover jij het hebt, die ken ik niet! Ik ga om met normale mensen gewoonlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]() M.a.w, ik kom ab-normale christenen tegen.
Laatst gewijzigd door Andro : 7 augustus 2007 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() er kan dus niet gedelete worden
![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 7 augustus 2007 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
misschien eens ophouden met die slachtoffercultuur en eigen verantwoordelijkheid promoten ipv een leven in handen van de een of de andere alien.?!.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 7 augustus 2007 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk kan dat niet, want in 1 Kronieken (denk ik, ik ken het ding niet vanbuiten) staat dat de laatste Amalekiet in opdracht van God werd gedood. Ergens anders zou dan staan dat ze later toch nog tegen een Amalekiet gevochten hebben, dus ergens klopt er iets niet, maar dat houdt hen niet tegen om te bidden voor een uitroeiing van de Palestijnen. Daar worden zelfs bidsessies voor geörganiseerd ![]() En ik ga niet 'om' met die mensen, ik discussieer ermee op fora. Jij zou dat ook kunnen doen, maar dan zul je je verheerlijking van het christendom tav de moslims wellicht opzij moeten zetten, en aan posts als die van jou te zien, zal dat een onmogelijke opgave worden.
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben atheist! Je bent dus wel grappig! Of je kan niet begrijpend lezen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2007 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |