![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er werd een petitie opgezet om alsnog Thielemans te overhalen:
Teken even mee: http://www.petitiononline.com/ulfkotte/petition.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik zie tussen links en den islam toch wel ne hoop tegenstellingen. Gaat het hebben van gemeenschappelijke internationale vrienden/vijanden op lange termijn voldoende zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits het Dewinter louter te doen is om het (volgens hem rechtstreeks) verband tussen "9/11" en de Islam, vraag ik mij eigenlijk af waarom hij nooit heeft opgeroepen tot betogen tegen het Christendom ten tijde van (ik zeg maar wat) de jarenlange dodelijke bomaanslagen van het IRA.
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk is hij te laf daarvoor. Anderzijds maakt hij er wel genoeg reklame voor. Maar dat is "puur toeval" zeker ??
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah bon. Het nieuwe argumentarium van links is toegekomen. Als je iets NIET gedaan hebt, dan was je gewoon te laf om het te doen.
![]() Een voorbeeldje: "Pietje zegt hier nooit dat hij Stalin een prachtmens vond en dat zijn slachtoffers allemaal de dood verdienden. Waarschijnlijk gewoon omdat hij daar te laf voor is." Geef toe, als argument met ingebouwde belediging kan dat toch wel tellen, nietwaar?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 augustus 2007 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is "puur toeval" zeker ?? Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 augustus 2007 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
persoon 1: "Ja, maar het is niet Vera Dua die die fast food ketens in brand heeft gestoken, he". persoon 2: "Daar is ze gewoon te laf voor maar ze sympathiseert er wel mee hoor". persoon 1: "??!!??"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 augustus 2007 om 20:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'is toch een betoging tegen NAZI'S!!!!!!!!!!!!!!!!!! Islam fascisten!!!!!!!!!! Ik snap niet dat sommigen hier zo bekrompen zijn, julllie hebben een boekje, of een filmpje van WWII gezien en zijn experten. Hoeveel slachtoffers maken moslims niet nu dagdagelijks in soedan, indonesië enz............omdat ze daar vrij spel hebben! Islam is als bamboe, kruipt overal in en tussen en groeit zeer snel. We leven hier nu nog altijd goed en hopelijk blijft het zo, maar ik denkt dat er verandering zal komen en niet echt positief. Ze ontwrichten onze maatschappij nu al... Laatst gewijzigd door colargo : 10 augustus 2007 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat niet erg is. Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 augustus 2007 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er is een petitie gestart via deze website tegen Thielemans' verbod op de betoging en de handtekeningen stromen binnen uit gans Europa.
http://sioe.wordpress.com/
![]() |
#176 |
Vreemdeling
|
![]() Jeetje, mij maakt het niet uit of die betoging er komt. Maar het bevestigt enkel maar dat de meeste 'racisten' eigenlijk gewoon xenofoob zijn. Bangerikken met andere woorden. Jammer vind ik dat.
Open je ogen, een moslim is toch ook maar gewoon een mens. Als vrijheid van meningsuiting telt (waar ik achter sta!) dan telt vrijheid van godsdienst toch ook. Of ben ik daar mis? Laatst gewijzigd door VVouter : 10 augustus 2007 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() double-V,
dat u met zo'n egoisten en racisten in 1 staatsbestel wil blijven dat snappen we niet hoor. jeetje Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 augustus 2007 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Vreemdeling
|
![]() Euhm, ik versta geen jota van wat je bedoelt met die post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Vreemdeling
|
![]() Een woordje uitleg is teveel gevraagd?
|
![]() |
![]() |