Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2004, 00:47   #161
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Dus mensen alle mensen die overvallen zijn of iets dergelijks zijn misleid geworden door het vlaams blok? Wie deed dit dan alvorens het VB bestond? Het zijn de linkse (of rechtse zoals jij) zoals jij die gewoonweg alles ontkennen en niet luisteren naar anderen. Maar je zult ooit wel eens de rekening te zien krijgen wees gerust.
Tél ze effectief, en je zal merken dat er véél minder mensen het slachtoffer werden van een misdaad dan jij gelooft, maar de verhalen erover zijn ontelbaar: één verhaal hoor je zeker 4 of 5 maal... dat verhaal van die apotheek kreeg ik ook al op twee andere fora dan politics.be te horen....
Ik zeg niet dat ik nooit wat meemaakte, ik maakte genoeg mee, maar niet in Brussel , wél in Antwerpen(één inbraak, 2 "vlaamse" verkeersaggressies, doorstoken banden), in Spanje, een "mugging" met geweld, in Italië een bagjacking, in Italië, Mexico, Tunesië en Turkije pickpockets of poging tot... In Frankrijk één inbraak in een vakantiewoning en twee inbraken in de wagen. Ooit (lang geleden) werd me alles gestolen in Frankrijk: dergelijke zaken horen bij het leven. Begrijp je dan waarom ik het in Brussel niet zo onveilig vind, en waarom ik "filosoof" ben geworden?
PS Ik vind het een grove belediging dat je mij bij rechts wil klasseren: ik vermoed dat je de draagwijdte van de termen "links" en "rechts" niet helemaal onder de knie hebt
Ach ja, was ik al vergeten : een gewapende bankoverval van dichtbij meegemaakt....[/quote]

Indien ik nu filosoof heette zou ik zeggen dat ik er niets van geloofde en moet je dit relativeren.
Maar wat maken jou zogezegde belevingen zo erg om deze van anderen teniet te verklaren EN waarom kunnen deze dingen onmogelijk bij een inwoner van belgie voorkomen volgens jou?

Trouwens nu we met elkaar hier al enkele discussies heb gehad vrees ik dat de doorgestoken banden, de inbraak, en nog anderen gepleegd zijn door mensen die jou kennen!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 01:09   #162
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Tél ze effectief, en je zal merken dat er véél minder mensen het slachtoffer werden van een misdaad dan jij gelooft, maar de verhalen erover zijn ontelbaar: één verhaal hoor je zeker 4 of 5 maal... dat verhaal van die apotheek kreeg ik ook al op twee andere fora dan politics.be te horen....
Ik zeg niet dat ik nooit wat meemaakte, ik maakte genoeg mee, maar niet in Brussel , wél in Antwerpen(één inbraak, 2 "vlaamse" verkeersaggressies, doorstoken banden), in Spanje, een "mugging" met geweld, in Italië een bagjacking, in Italië, Mexico, Tunesië en Turkije pickpockets of poging tot... In Frankrijk één inbraak in een vakantiewoning en twee inbraken in de wagen. Ooit (lang geleden) werd me alles gestolen in Frankrijk: dergelijke zaken horen bij het leven. Begrijp je dan waarom ik het in Brussel niet zo onveilig vind, en waarom ik "filosoof" ben geworden?
PS Ik vind het een grove belediging dat je mij bij rechts wil klasseren: ik vermoed dat je de draagwijdte van de termen "links" en "rechts" niet helemaal onder de knie hebt
Ach ja, was ik al vergeten : een gewapende bankoverval van dichtbij meegemaakt....
Indien ik nu filosoof heette zou ik zeggen dat ik er niets van geloofde en moet je dit relativeren.
Maar wat maken jou zogezegde belevingen zo erg om deze van anderen teniet te verklaren EN waarom kunnen deze dingen onmogelijk bij een inwoner van belgie voorkomen volgens jou? [/quote]

Ik relativeer dat ook allemaal... en zo erg is dat niet: een onaangenaam moment dat je vlug vergeet (ik maakte het lijstje nu speciaal voor jou en was die bankoverval vergeten ) Je moet er niets van geloven ....maar na al dat vind ik Brussel dus géén onveilige stad Verkeersaggressie komt vooral in Antwerpen te veel voor, pickpockets heb je over heel de wereld, straataggressie ook, MAAR IK LAAT MIJN LEVEN EN MIJN STEMGEDRAG ER NIET DOOR BEÏNVLOEDEN!

Een deel
van hetgeen me overkwam gebeurde omdat ik nogal veel reis en niet altijd naar rustige hoekjes (ik heb ooit in een kibboetz in Israel een artillerie of mortier beschieting meegemaakt op een kerstnacht, ik heb met het mexicaanse leger meegelift om een verloren ruine in Yucatan te bezoeken, 3/4 van een dag vastgezeten 170 km diep de Sahara in...) een uurtje (of meer?) 's nachts door onverlicht Luxor gedwaald op zoek naar de apotheker van wacht: dat leek me onrustbarender dan St Jans Molenbeek Het enige echte bordeel van de Soekh van Tunis gaan bekijken (toch niet "geconsumeerd", néé! )en zo van die zaken...
Ik verplicht je niet me te geloven, maar zo begrijp je misschien waarom Schaarbeek en Kuregem me écht niet impressionneren
Het verhaal van die apotheek heb ik opgezocht: het was "Hanne" die dat terug bovenhaalde, niet jij, idd Moet ik me nu verontschuldigen?
De doorgestoken banden? Eén stel door een leerling van mijn vrouw, idd, hij heeft erover gebluft; het andere stel vermoed ik idd wie de daders waren,
De verkeersaggressie: 2 x onbekenden met een veel duurdere wagen dan mijn toenmalige oude rode Lada,
De inbraak waarschijnlijk een roemeense bende die werd aangehouden nadat ze ook de plaatselijke supermarkt "bezocht", maar die voor de inbraak bij mij nooit aangehouden of veroordeeld werd omdat de politie had geweigerd, vingerafdrukken te nemen... en dus waarschijnlijk is teruggekomen bij onze geburen...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 01:53   #163
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Moet ik ervoor betalen omdat zij géén verzekering willen betalen??
Is dit een antwoord op mijn vraag? Ik probeer het nogmaals, het is nog altijd niet makelijk om iets toe te geven de eerste keer é.

Trouwens alle winkeleigenaars die al op tv zijn geweest omdat ze meer controles en beveiliging willen omdat ze al meerdere malen zijn overvallen (er zijn er genoeg in brussel of antwerpen), zijn dit allemaal gemaakte filmpjes volgens jou?
Wie ben jij trouwens als veilig wonende mens om dit deze mensen te weigeren en je voordoen alsof deze mensen alles maar moeten relativeren?
Néé ik denk niet dat de filmpjes nagemaakt worden, ik denk enkel dat men van een fait divers een staatszaak maakt voor zoiets, met cameraploegen en interviews en follow up, buren die hun verhaal voor de cameras komen doen: de kijker wil sensatie, dus als er iets gebeurd maakt men er sensatie van... dat kadert in het opbod voor kijkcijfers tussen VTM en VRT.
Ik vind ook niet dat ik op één of andere manier de verzekeringspremies van juweliers moet betalen: hun winstmarge is zeer ruim!

Mag ik doen opmerken dat ik al enkele malen politiewoordvoerders hoorde zeggen dat de gewelddadige overvallen op handelszaken en de carjackings dikwijls gepleegd worden door bendes uit Midden-Europa, die in Duitsland zitten voor hier alarm gegeven wordt...Dus alle maatregelen tegen Marokkanen zullen d�*�*r niets aan veranderen : de prijs van de Schengenakkoorden...
Oud 19 februari 2004, 02:04   #164
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ach ja, was ik al vergeten : een gewapende bankoverval van dichtbij meegemaakt....
Maar wat maken jou zogezegde belevingen zo erg om deze van anderen teniet te verklaren EN waarom kunnen deze dingen onmogelijk bij een inwoner van belgie voorkomen volgens jou?
Ik relativeer dat ook allemaal... en zo erg is dat niet: een onaangenaam moment dat je vlug vergeet (ik maakte het lijstje nu speciaal voor jou en was die bankoverval vergeten ) Je moet er niets van geloven ....maar na al dat vind ik Brussel géén onveilige stad dus Verkeersaggressie komt vooral in Antwerpen te veel voor, pickpockets heb je over heel de wereld, straataggressie ook, MAAR IK LAAT MIJN LEVEN EN MIJN STEMGEDRAG ER NIET DOOR BEÏNVLOEDEN!

Een deel
van hetgeen me overkwam gebeurde omdat ik nogal veel reis en niet altijd naar rustige hoekjes (ik heb ooit in een kibboetz in Israel een artillerie of mortier beschieting meegemaakt op een kerstnacht, ik heb met het mexicaanse leger meegelift om een verloren ruine in Yucatan te bezoeken, 3/4 van een dag vastgezeten 170 km diep de Sahara in...) een uurtje (of meer?) 's nachts door onverlicht Luxor gedwaald op zoek naar de apotheker van wacht: dat leek me onrustbarender dan St Jans Molenbeek Het enige echte bordeel van de Soekh van Tunis gaan bekijken (toch niet "geconsumeerd, néé! )en zo van die zaken...
Ik verplicht je niet me te geloven, maar zo begrijp je misschien waarom Schaarbeek en Kuregem me niet impressionneren
Het verhaal van die apotheek heb ik opgezocht: het was "Hanne" die dat terug bovenhaalde, niet jij, idd Moet ik me nu verontschuldigen?
De doorgestoken banden? Eén stel door een leerling van mijn vrouw, idd, hij heeft erover gebluft; het andere stel vermoed ik idd wie de daders waren,
De verkeersaggressie: 2 x onbekenden met een veel duurdere wagen dan mijn toenmalige oude rode Lada,
De inbraak waarschijnlijk een roemeense bende die werd aangehouden nadat ze ook de plaatselijke supermarkt "bezocht", maar die voor de inbraak bij mij nooit aangehouden of veroordeeld werd omdat de politie had geweigerd, vingerafdrukken te nemen... en dus waarschijnlijk is teruggekomen bij onze geburen...[/quote]

Het is wel duidelijk dat jij een egoistisch persoon bent met blijkbaar weinig gevoel. Indien jij beweert dat deze dingen jou allemaal niets doen op emotioneel vlak dan begin ik te geloven dat je dus evenveel emoties hebt dan mijn koelkast.
Het egoistische haal ik uit het feit dat het volgens jou dus absoluut onmogelijk is voor een ander om na een overval voor de rest van zijn leven schrik te hebben om nog buiten te komen of op andere vlakken kan schaden, fisiek geweld, ooit van gehoord?
En wat heb je tegen je buren gezegt? Dat jij al meerdere dingen hebt meegemaakt en dat het in andere landen veel erger is en dat ze het eigenlijk niet eens zouden moeten aangeven en dat ze het maar moeten vergeten zoals jij dit doet?
Nog nnoit eerder horen zeggen dat je een geweldige egoist bent?
Oud 19 februari 2004, 02:06   #165
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Verontschuldigen hoef je niet, toegeven dat ik het niet was is voor vandaag al een opgave voor jou opzich.
Oud 19 februari 2004, 02:07   #166
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Verontschuldigen hoef je niet, toegeven dat ik het niet was is voor vandaag al een opgave voor jou opzich.
Toch niet: als ik me vergis heb ik er geen probleem mee, dat toe te geven
Oud 19 februari 2004, 02:13   #167
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik relativeer dat ook allemaal... en zo erg is dat niet: een onaangenaam moment dat je vlug vergeet (ik maakte het lijstje nu speciaal voor jou en was die bankoverval vergeten ) Je moet er niets van geloven ....maar na al dat vind ik Brussel géén onveilige stad dus Verkeersaggressie komt vooral in Antwerpen te veel voor, pickpockets heb je over heel de wereld, straataggressie ook, MAAR IK LAAT MIJN LEVEN EN MIJN STEMGEDRAG ER NIET DOOR BEÏNVLOEDEN!

Een deel
van hetgeen me overkwam gebeurde omdat ik nogal veel reis en niet altijd naar rustige hoekjes (ik heb ooit in een kibboetz in Israel een artillerie of mortier beschieting meegemaakt op een kerstnacht, ik heb met het mexicaanse leger meegelift om een verloren ruine in Yucatan te bezoeken, 3/4 van een dag vastgezeten 170 km diep de Sahara in...) een uurtje (of meer?) 's nachts door onverlicht Luxor gedwaald op zoek naar de apotheker van wacht: dat leek me onrustbarender dan St Jans Molenbeek Het enige echte bordeel van de Soekh van Tunis gaan bekijken (toch niet "geconsumeerd, néé! )en zo van die zaken...
Ik verplicht je niet me te geloven, maar zo begrijp je misschien waarom Schaarbeek en Kuregem me niet impressionneren
De inbraak waarschijnlijk een roemeense bende die werd aangehouden nadat ze ook de plaatselijke supermarkt "bezocht", maar die voor de inbraak bij mij nooit aangehouden of veroordeeld werd omdat de politie had geweigerd, vingerafdrukken te nemen... en dus waarschijnlijk is teruggekomen bij onze geburen...
Het is wel duidelijk dat jij een egoistisch persoon bent met blijkbaar weinig gevoel. Indien jij beweert dat deze dingen jou allemaal niets doen op emotioneel vlak dan begin ik te geloven dat je dus evenveel emoties hebt dan mijn koelkast.
Het egoistische haal ik uit het feit dat het volgens jou dus absoluut onmogelijk is voor een ander om na een overval voor de rest van zijn leven schrik te hebben om nog buiten te komen of op andere vlakken kan schaden, fisiek geweld, ooit van gehoord?
En wat heb je tegen je buren gezegt? Dat jij al meerdere dingen hebt meegemaakt en dat het in andere landen veel erger is en dat ze het eigenlijk niet eens zouden moeten aangeven en dat ze het maar moeten vergeten zoals jij dit doet?
Nog nnoit eerder horen zeggen dat je een geweldige egoist bent?[/quote]
Ben ik een egoist omdat ik niet met de daver op het lijf blijf zitten als zoiets me gebeurd? Omdat ik niet in paniek sla?

Ben ik een geweldige egoist als ik ervan uitga dat als ik dgl zaken kan rationaliseren, dat ik dat van anderen ook verwacht?Als ik mijn leven en stemmgedrag d�*�*r niet van laat afhangen?

Iedereen ondergaat emoties vanaf de dag van zijn geboortes en we moeten die verteren, verwerken, daar niet een ganse maatschappij voor willen culpabiliseren!

Zo weinig emoties als je koelkast? Dacht je d�*t? Mijn vrouw weet beter...: mijn zoon had 3 klaplongen achter elkaar, en toen was ik er ook niet goed van...ik bespaar je mijn eigen medisch verhaal
Oud 19 februari 2004, 02:15   #168
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Is dit een antwoord op mijn vraag? Ik probeer het nogmaals, het is nog altijd niet makelijk om iets toe te geven de eerste keer é.

Trouwens alle winkeleigenaars die al op tv zijn geweest omdat ze meer controles en beveiliging willen omdat ze al meerdere malen zijn overvallen (er zijn er genoeg in brussel of antwerpen), zijn dit allemaal gemaakte filmpjes volgens jou?
Wie ben jij trouwens als veilig wonende mens om dit deze mensen te weigeren en je voordoen alsof deze mensen alles maar moeten relativeren?
Néé ik denk niet dat de filmpjes nagemaakt worden, ik denk enkel dat men van een fait divers een staatszaak maakt voor zoiets, met cameraploegen en interviews en follow up, buren die hun verhaal voor de cameras komen doen: de kijker wil sensatie, dus als er iets gebeurd maakt men er sensatie van... dat kadert in het opbod voor kijkcijfers tussen VTM en VRT.
Ik vind ook niet dat ik op één of andere manier de verzekeringspremies van juweliers moet betalen: hun winstmarge is zeer ruim!

Mag ik doen opmerken dat ik al enkele malen politiewoordvoerders hoorde zeggen dat de gewelddadige overvallen op handelszaken en de carjackings dikwijls gepleegd worden door bendes uit Midden-Europa, die in Duitsland zitten voor hier alarm gegeven wordt...Dus alle maatregelen tegen Marokkanen zullen d�*�*r niets aan veranderen : de prijs van de Schengenakkoorden...
Indien er niets op tv zou gemeld worden, zullen de mensen die dit meemaakten zich veiliger voelen denk je of veiliger zijn?
Ik wist niet dat buren of mensen interviewen al sensatie maken was.

Ik denk dat jij van boven op de lijst moet komen voor het betalen van de premies voor juweliers. Ten eerste zou je er geen problemen voor mogen hebben want er gebeurt toch bijna niets, dus erg veel zul je niet moeten bijdragen. En ten 2de vind je ook nog dat de hoogte van inkomsten van een persoon een reden is om een bestolen iemand het recht te geven op meer bescherming of niet. En nog steeds beweer jij dat je iedereen gelijk voor de wet wilt behandelen.

Zoals je al eerder zei verhalen moet je niet geloven, dus je zou deze van de politiewoordvoerders ook beter vergeten.
Oud 19 februari 2004, 02:26   #169
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Indien er niets op tv zou gemeld worden, zullen de mensen die dit meemaakten zich veiliger voelen denk je of veiliger zijn?

Ik denk dat jij van boven op de lijst moet komen voor het betalen van de premies voor juweliers. Ten eerste zou je er geen problemen voor mogen hebben want er gebeurt toch bijna niets, dus erg veel zul je niet moeten bijdragen. En ten 2de vind je ook nog dat de hoogte van inkomsten van een persoon een reden is om een bestolen iemand het recht te geven op meer bescherming of niet. En nog steeds beweer jij dat je iedereen gelijk voor de wet wilt behandelen.

Zoals je al eerder zei verhalen moet je niet geloven, dus je zou deze van de politiewoordvoerders ook beter vergeten.
Indien minder faits divers op TV vertoond werden zou iedereen zich minder "onveilig" voelen d�*�*r gaat het om! Voor de mensen die het meemaakten, welk verschil of ze ermee op TV komen of niet?

Juweliers die miljoenen in hun uitstalraam leggen wéten dat ze de ogen uitsteken van mensen die een gemakkelijke buit zoeken: waarom zou de maatschappij hun verzekeringspremie moeten verlagen op een grote winstmarge door nog meer te doen dan ze fiscaal aftrekbaar te maken?
Voor mijn part mogen daar paaltjes tegen ramkraken gezet worden, als d�*t het probleem is!
Als jij in je Marokkanenhaat de politieoordvoerders niet wil geloven....
wie is er dan onredelijk: jij of de politiewoordvoerders?
Oud 19 februari 2004, 02:51   #170
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
even enggeestig...
Meer uitleg graag. Dit is een beetje te wazig hoor.
In die posts wordt een visie van de islam verdedigd die in landen als Marokko, Tunesië en Turkije al lang overboord werd gegooid, een karikatuur van de tegenwoordige islam in de landen waar de voorouders van onze allochtonen vanfdaan kwamen dus, zoals enkel zeldzame idioten of enge fanatici in Afghanistan of Soedan ze bovenhalen: de islam zoals het zwartblok wil doen denken dat de islam is....en jij speelt mee in spelletje door direct de klassieke VB-reactie boven te halen: die m..... op zijn plaats zetten en er een scheldpartij van te maken.
In mijn ogen zijn dat teksten van een of ander pubertje dat even alle vooroordelen over de islam op het forum zet, in de hoop véél mensen verontwaardigd te doen reageren tegen een geloof waar ze niets meer van weten dan wat ze in hun groteletterkrant lezen... Als jij dat spelletje meespeelt.....
Oud 19 februari 2004, 07:35   #171
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Illwill/ Filosoof, effe terug on topic.

We hebben hier een topic gestart door Erthan. Een wannabe Vlaams Blokker, of een echt achterlijke wannabe moslim, en jullie beginnen bijna elkaars spreekwoordelijke keel over te bijten.

Ondertussen is het geweten dat Filo hier een uitgebreide multiculturele levenswandel en ervaring betreed. En Illwill een rechtse ideologie aanhoud.([size=2]en ikzelf anti democraat ben[/size])

Maar wat te doen met modellen zoals Erthan?.. provocateurs ultra nec plus.
Oud 19 februari 2004, 11:45   #172
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Een deel

Ben ik een geweldige egoist als ik ervan uitga dat als ik dgl zaken kan rationaliseren, dat ik dat van anderen ook verwacht?Als ik mijn leven en stemmgedrag d�*�*r niet van laat afhangen?

Iedereen ondergaat emoties vanaf de dag van zijn geboortes en we moeten die verteren, verwerken, daar niet een ganse maatschappij voor willen culpabiliseren!

Zo weinig emoties als je koelkast? Dacht je d�*t? Mijn vrouw weet beter...: mijn zoon had 3 klaplongen achter elkaar, en toen was ik er ook niet goed van...ik bespaar je mijn eigen medisch verhaal
Nee jij bent een egoist omdat je de mensen die het niet kunnen "rationaliseren" gewoonweg leugenaars of gewoonweg als meelopers misschien wel zwakkelingen bestempeld.
Wanneer iemand een juwelierszaak opent en hij betaald verzekeringen en word gedurende een korte periode tot 3x toe brutaal overvallen en hierbij met het leven bedrijgt dan vind jij nog steeds dat deze mensen niet meer bescherming verdienen op alle mogelijke manieren? Zoals ik al zei egoist, en nogmaals, jij doet net zoals de meeste normale mensen in je broek indien je een pistool tegen je slaap gedrukt krijgt, stoere bink dat je bent! Of moet ik superman zeggen.

Inderdaad iedereen ondergaat emoties maar jij kunt en mag deze van een ander niet zomaar verwerpen. Wie denk jij wel niet dat je bent filo?

Ten eerste doet het hele medische dossier van je familie niet terzake, en ten 2de indien ik jou gedachtengang zo volgen...3 klaplongen stelt niets voor tov 2 hartstilstanden dus rationaliseer dit. Het is de moeite niet om er bij stil te blijven staan. Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen dus ik wil geen verzekering bijbetalen voor je zoon nog voor jou. Waarom zou ik? Komt deze gedachtengang jou ergens bekent voor filo?
Oud 19 februari 2004, 11:55   #173
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Indien minder faits divers op TV vertoond werden zou iedereen zich minder "onveilig" voelen d�*�*r gaat het om! Voor de mensen die het meemaakten, welk verschil of ze ermee op TV komen of niet?

Juweliers die miljoenen in hun uitstalraam leggen wéten dat ze de ogen uitsteken van mensen die een gemakkelijke buit zoeken: waarom zou de maatschappij hun verzekeringspremie moeten verlagen op een grote winstmarge door nog meer te doen dan ze fiscaal aftrekbaar te maken?
Voor mijn part mogen daar paaltjes tegen ramkraken gezet worden, als d�*t het probleem is!
Als jij in je Marokkanenhaat de politieoordvoerders niet wil geloven....
wie is er dan onredelijk: jij of de politiewoordvoerders?
Oh mijn god het punt is er gekomen, het is de schuld van de winkeluitbaters dat ze overvallen worden! Jij bent niet goed snik filo!

Filo ik heb helemaal geen marokkanenhaat!!!!!!!! Je moet hier geen leugens komen vertellen. Of weet je dit nu ook al beter dan mij? Jij was degene die zei dat je verhalen van andere moet relativeren en dat de meeste of bijna alle verhalen volgens jou obgeblazen zijn. Draai het dus niet opnieuw naarmij en doe niet alsof dit mijn onredelijkheid was é filo. Eerlijkheid is ook niet 1 van je sterkste punten merk ik.
Oud 19 februari 2004, 11:58   #174
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Meer uitleg graag. Dit is een beetje te wazig hoor.
In die posts wordt een visie van de islam verdedigd die in landen als Marokko, Tunesië en Turkije al lang overboord werd gegooid, een karikatuur van de tegenwoordige islam in de landen waar de voorouders van onze allochtonen vanfdaan kwamen dus, zoals enkel zeldzame idioten of enge fanatici in Afghanistan of Soedan ze bovenhalen: de islam zoals het zwartblok wil doen denken dat de islam is....en jij speelt mee in spelletje door direct de klassieke VB-reactie boven te halen: die m..... op zijn plaats zetten en er een scheldpartij van te maken.
In mijn ogen zijn dat teksten van een of ander pubertje dat even alle vooroordelen over de islam op het forum zet, in de hoop véél mensen verontwaardigd te doen reageren tegen een geloof waar ze niets meer van weten dan wat ze in hun groteletterkrant lezen... Als jij dat spelletje meespeelt.....
En dus enkel omdat ik wel zin had om dit spelletje mee te spelen ben ik even enggeestig als hem? Ik ben met jou al 2 dagen een spelletje aan het spelen, dus hoe enggeestig ben jij dan wel niet?
Oud 19 februari 2004, 12:00   #175
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Illwill/ Filosoof, effe terug on topic.

We hebben hier een topic gestart door Erthan. Een wannabe Vlaams Blokker, of een echt achterlijke wannabe moslim, en jullie beginnen bijna elkaars spreekwoordelijke keel over te bijten.

Ondertussen is het geweten dat Filo hier een uitgebreide multiculturele levenswandel en ervaring betreed. En Illwill een rechtse ideologie aanhoud.([size=2]en ikzelf anti democraat ben[/size])

Maar wat te doen met modellen zoals Erthan?.. provocateurs ultra nec plus.
Proberen belachelijk te maken of vast te praten zoals ik het eerste probeerde te doen, maar volgens filo ben ik de slechte dus ben ik me meer op filo gaan richten.
Oud 19 februari 2004, 12:34   #176
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Illwill,
Citaat:
misschien is het wel ne echte makkak
Mag ik je doen opmerken dat je mensen geen dierennamen naar het hoofd slingert?[/quote]

Hoe dan ook, dat is niet correct tegenover die dieren!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 13:08   #177
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Andev, je hebt gedeeltelijk gelijk. Makkak is een scheldnaam voor Marrokaan, Makaak is de apensoort.

En Erthan, die deze vrolijke scheldpartij heeft gestart met zijn idioot gebroebel, die ligt nu dubbel van het lachen, want hij voert aan dat ie Turk is.
Oud 19 februari 2004, 13:11   #178
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Andev, je hebt gedeeltelijk gelijk. Makkak is een scheldnaam voor Marrokaan, Makaak is de apensoort.

En Erthan, die deze vrolijke scheldpartij heeft gestart met zijn idioot gebroebel, die ligt nu dubbel van het lachen, want hij voert aan dat ie Turk is.
Zoals ik al eerder zei: indien hij wel een marokaaan is zal hij het niet plezierig vinden dat ik hem makkak noem en indien hij geen marokaan is zal hij het ook niet fijn vinden, in beide gevallen zijn verdiende loon, maar mijn discussie is al lang niet meer met ertan maar met de egoistische superman filo.
Oud 19 februari 2004, 13:31   #179
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Illwill, en wat als Erthan een 16 jarige puisterige puber is, met een opgeblazen zelfbeeld, en een fetishisme voor de Koran?

Dan gaat hij nog harder over de grond rollen.

En Filosoof, af en toe vermoed ik dat hij zich perfect thuisvoeld in de rol van advocaat van de duivel.
Oud 19 februari 2004, 15:23   #180
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Illwill, en wat als Erthan een 16 jarige puisterige puber is, met een opgeblazen zelfbeeld, en een fetishisme voor de Koran?

Dan gaat hij nog harder over de grond rollen.

En Filosoof, af en toe vermoed ik dat hij zich perfect thuisvoeld in de rol van advocaat van de duivel.
Wat wil je van mij? Wat als ertan dit is? Ik weet niet wat de vraag is?
Dan is hij dit, of wat wil je van mij horen?
En dankjewel om toch ook eens met gezond verstand filo te bekritiseren ipv het altijd op een rechts denkend persoon te mikken. Indien je geloofd dat ik een rascist ben zul je het ook moeten bewijzen, ik weet dat ik het niet ben dus heel veel suc6 ermee.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be