![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is geen gelijkheid, maar toch een zekere gelijkenis.
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed filmpke van Pat Condell, een stand-up comedian uit Engeland
Deze man heeft het over de Anti-islamisering betoging in Brussel . http://www.youtube.com/watch?v=nI5WoXpmPiM Is polygamie trouwens écht al oogluikend toegestaan in duitsland?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 augustus 2007 om 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Had alles met een mening te maken, of is de mening dat privé-eigendom niet zo heilig is, dat recht op wonen erboven staat geen mening nmisschien?
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#167 |
Minister
|
![]() Kan mij nie"t zoveel schelen. Polygamie en polyandrie (meerdere mannen met 1 vrouw) zou toegestaan mogen wprden voor mijn part.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() Polyandrie is niet toegestaan in islam. En u zal zich in het kalifaat als niet-moslim daar moeten aan houden. Islam en 'kan mij niet zoveel schelen' gaat echt niet samen. Net zoals betogingen tegen de islamitische dictatuur niet kunnen en elke kritiek met de dood zal worden bestraft. U spot niet met islam, dat heeft o.a. Theo Van Gogh mogen ondervinden.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 augustus 2007 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 18 augustus 2007 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#172 |
Minister
|
![]()
![]() |
#173 |
Burger
|
![]() [quote=circe;2858781]goed filmpke van Pat Condell, een stand-up comedian uit Engeland
Deze man heeft het over de Anti-islamisering betoging in Brussel . http://www.youtube.com/watch?v=nI5WoXpmPiM quote] Inderdaad goed filmke... vooral de statement, dat geloof wel kan, maar dat het niet mag opgedrongen worden aan anderen... Langs de andere kant vind ik niet dat Brussel een slagveld moet worden. Een vreedzame betoging ja... logische oplossing zou het verbieden van een tegenbetoging zijn op hetzelfde moment!! Maar als in de toekomst, een betoging voldoende (niet vreedzame) deelnemers heeft, dan kan geen enkel besluit die tegen houden. Tja, als er zijn die willen betogen (tegen godsdienstwaanzin) zullen ze zich beter moeten organiseren en voorbereiden op eventuele tegenacties... Persoonlijk wil ik geen godsdienstwetten zien toegepast worden... maar betogen is naar mijn mening op dit moment nutteloos. De politieke leiders weten heel goed wat de bevolking wil, als ze niet de meerderheid willen volgen... straf hen dan af bij de volgende verkiezingen. De volgende keer zal die betoging dan wel kunnen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen: ik denk het niet. Brussel géén slagveld? Ligt aan de "brusselse allochtone bevolking" zeker? Brussel schijnt ook de hoofdstad van Europa te zijn, the place to be wanneer je iets aan EUROPA wenst mede te delen. Indien dit niet kan omdat +50% ondertussen tot het gepamperde uitkeringsgerechtige Herrenvolk behoort, dan lijkt het me tijd om de Europese Hoofdstad te verplaatsen... Naar Mekka of zoiets?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En HOEVEEL neonazi's gaan komen? en WAT gaan ze doen? en wist U dat een neonazi die met een molotovcocktail in zijn auto VOORBIJ een moskee rijdt, maar deze niét gooit (en aan een rood licht voor een verkeersovertreding wordt aangehouden), voor drie jaar in het gevang wordt gezet, terwijl er na de dood van Theo Van Gogh meer dan ZEVEN kerken in de fik werden gezet zonder dat de schuldigen ook maar één haar gekrenkt werd??? (google nog even, misschien is het nog te vinden - ik heb stomgenoeg die info+links indertijd ergens op kifkif gezet die nadien uiteraard werd verwijderd van dat door de Vlaamse Gemeenschap gesubsidieerde INTER-culturele forum) Welke betogingen mogen nog wel doorgaan in het geval er neo-nazi's zouden kunnen komen opdraven? Welke betogingen mogen nog wel doorgaan in het geval er neo-nazi's als tegenbetogers zouden komen opdagen? Die van de "9/11 is a conspiracy van de "protocollen van Zion"" die dus WEL mag doorgaan op 9 september (volgens mij zijn ze gewoon zo achterlijk dat ze niet wisten dat de amerikanen de maand éérst zetten en de datum nadien, maar kom). DIE betoging heeft dus wèl toestemming gekregen... nochtans zouden de neo-nazi's daar ook wel eens aanstoot aan kunnen nemen (alle drie-en-twintig tegelijk zelfs).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 augustus 2007 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik ben geen fan van die betoging en dit om meerdere redenen.
Om te beginnen de organisatie die achter de betoging zit. Ze straalt gewoon angelsaksisch liberalisme uit. De teksten en de personen die ik reeds respectievelijk gelezen en gehoord heb stralen een soort politieke naiëviteit uit die totaal geen rekening houdt met de realiteit in Europa. Wat zie ik bv op de webstek van SIOE staan? Verwijzing Citaat:
Dan ook nog hun argument "als het vredelievende mensen zijn zoals ze beweren, dan zullen er geen incidenten voorkomen op deze betoging". Komaan, als ze dit geloven, zitten zij bij de grootste idioten die ik ooit ben tegengekomen. Natuurlijk zal er geweld zijn, de Oranjemarsen van de protestanten in Belfast zijn ook "vreedzame marsen", maar het is enkel logisch dat die tot geweld leiden. Want het doel van de organisatoren is, volgens mij, juist om geweld uit te lokken. Dan kunnen zij weer, op een gans onschuldige toon, zeggen "Wij werden zomaar aangevallen [hier een zielige blik] dit begrijp ik niet! Wij willen enkel de vrijheid van meningsuiten gebruiken. [Ernstige blik] Dit was voor de democratie, kijk maar eens wat hun idee van samenleven is!". Natuurlijk heeft de islam geen plaats in Europa, maar belachelijke excuusbetogingen zoals de dezen gaat niets veranderen. Het migrantenprobleem zal naar alle waarschijnlijkheid in geweld eindigen zoals in de Franse voorsteden vorige keer goed zichtbaar was. En dat zal enkel nog maar het begin zijn. Dit soort betogingen is enkel een ideologische masturbatie waarin de organisatoren zichzelf wijsmaken dat hun betoging niet provocerend was en dat het vanwege de moslims was dat ze uit de hand is gelopen. Wat mij dus vooral stoort aan heel die betoging is de hypocrisie die erachter zit. Strijden met een open vizier is zoveel eervoller en vooral makkelijker voor beide kanten.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 18 augustus 2007 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg het opnieuw: een vredevolle betoging die het nut van kraken wil aankaarten zal zeker aanvaard worden. Of zou althans moeten aanvaard worden. Een betoging tegen de ontruiming van een pand dat verkocht is, is zinloos. Daarom begrijpelijk dat ze niet toegelaten werd. Het is nog altijd begrijpelijk dat de rechten van de eigenaar boven die van de kraker komen. Panden voldoende beschikbaar. Da's nu eenmaal het leven van een kraker hé. Je kan toch niet verwachten dat je dan zekerheid zal hebben over je woning? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verklaar U nader waar je de gelijkenis wil vinden aub. Is Brussel van oudsher islamitisch? Is het verboden om ondertussen een anti-islamiserende betoging te houden in de hoofdstad van Europa? Of gaat U ervan uit dat Eurabia een feit is dat reeds eeuwen geleden heeft plaatsgevonden of zo? Citaat:
Citaat:
Citaat:
sorry! Raar genoeg zijn de overlevenden van toen nog niet dood, en ja, hun kinderen hebben veel informatie meegekregen. You do not fool me alvast collabo!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||||||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: