![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee ze komen niet verder dan het gewoonlijke profiteur, gokverslaafde enz
allee slaapwel he mannekes
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spoel uw mond nu maar met zeep. Socrates-fakertje van mijn voeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oei oei filosofie is da te moeilijk veur den politics hier mé al die gekochte diploms tegenwoordig ...plato vond ik straffer mé zen continentale beschrijvingen bvb atlantis en zow ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan nog eerder Aristoteles. Ik studeer filosofie, btw.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 15 augustus 2007 om 00:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu ge aandringt ...deïmurgus ....klinkt veulen beter ...ni ? IK studeer gratis en veur niks veur de fun btw ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 15 augustus 2007 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan den diene doe ik ni mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss bedoel je de demiurg?
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
mijn eerste kobafiaanse gebod voor u is bovendien dat ge de armen niet zult gebruiken om de aandacht af te leiden van uw eigen tekortkomingen. want dat is de enige reden waarom mensen zoiets nodig kunnen hebben
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() DeMI urg jaja das 1 van ZIJN namen iddd ![]() * on topic : Straks meer armen ...imigratie stop's zen niet zo maar uitgevonden denk ik ( in stilte ) Laatst gewijzigd door duncan : 15 augustus 2007 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welke tekortkomingen zou ik trouwens hebben en op welke manier zou ik de aandacht kunnen afleiden? Citaat:
Qed enzo.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() ik ben de wijste man van het land alleen maar omdat ik weet dat ik niets weet
en gij zijt in die contekst veel te arrogant man ga uwe mond maar eens wassen dus en een beetje rap socrates was trouwens nen arme he en ge zou op de markt van athene al lang een rammeling van hem gehad hebben op uw achterste
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 augustus 2007 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je bent te vriendelijk. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ouw passages zegt het boek : eigenlijk..datge geen spot moogt drijven met armen iets wa ZE vandaag den dag ni kennen bedenkelijk .....sommige dan hé ![]() OF wij moeten ons omschaven tot een andere levens beschouwing ...ni dus lol ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Socrates had veul citaties en kende vele grove en fijne uitspraken hé ...vegis a ni ....het blijft een mens ik en Kobaf en veul arme niet ![]() Da van Plato krijgtge VOORLOPIG 10/10 ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 15 augustus 2007 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() ik heb eens gehoord dat er van aristoteles nog een verloren gegaan werk moet zijn over mentaal minderwaardigen en wat hun kenmerken zoal zijn.
t schijnt dat het hoofdkenmerk zou zijn dat mentaal minderwaadige de nood hebben om af te geven op diegenen die maatschappelijk als zwakker worden aanzien. in feite is dit een soort tribale oerkuddereflex. Men geeft af op zwakkeren om zich ervan te verzekeren bij de sterkeren en dus afgevende groep te behoren. dit louter uit angst natuurlijk zelf te behoren tot de andere zg underdog groep.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 augustus 2007 om 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Fijn te weten dat dienen BOECHT van armoede al bezig is van VOOR christus een hoer krijgt tegenwoordig zelfs een statuut ...wij armen ook of ...ah ja just de uiterlijke schijn van een monarchisch democratisch liberaal denken dat welvaarheid heet hmmm straf .
Dus armoede is gelijk aan informatieven boecht van voor christus EN alle eeuwen erna ...ik dacht zelfs dat plato EN aristoteles spraken over wat er gebeuren zal indien armoede er niet meer is ....WEDDEN dat corruptie uitblijft of zelfs vermindert ![]() * mensen hebben OER driften ...go think on it ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 15 augustus 2007 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ja, jouw goed recht. Maar zo is het een beetje zielig, hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die cijfers van onkosten zijn niet direct belangrijk in de discussie, het gaat er gewoon om, dat er in Vlaanderen veel ellende en leed heerst en dat juist de Belgische en Vlaamse overheden de meeste schuld hebben aan deze ellende en leed. De meeste mensen geraken in de problemen juist door de taksen en belastingen die op alles en nogwat worden ingevoerd. En dat is het probleem in Vlaanderen en Belgie, een overbelasting van de werkende klasse. En nee, niet door de walen en de allochtone, maar door de belgische en vlaamse politieke verspilzucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin ja, we kunnen altijd geld bijdrukken.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 15 augustus 2007 om 07:18. |
||
![]() |
![]() |