Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Mochten er morgen opnieuw verkiezingen zijn, op welke partij stemt u dan?
Open VLD 11 7,38%
CD&V-NVA 32 21,48%
SP.a-SPIRIT 10 6,71%
Groen! 11 7,38%
Vlaams Belang 72 48,32%
Lijst Dedecker 13 8,72%
Aantal stemmers: 149. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2007, 16:48   #161
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ja, en?
Is het dan wel of niet de verantwoordelijkheid van de VLD dat het wetsvoorstel nooit ter stemming is gebracht?

Of is dit weer zever?
Oud 20 augustus 2007, 16:49   #162
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Is het dan wel of niet de verantwoordelijkheid van de VLD dat het wetsvoorstel nooit ter stemming is gebracht?
Ja, maar, is het nu wel of niet ter stemming gebracht?
Precies niet. Waarom zou het dan de vld zijn fout zijn?
Wat heeft de vld gedaan dat zo cool is dat de andere partijen het niet meer durfden in te dienen?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 20 augustus 2007 om 16:50.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 16:50   #163
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
ik heb ook twee smileys gebruikt ...

Nuja... don't worry...

ps: tis largo_w de betekenis zit in de w niet winch dus
OK Winch, I'll take that into account
Oud 20 augustus 2007, 16:51   #164
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar, is het nu wel of niet ter stemming gebracht?
Precies niet. Waarom zou het dan de vld zijn fout zijn?
Wat heeft de vld gedaan dat zo cool is dat de andere partijen het niet meer durfden in te dienen?
Méén jij dit?
Oud 20 augustus 2007, 16:55   #165
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK W, I'll take that into account
Roger that captain...
Over and out!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 17:19   #166
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ofwel zeg je dat ze vroeger Belgicisiten waren en dat ze nu _effectief_ veranderd zijn, ofwel erken je - zoals ik - dat ze voor de verkiezingen het simpelweg veel gematigder aangepakt hebben, om de Franstaligen niet af te schrikken (iets wat Leterme toch minder heeft gedaan) en dat ze nu eigenlijk niets meer doen dan het logischer vervolg daarvan. Voor de verkiezingen gematigd spreken om na de verkiezingen harder te zijn.

Nee ik zeg simpelweg dat de VLD een partij is zonder enig principe. Ze draaien als de wind naargelang wat het best past in de persoonlijke carrièreplanning van de top.

Voor de verkiezingen hadden ze noch de illusie dat Paars zou kunnen worden vootgezet.

En...'De franstaligen schrik aanjagen'. Ocharmkes zeg, we hebben het hier over een bende imperialisten die schaamteloos annexatie van stukken vlaanderen als 'redelijk' voorstelt. Die arme, arme Maingains, Di Rupo's, Onckelinxen en Reyndersen toch.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 20 augustus 2007 om 17:30.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 17:22   #167
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Dat is een flagrante leugen.

Peut. De Croo heeft het idee gelanceerd. Nadat de SP-A duidelijk maakte zoiets niet te zien zitten heeft de VLD het ook laten varen.

Ofwel ben je onwetend, ofwel zit jij hier doelbewust te liegen.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 20 augustus 2007 om 17:22.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 17:42   #168
robert t
Europees Commissaris

Standaard

[quote]
Citaat:
Manmanman...wat een lozer ben jij?
Vreemd dat jij, die de pretentie hebt mij verder in je posting agressief en onbeschoft te noemen, begint met een onbeschofte en vooral gratuite opmerking, typisch voor diegenen die het moeten hebben van dit soort argumentatie...

Citaat:
Waarop gun antwoorde met: " "
Van zie je wel dat ik gelijk had (ale dat denk ik toch)

Maar jij in je gewone IK antwoorde direct met (van een one liner van formaat gesproken ):

Nogmaals, mijn bericht was een antwoord op een stelling van Lomeanor. Ik ben niet verplicht een ganse draad te overlopen om op een bericht te antwoorden. Als in mijn bericht één zinnetje voorkomt dat een reeds geplaatst bericht bevestigt, wat is daar abnormaal aan?

Citaat:
Er is nooit sprake geweest van argumentatie dus enkel constatatie...
Het mag je een worst wezen maar daar hoeft gerust niet zo op gereageerd te worden...
Uw strijdbijl...hmmmm waarom zou ik dit woord toch gebruiken op uw persoonlijkheid? Heel misschien omdat jij een verdomd aggressief en onbeschoft persoon bent?
Jij focust altijd op dat ene zinnetje, terwijl mijn posting veel meer was dan dat. In tegenstelling tot jij tracht ik mijn stellingen te argumenteren. En je moet een beetje oppassen met persoonlijke beledigingen. Heeft je mama je niet de fundamentele regels van beleefdheid bijgebracht of wil je mij alleen een beetje opjutten? Niet met deze jongen.
Citaat:
Bij deze heb ik het je uitgelegd en vraag ik u in het vervolg een beetje meer verdraagzaamheid...
Je maakt echt van een mug een olifant. Als je vriendelijke groet gemeend is, ook zoveel!
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2007, 17:51   #169
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Vreemd dat jij, die de pretentie hebt mij verder in je posting agressief en onbeschoft te noemen, begint met een onbeschofte en vooral gratuite opmerking, typisch voor diegenen die het moeten hebben van dit soort argumentatie...
Zelf 12 jaar katholieke school hebben mij niet kunnen overtuigen dat je je moet laten doen... Ik word (ten onrechte en dat geef je in deze post mooi toe) aangevallen dus antwoord ik daar gepast op...(soort tit for tat)

Nogmaals er is hier in deze 4-5 posts nog geen sprake geweest van "argumentatie"

Citaat:
Nogmaals, mijn bericht was een antwoord op een stelling van Lomeanor. Ik ben niet verplicht een ganse draad te overlopen om op een bericht te antwoorden. Als in mijn bericht één zinnetje voorkomt dat een reeds geplaatst bericht bevestigt, wat is daar abnormaal aan?
Nee dat ben je niet sta mij dan toe even te helpen...(nog een relict uit m'n katholieke opvoeding). Ook is daar niks abnormaals aan...

Citaat:
Jij focust altijd op dat ene zinnetje, terwijl mijn posting veel meer was dan dat. In tegenstelling tot jij tracht ik mijn stellingen te argumenteren. En je moet een beetje oppassen met persoonlijke beledigingen. Heeft je mama je niet de fundamentele regels van beleefdheid bijgebracht of wil je mij alleen een beetje opjutten? Niet met deze jongen.
Mijn mama heeft me veel geleerd. Ze heeft nog veel meer geprobeerd me te leren maar dat ging niet meer (bij jou kwam dat stage wat vroeger dan bij mij denk ik zo)... Nu voor het juiste antwoord verwijs ik naar boven.
Opjutten? Jij hebt gerust niemand nodig om je op te jutten... Maar jah... diep in mij is er mogelijks wel een boos duiveltje dat mensen als jij wel eens graag boos maakt. sorry

Citaat:
Je maakt echt van een mug een olifant. Als je vriendelijke groet gemeend is, ook zoveel!
Ik maak van geen mug geen olifant ik constateer...

Uiteraard!
Oud 20 augustus 2007, 17:56   #170
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Calm down, hold your horses, ...

Er is geen reden om geëxiteerd te geraken, met mijn (stomme) smileys wou ik gewoon dat ene lijntje in jouw post confirmeren want ik had het al een aantal keer gemeld, Largo Winch reageert daar een beetje ludiek op en jij reageert als een stier op een rode vod.

Geen reden tot exitatie dus
D�*t heb ik inmiddels reeds lang begrepen. Ik had, zoals reeds vermeld, niet de ganse draad gelezen. Maar de reactie van Largo begreep ik echt niet. Daarom vroeg ik hem om een beetje opheldering. Die jongen hanteert echt een zeer speciale discussiestijl. Als je die "ludiek" noemt, verwijs ik je even naar zijn antwoord op mijn gestelde vraag. Ik ben voorstander van ludiciteit, maar niet d�*t soort.
Oud 20 augustus 2007, 18:00   #171
largo_w

Standaard

Citaat:
Als je die "ludiek" noemt, verwijs ik je even naar zijn antwoord op mijn gestelde vraag. Ik ben voorstander van ludiciteit, maar niet d�*t soort.
Twee smiley knipoogjes en een indiaanse gewoonte bovenhalen... Goh wat kan jij overdrijven zeg...
Oud 20 augustus 2007, 18:03   #172
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
D�*t heb ik inmiddels reeds lang begrepen. Ik had, zoals reeds vermeld, niet de ganse draad gelezen. Maar de reactie van Largo begreep ik echt niet. Daarom vroeg ik hem om een beetje opheldering. Die jongen hanteert echt een zeer speciale discussiestijl. Als je die "ludiek" noemt, verwijs ik je even naar zijn antwoord op mijn gestelde vraag. Ik ben voorstander van ludiciteit, maar niet d�*t soort.
No probs, ik ben een tijd geleden ook verscheidene keren met hem in de klinch gegaan maar weet Largo_w intussen een beetje te positioneren ... en kan hem intussen van tijd tot tijd zelfs appreciëren, maar dat hangt dan weer sterk af van de onderwepren.
Oud 20 augustus 2007, 18:11   #173
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Twee smiley knipoogjes en een indiaanse gewoonte bovenhalen... Goh wat kan jij overdrijven zeg...
Lozer, agressief en onbeschoft... zijn niet hetzelfde als smileys en knipoogjes. Excuseer mij indien ik me vergis...
Oud 20 augustus 2007, 19:07   #174
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
het probleem is dat VB het streven naar onafhankelijk in de weg zit , wie wil in godsnaam zo'n vlaanderen met zulke leiders aan de macht, wanneer staan er nuchtere vlaams partijen op , die geen verzuurd en onverdraagzaam programma hebben. pas dan ben ik terug fier vlaming te zijn
Wat je hier stelt hoor je wel meer, maar neem me niet kwalijk dat ik je standpunten niet deel. Het is absoluut mijn bedoeling niet hier een polemiek over de zuurtegraad van het VB te beginnen. Hun eerste programmapunt is immers de Vlaamse onafhankelijkheid, wat overeenstemt met mijn visie. Alleen om deze reden al wil en kan hen niet uitsluiten. Indien na de onafhankelijkheid zou blijken dat hun beleidsdaden niet overeenstemmen met onze democratische spelregels kunnen de nodige correcties aangebracht worden, maar dit geldt evengoed voor de overige zogenaamde democratische partijen. Maar first things first.
Oud 20 augustus 2007, 19:08   #175
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat je hier stelt hoor je wel meer, maar neem me niet kwalijk dat ik je standpunten niet deel. Het is absoluut mijn bedoeling niet hier een polemiek over de zuurtegraad van het VB te beginnen. Hun eerste programmapunt is immers de Vlaamse onafhankelijkheid, wat overeenstemt met mijn visie. Alleen om deze reden al wil en kan hen niet uitsluiten. Indien na de onafhankelijkheid zou blijken dat hun beleidsdaden niet overeenstemmen met onze democratische spelregels kunnen de nodige correcties aangebracht worden, maar dit geldt evengoed voor de overige zogenaamde democratische partijen. Maar first things first.
Helemaal mee eens!
Oud 20 augustus 2007, 19:14   #176
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lozer, agressief en onbeschoft... zijn niet hetzelfde als smileys en knipoogjes. Excuseer mij indien ik me vergis...
Steek die looser toch in je negeerbox.
Oud 20 augustus 2007, 19:23   #177
largo_w

Standaard

Citaat:
OOOoooh hoe mooi...die zo natuurlijke slachtofferrol. Ik krijg er een traantje van in de ogen (eentje dus voor twee ogen stel u dat es voor...).

Natuurlijk vergis je je: "quid pro quo (harry...) quid pro quo...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Steek die looser toch in je negeerbox.
Net zoals jij deed...nietwaar

Love you too...

Mijn fanclub wordt groot...

*gaat achteraan zijn kamer wenen- in een hoekje- omwille van zijn verlaging in populariteit tussen de rationele bevolking van dit forum *
Oud 20 augustus 2007, 19:24   #178
largo_w

Standaard

Citaat:
No probs, ik ben een tijd geleden ook verscheidene keren met hem in de klinch gegaan maar weet Largo_w intussen een beetje te positioneren ... en kan hem intussen van tijd tot tijd zelfs appreciëren, maar dat hangt dan weer sterk af van de onderwepren.
True true zoalng ik me dom houd kan gun mij appreciëren... Tof hé

Admit it je hebt gewoon wat leren relativeren...Waar een domme wortel als ik toch niet allemaal goed voor is

Laatst gewijzigd door largo_w : 20 augustus 2007 om 19:25.
Oud 20 augustus 2007, 20:19   #179
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Natuurlijk vergis je je: "quid pro quo (harry...) quid pro quo...

Begin je nu al je eigen quotes te loochenen? Je wordt plezanter met de minuut...
Oud 20 augustus 2007, 23:46   #180
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begin je nu al je eigen quotes te loochenen? Je wordt plezanter met de minuut...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be